Marc Bartra

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af FCBarcelonaChr »

The performances of Marc Bartra (21) against PSG and Man United could influence the club's decision to buy or not another centre back. [md]

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona will decide after PSG and Man United games, also based on performances Bartra, if they will sign a defender or a midfielder. [md]

BarçaDK

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af BarçaDK »

Hey folkens, hvordan var Bartra () i går?

Jeg var desværre forhindret i at se kampen.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Drake »

BarçaDK skrev:Hey folkens, hvordan var Bartra () i går?

Jeg var desværre forhindret i at se kampen.
Jeg synes at han spillede meget godt :glad: synes godt at vi kan sattse på ham, men som 3 valg ved jeg ikke helt i nu.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

BarçaDK

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af BarçaDK »

Drake skrev:Jeg synes at han spillede meget godt :glad: synes godt at vi kan sattse på ham, men som 3 valg ved jeg ikke helt i nu.
Godt at høre. Husk at vi har Piqué, Puyol og Mascherano - Bartra vil være fjerdevalg. :smile:

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Drake »

BarçaDK skrev:
Drake skrev:Jeg synes at han spillede meget godt :glad: synes godt at vi kan sattse på ham, men som 3 valg ved jeg ikke helt i nu.
Godt at høre. Husk at vi har Piqué, Puyol og Mascherano - Bartra vil være fjerdevalg. :smile:
Ja selvfølgelig, mente også fjerdevalg ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

BarçaDK

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af BarçaDK »

Drake skrev:Ja selvfølgelig, mente også fjerdevalg ;-)
Hvis vi undgår langvarige skader til vores fire CB'er, så er Bartra klar, vil jeg vurdere. Tito skal bare disponere spillerne rigtigt, så Bartra hovedsageligt spille de "små" kampe som Copa del Rey og mod nederste 8-10 hold i La Liga.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Drake »

BarçaDK skrev:
Drake skrev:Ja selvfølgelig, mente også fjerdevalg ;-)
Hvis vi undgår langvarige skader til vores fire CB'er, så er Bartra klar, vil jeg vurdere. Tito skal bare disponere spillerne rigtigt, så Bartra hovedsageligt spille de "små" kampe som Copa del Rey og mod nederste 8-10 hold i La Liga.
Ja, men man skal også tage i betragtning at Puyol højst sandsynligt vi få en del skadet, selv om man disponere spillerne rigtigt.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af rummenigge »

Bartra ligner klart femtidens mand udfra det han har vist i pre-seaon, meget imponerende.

Vores problem til gengæld er at vi mangler dominerende lederskikkelse som nærmest piller selvtilliden ud af modstanderen som en Puyol (når han er fit) og en Abidal. Jeg synes for eksempel man har savnet Abidal helt sindsygt om det er på backpositionen eller i midten da Pique/Masch komboen ikke var optimal, selvom El Jeffe næsten spillede en fejlfri sæson så havde Pique ikke den heldigste.

Derfor er jeg bange for at Bartra kan blive 5. valget hvis vi får den annoncerede forstærkning, medmindre Pique giver et klart signal for den kommende sæson om at han vil spille sin livs sæson og at en forstærkning ikke vil blive nødvendig. Tilgengæld tror jeg at Bartra har overhalet Fontas.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg er enig i, at vi mangler en lederskikkelse i forsvaret, som samtidig er rendyrket forsvarsspiller, når Abi og Puyi ikke er med.

Masch har masser af lederegenskaber, problemet med ham er, at han stadig har mangler som forsvarsspiller, selvom han har spillet på et meget højt niveau hos os i de to år han har været her. Bartra er spændende, meget spændende endda, med tiden tror jeg han kan blive netop den lederskikkelse, hvis han undgår alvorlige skader, og har træner-teamets tillid.

Vi SKAL efter min mening at have en midterforsvarer til klubben i dette transfervindue, og det skal helst være et etableret navn, altså folk som Hummels, Agger m.fl. Jeg kan læse mig til, at Song lige pludselig er gået hen og blevet prioritet nummer 1 (skal man tro Sport har vi allerede bdt 15 millioner euro og er klar til at byde mere), det forstår jeg ikke noget. Først og fremmest, manden er simpelthen ikke god nok til Barca, det mener jeg virkelig ikke han er. Dernæst forstår jeg ikke, at man bruger penge på at forstærke det område, som allerede er vores klart største styrke, nemlig midtbanen, men samtidig negligerer forsvaret, som i den grad har behov for at blive forstærket,

Jeg er med på, at man med Bartras tilgang får en ny spiller til forsvaret, men han er ikke en forstærkning nu, men mere om nogle år. Hvis man mener at det er La Masia folk som skal forstærke holdet, hvorfor køber man så Song og betaler mange penge for ham, når man har JDS og Roberto f.eks.

Songs handel giver meget lidt mening i mit hoved, jeg håber sport tager fejl. Jeg håber også vi køber en CB snart, det har vi brug, eller kan vi risikere at står overfor stærke modstandere med folk som Bartra i startopstilling, og så kan sæsonen være slut.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af klogfyr »

Jeg er enig i, at Song virker helt hen i vejret. Han har ikke virket til at have barca niveauet i de kampe, jeg har set. Hummels virker til at være urealistisk åbenbart ligesom Javi Martinez. Agger ville jeg ikke have noget imod, han har bestemt niveauet, hvis han kan holde sig skadesfri, og det er et stort hvis. Hvis Song er det bedste bud, så spar pengene og sats på de unge i stedet, for Song ville ikke være nogen forstærkning.

vamosbarca

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af vamosbarca »

song nej tak så dælme hellere agger.har klubledelsen i barca fået solstik eller hvad siden song er nævnt?
den mand har IKKE klasse til barca,medmindre klubben gerne vil være midterhold.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Drake »

Skal man tolke det som, at vi ikke satset på ham som fjerde valg, når han kun fik 25 min? :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Brombi »

Centre back Marc Bartra could start the Spanish league game against Granada tomorrow
Det håber jeg virkelig, han bliver nødt til at få spilletid inde el clasico!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Bager »

Dét jeg ikke forstår er, at hvis ikke man tror på Bartra som 4. valg, hvorfor så have ham i truppen? Hvorfor udlejede man ham ikke i sommers? Hvis han ikke har niveauet til at være 4. valg, hvad laver han så i Barca? Hvorfor er han her, hvis ikke man tør bruge ham? Jeg har lige skrevet det samme tre gange i træk, men jeg forstår det bare ikke. Når Abidal vender tilbage (7-9-13), så bliver han rykket endnu længere tilbage. Personligt tror jeg Bartra har niveauet, men han skal have spilletid for at udvikle sig. Noget han tydeligvis ikke får i Barca pt.
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster