Alexis Sanchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af # 23 »

Jeg tror Sanchez ville være fantastisk i Barcelona. Jeg har set en del til ham, og han er altså knasme dygtig.

Han er en ufattelig meget bevægelig spiller, og på det område vil han passe perfek til Jeres høje presspil, hvilket jo er ufattelig vigtigt i jeres spil. Desuden er han en hamrende dygtig individualist og 1-mod-1 spiller. Han er desuden et lyn med en bold, så han kan snildt skabe overtalssituationer. IMO er han en bedre fodboldspiller end Pedro, men Pep har jo en stor kærlighed skudt i Pedro, så den vil nok være lidt tvivlsom.

Men han er en af de spillere på det tilgængelige marked, der IMO kunne forstærke Barca.

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af puyol83 »

Nu nævnes Sanchez også som en af de mulige forstærkninger:
http://www.fcbarcelona.dk/nyheder/nyhed ... llere.html

Jeg håber vi henter ham, synes han så rigtig spændende ud under vm, men har ellers ikke set så meget til ham. Jeg synes nemlig vi mangler en rigtig wing spiller i truppen, en der virkelig kan udfordre mand mod mand på kanten, når vi har svært ved at spille os gennem midten.

Jbninc

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Jbninc »

Jeg husker stadig, hvordan han drev gæk med det danske forsvar i en venskabskamp for lang tid siden. Det er helt vildt så hurtig han er, og hans tekniske egenskaber fejler i den grad ikke noget.

Enig i at han er meget spændende, men desværre også meget hypet, så prisen er nok også derefter.

Thiago Alcántara

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Thiago Alcántara »

Tror han ville være en kæmpe succes i Barca, desværre er prisen nok for høj...
Men som 23 er inde på, så er han en virkelig arbejdsom spiller, som formår at bruge sin fysik til fulde.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Raman93 »

Min første tanke, når Sanchez bliver nævnt som et muligt indkøb, er, at Pep gerne vil have, at Messi skal have flere pauser. For Sanchez spiller ikke kantspilleren længere, men har i denne sæson spillet Messi position(hængende angriber) med stor succes. Og så benytter Pep bare ikke den slags kantspillere.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af SirJonas »

Jeg synes Rossi er vigtigere end Sanchez. Hvis Både Sanchez og Rossi kommer, mener jeg at Jeffren skal sælges og bojan lejes ud. Men det kunne tilgengæld også være en god ide!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Elbarca »

Nu er der ingen der tvinger os til at bruge ham som decideret kantspiller. Han virker helt sikkert spændende og kunne måske være en bedre løsning end Rossi, da vi trods alt har Villa som er samme type spiller.

Lovebarca

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Lovebarca »

Elbarca skrev:Nu er der ingen der tvinger os til at bruge ham som decideret kantspiller. Han virker helt sikkert spændende og kunne måske være en bedre løsning end Rossi, da vi trods alt har Villa som er samme type spiller.
Helt enig. Minder for meget om Villa. Vil hellere ha en en kantspiller til venstrekanten så vi kan bruge Villa mere centralt..

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af SirJonas »

Sanchez har bare det store problem i mine øjne, at han ikke kan finde ud af at komme af med bolden igen. Altså nu er det et tyndt grundlag jeg bygger det på, for at ikke set ham så meget igen, men det virker som om at han ikke er specielt dygtig til indlæg, er ikke nogen måltyv og bare ikke er særlig pasningsstærk??

BarçaDK

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af BarçaDK »

Hmm, jeg har heller ikke set mere end to kampe med ham, men når han er så populær og dyr, så kan han som angriber da ikke være dårlig til indlæg, score mål og aflevere :P?

Jeg synes da han lader til at score en del mål ;)

DonIniesta

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af DonIniesta »

Jeg så fornyligt en statistik, der viste at Sanchez havde ufattelig mange boldtab, som konsekvens af dårlige afleveringer og fejlslagne driblinger.

Ja, han er da spændende, men han er en mindre dværg end Xavi, Iniesta, Messi mfl. er det. Desuden er han alt for egoistisk og scorer ikke nok mål overhovedet. Hvad har han lavet 12 mål i Serie A, hvoraf 1/3 (han scorede 4 mål mod Palermo) af dem blev scoret i en kamp. Og det til trods for, at han spiller for en af de mest scorende hold i Serie A (Udinese).

Jeg er ikke imponeret.

Så heller en Rossi, der virker til at være mere komplet, scorer flere mål, er vant til den spanske liga, kan spille alle 3 pladser i front og virker som en problemfri type.

Jeg er langt fra overbevist.

Hellyear

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Hellyear »

DonIniesta skrev:Jeg så fornyligt en statistik, der viste at Sanchez havde ufattelig mange boldtab, som konsekvens af dårlige afleveringer og fejlslagne driblinger.

Ja, han er da spændende, men han er en mindre dværg end Xavi, Iniesta, Messi mfl. er det. Desuden er han alt for egoistisk og scorer ikke nok mål overhovedet. Hvad har han lavet 12 mål i Serie A, hvoraf 1/3 (han scorede 4 mål mod Palermo) af dem blev scoret i en kamp. Og det til trods for, at han spiller for en af de mest scorende hold i Serie A (Udinese).

Jeg er ikke imponeret.

Så heller en Rossi, der virker til at være mere komplet, scorer flere mål, er vant til den spanske liga, kan spille alle 3 pladser i front og virker som en problemfri type.

Jeg er langt fra overbevist.
Har jeg fortalt dig hvor meget jeg holder af dig? Ens tanker. :D

XaviHernandez

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af XaviHernandez »

Barcastuff skrev:Barcelona has a first option on Udinese attacker Alexis Sanchez (22). If they pay as much as the highest bid, they can sign him. [sport]
Interessant. Sanchez er en stjerne i svøb. Jeg håber, at vi enten køber Sanchez eller Agüero, fremfor Rossi.

EDIT: Der er mulighed for, at klubberne mødes næste uge
Barcastuff skrev:Barcelona and Udinese could next week meet to discuss the situation of Alexis Sanchez and to decide if he'll join Barcelona. [sport]

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Daluigi »

Giver man så meget som en krone mere end 20 mill for Sanchez, så skal ledelsen bare klappe i omkring Laportas købmandsskab..

Køber man Sanchez, så skal man egentlig også klappe i... Jeg fatter det ikke. Manden har haft en enkelt okay sæson i Udinese..

Afellay99

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Afellay99 »

Udinese’s Alexis Sanchez, 22, forward/winger/ attacking midfielder, is a right-footed creative Chilean international who has, according to some reports, a €20 million buyout clause in his contract

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 75 gæster