Gerard Deulofeu

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Jurij »

Okay... ud fra diskussionen så det ud til at du snakkede om Alexis.



Er Døffe færdig i Barca? Ser ud til at Munir har taget hans plads?
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Elbarca »

Kommer an på Dølle. Hvis han kan udvikle sig, så kunne han overtage Pedros plads næste år. Men jeg har ærligt talt svært ved at se det ske. Jeg troede han havde taget det næste skridt i Everton.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7247
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1123 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Dytrax »

Dølle har lidt at arbejde med, lader det til, hvis han ønsker at få plads på holdet. Munirs første optræden taget i betragtning, da bliver det svært for Dølle.

Jeg håber ikke at Munir bliver en ny Cuenca.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dølle lavede lige en kopi af Messis andet mål mod Elche...

phpBB [video]

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Bager »

I forlængelse af artiklen på forsiden, så må jeg tilslutte mig fuldt ud. Jeg tror ikke længere, at det ligger i kortene, at Deulofeu kommer til at spille på Barcas førstehold. Han har nogle rigtig store mangler i sit spil, og mangler desuden nogle mentale ting, der er nødvendige for at have en rolle i Barcas spækkede angrebstrup. Han havde en gylden chance i forsæsonen i år, men den forspildte han. Næste år er der rigtignok en ny sæson, men, som jeg ser det, er han rykket nogle pladser tilbage i køen. Selvom han skulle gøre det godt i Sevilla, så vil han stadig være en ny tilføjelse. Og dem tager man ikke mange ind af i Barca når ligaen starter. Jeg tror, at hans tilstedeværelse på Barcas førstehold afhænger fuldt ud af om andre tager deres chance. Først derefter får han muligheden igen.
Visca el Barca

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Jurij »

Bager skrev:I forlængelse af artiklen på forsiden, så må jeg tilslutte mig fuldt ud. Jeg tror ikke længere, at det ligger i kortene, at Deulofeu kommer til at spille på Barcas førstehold. Han har nogle rigtig store mangler i sit spil, og mangler desuden nogle mentale ting, der er nødvendige for at have en rolle i Barcas spækkede angrebstrup. Han havde en gylden chance i forsæsonen i år, men den forspildte han. Næste år er der rigtignok en ny sæson, men, som jeg ser det, er han rykket nogle pladser tilbage i køen. Selvom han skulle gøre det godt i Sevilla, så vil han stadig være en ny tilføjelse. Og dem tager man ikke mange ind af i Barca når ligaen starter. Jeg tror, at hans tilstedeværelse på Barcas førstehold afhænger fuldt ud af om andre tager deres chance. Først derefter får han muligheden igen.

Forstå ikke hvorfor du tager det som en selvfølgelighed, at der var en ledig plads til ham før i tiden. Han har altid, lige fra starten af, været meget selvcentreret i sin spillestil. Og hans spil var meget direkte, uden at være meget målfarligt. Det er en type, som vi ikke har brug for på vores hold. Jeg har aldrig set ham som Barca spiller. Så for mig er alt dette forventeligt. Jeg ville tvært imod blive utrolig overasket, hvis han kom tilbage. Har aldrig forstået, hvorfor folk synes, at han var den spiller vi manglede.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Bager »

Jurij skrev:
Bager skrev:I forlængelse af artiklen på forsiden, så må jeg tilslutte mig fuldt ud. Jeg tror ikke længere, at det ligger i kortene, at Deulofeu kommer til at spille på Barcas førstehold. Han har nogle rigtig store mangler i sit spil, og mangler desuden nogle mentale ting, der er nødvendige for at have en rolle i Barcas spækkede angrebstrup. Han havde en gylden chance i forsæsonen i år, men den forspildte han. Næste år er der rigtignok en ny sæson, men, som jeg ser det, er han rykket nogle pladser tilbage i køen. Selvom han skulle gøre det godt i Sevilla, så vil han stadig være en ny tilføjelse. Og dem tager man ikke mange ind af i Barca når ligaen starter. Jeg tror, at hans tilstedeværelse på Barcas førstehold afhænger fuldt ud af om andre tager deres chance. Først derefter får han muligheden igen.

Forstå ikke hvorfor du tager det som en selvfølgelighed, at der var en ledig plads til ham før i tiden. Han har altid, lige fra starten af, været meget selvcentreret i sin spillestil. Og hans spil var meget direkte, uden at være meget målfarligt. Det er en type, som vi ikke har brug for på vores hold. Jeg har aldrig set ham som Barca spiller. Så for mig er alt dette forventeligt. Jeg ville tvært imod blive utrolig overasket, hvis han kom tilbage. Har aldrig forstået, hvorfor folk synes, at han var den spiller vi manglede.
Den måde man har behandlet Deulofeu på fra klubbens side, synes jeg har givet indtrykket af, at han var én man regnede med; Barca B var, da Deulofeu var der i sin tid, i høj grad bygget op omkring ham, man har skrevet kontrakt med ham helt til 2017, man lejer ham ud i stedet for at sælge ham, og man lejer ham ud til klubber, hvor man ved, han får en god træning. Herudover, har han jo også nogle kvaliteter, der er iomtvistelige, hvilket hans tidlige optræden på det spanske landshold også vidner om.
Visca el Barca

Ialocin
Indlæg: 733
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Ialocin »

Han har fået chancen fra start i EL her til aften og står allerede noteret for 2 assists. Håber virkelig at han kan spille sig på holdet, og forbedre sin defensiv. Jeg vil meget gerne se ham inde omkring 1.holdet næste år, og så er det måske samtidig på tide at lade Pedro forsøge sig et andet sted.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.sport-english.com/en/noticia ... eu-4107217

Det ser virkelig også skidt ud for ham i sevilla...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:http://www.sport-english.com/en/noticia ... eu-4107217

Det ser virkelig også skidt ud for ham i sevilla...
Godt eksempel på et stykke talent som bliver pisset i stykker af dårlig attitude.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Piquénbauer »

Ja desværre. Han kunne blive så vild hvis han bare var lidt klogere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af kklaus »

Emery om Dølle:

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Storken »

kklaus skrev:Emery om Dølle:

Billede
Han har så evig ret. Der er ingen tvivl om talentet. Det er bare spildt på en knægt med et kæmpe attitude problem.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Blaugrana92 »

Emery er virkelig dygtig til at motivere langt de fleste spillere. Det er tydeligt at han virkelig prøver med Deulofeu. Men hvis end ikke Emery kan indpiske lidt vilje og fandenivoldskhed, så tror jeg løbet er kørt for Deulofeu.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af emo »

Oh den glæde i sommers da han vendte hjem... den er bare pist væk, helt væk, gone, gone, gone, med vinden.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster