Gerard Deulofeu

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hotnuk

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Hotnuk »

Han bliver forfremmet til Barca B til sommer, har jeg hørt. Så tror jeg, at Barca begynder at på de der trin inden for ét år eller to. Han skal i hvert fald have nogen år på B-holdet, inden han kommer på førsteholdet, så han ikke kommer for hurtig frem - forstå mig ret. :)

BarçaDK

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af BarçaDK »

Som nævnt må han hjertens gerne spille lidt som Cristiano Ronaldo, bare han har Barça-attituden!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Raman93 »

Han har nærmest scoret et hattrick i hver kamp, han har spillet for sit hold Juvenil A i denne sæson. Jeg har ret store forventninger til ham, og håber at vi fra næste sæson allerede kommer til at se lidt til ham.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Raman93 »

Jeg har lige læst på et andet forum, at han er en ryger. På hans facebook er der også et billede, hvor han ryger.

Afellay99

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Afellay99 »

link pleaaaase :D

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Raman93 »

Afellay99 skrev:link pleaaaase :D
Jeg er ikke ven med ham på facebook, der var bare en - som er ven med ham - at der er et billeder, hvor han står med smøger. Og så er der også en, der skriver, at han tidl. har læst, at han er en ryger og han elsker det.

Men det er kun et forum - intet sikkert, hvilken teenager har ikke prøvet at tage et hvæs?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Lopezzz »

Deulofeu solo mål mod N.Irland (Spanien U17).
Det minder mig om Messi mål mod Getafe LOL
[youtube]VcxI4ATKYkM[/youtube]

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af JonasV »

Som en kniv gennem blødt smør!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Skydefinten »

Intet bedre end sådan en video med Barcas talentfulde yngel...så smukt.

AzizAlzeheri

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af AzizAlzeheri »

Synes mere at han minder om C. Ronaldo i dette klip. Han har et fremragende evne til temposkift.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af klogfyr »

det er et godt mål uden tvivl men han har jo oceaner af plads og få modspillere foran sig, men godt mål er det da.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Blaugrana92 »

AzizAlzeheri skrev:Synes mere at han minder om C. Ronaldo i dette klip. Han har et fremragende evne til temposkift.
Jeg synes nu ikke rigtigt at der er noget temposkift at spore i det mål der. Nuvel, han kommer da op i omdrejninger relativt hurtigt efter at have modtaget bolden, men efterfølgende holder han jo mere eller mindre den samme fart hele vejen til mål. Men det er der som sådan slet ikke noget negativt i. Der er mange spillere der træder lidt på bremsen, når de ser en forsvarsspiller lige foran sig, men at holde sin fart og så blot forsøge at drible uden om modstanderen, er sådan set en utroligt effektiv måde at sætte sine modspillere af på. Kaka er vel et af de allerbedste eksempler på denne teknik. Det drive han viste i Milan var jo helt fantastisk og næsten ustoppeligt. Når han først fik fart på, var han jo nærmest umulig at tage bolden fra.

Aziz-Alzeheri

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Blaugrana92 skrev:
AzizAlzeheri skrev:Synes mere at han minder om C. Ronaldo i dette klip. Han har et fremragende evne til temposkift.
Jeg synes nu ikke rigtigt at der er noget temposkift at spore i det mål der. Nuvel, han kommer da op i omdrejninger relativt hurtigt efter at have modtaget bolden, men efterfølgende holder han jo mere eller mindre den samme fart hele vejen til mål. Men det er der som sådan slet ikke noget negativt i. Der er mange spillere der træder lidt på bremsen, når de ser en forsvarsspiller lige foran sig, men at holde sin fart og så blot forsøge at drible uden om modstanderen, er sådan set en utroligt effektiv måde at sætte sine modspillere af på. Kaka er vel et af de allerbedste eksempler på denne teknik. Det drive han viste i Milan var jo helt fantastisk og næsten ustoppeligt. Når han først fik fart på, var han jo nærmest umulig at tage bolden fra.
Har jeg nævnt at det sker i dette mål? Jeg mente bare at han generelt er utrolig god til at skifte tempo.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Blaugrana92 »

Aziz-Alzeheri skrev:Har jeg nævnt at det sker i dette mål? Jeg mente bare at han generelt er utrolig god til at skifte tempo.
Easy boy. Sådan forstod jeg det blot, da du skrev 'i dette klip' i dit indlæg. Det var såmænd slet ikke for at hænge dig ud eller noget i den retning.

Aziz-Alzeheri

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Blaugrana92 skrev:
Aziz-Alzeheri skrev:Har jeg nævnt at det sker i dette mål? Jeg mente bare at han generelt er utrolig god til at skifte tempo.
Easy boy. Sådan forstod jeg det blot, da du skrev 'i dette klip' i dit indlæg. Det var såmænd slet ikke for at hænge dig ud eller noget i den retning.
Jeg er skam også helt rolig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster