Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Jeg ville normalt have lavet en eller anden joke med Neymar og en ny skade lige inden februar, men det lyder mere seriøst end normalt.
Neymar has damaged his 5th metatarsal in his right foot
PSG late last night announced that Brazilian attacker Neymar had suffered damaged to his 5th metatarsal on his right foot, the exact same metatarsal that he required surgery on before the World Cup last year.

The nature of the treatment will depend on the evolution of the injury in the coming days.

The PSG communiqué states: “All therapeutic options should be considered,” which suggests that another operation is not out of the question.
Og når man så kigger på hvordan skaden kom, så begynder man at forstå hvorfor han filmer. Det skal han jo gøre overfor sådan nogle røvhuller, så det ikke kommer dertil.

phpBB [video]

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kvoller »

Ja man begynder da at forstår, hvorfor der bliver filmet. Han bliver jo sparket ned, uden indgriben fra dommeren.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Neymar er ude i to måneder på grund af ankelskaden, og dermed misser han de to United kampe. :roll:

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af kklaus »

A$AP skrev:Neymar er ude i to måneder på grund af ankelskaden, og dermed misser han de to United kampe. :roll:
L'Équipe skriver der er 90% sandsynlighed for at skaden kræver en operation, hvor han i så fald vil være ude resten af sæsonen.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af whidgee »

kklaus skrev:
A$AP skrev:Neymar er ude i to måneder på grund af ankelskaden, og dermed misser han de to United kampe. :roll:
L'Équipe skriver der er 90% sandsynlighed for at skaden kræver en operation, hvor han i så fald vil være ude resten af sæsonen.
Var han ikke kun ude i små tre måneder sidst han blev opereret samme sted?

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Antimadridista »

kklaus skrev:
A$AP skrev:Neymar er ude i to måneder på grund af ankelskaden, og dermed misser han de to United kampe. :roll:
L'Équipe skriver der er 90% sandsynlighed for at skaden kræver en operation, hvor han i så fald vil være ude resten af sæsonen.
Hvis det holder, er det fandme sørgeligt. Har intet til overs for PSG, men Neymar er en kunstner og virkelig trist hvis han igen misser et CL forår :cry:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Antimadridista »


Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Goaaal »

Stadig ærgerlig over, at han skiftede. Amnesty skulle have nedlagt forbud mod, at ødelægge det kunstværk MSN var! ;-)

Ærgerligt, at han tog sådan en detour i sin karriere. Jeg tror, han havde været meget tæt på niveau med Messi, hvis han var blevet. Vel den bedste tekniske spiller vi har haft? Dinho havde bedre fysik, og Messi bedre spilforståelse. Men Neymars teknik var virkelig vild.


Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Antimadridista »

Goaaal skrev:Stadig ærgerlig over, at han skiftede. Amnesty skulle have nedlagt forbud mod, at ødelægge det kunstværk MSN var! ;-)

Ærgerligt, at han tog sådan en detour i sin karriere. Jeg tror, han havde været meget tæt på niveau med Messi, hvis han var blevet. Vel den bedste tekniske spiller vi har haft? Dinho havde bedre fysik, og Messi bedre spilforståelse. Men Neymars teknik var virkelig vild.

Du mener Neymars teknik er bedre end Messis :eek: :| ??

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Goaaal »

Kommer an på hvad vi aftaler, at “teknik” skal dække over. Messi er ex en klart bedre afslutter, synes jeg. De er heller ike helt lette at sammenligne. Fx dribler Messi mest “med kroppen”, hvorimod Neymar dribler mere “med foden på bolden”. Altså Messi er klart den bedste spiller, synes jeg, men Neymar var virkelig speciel. En spiller der konstant kunne bryde kæderne.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Antimadridista »

Goaaal skrev:Kommer an på hvad vi aftaler, at “teknik” skal dække over. Messi er ex en klart bedre afslutter, synes jeg. De er heller ike helt lette at sammenligne. Fx dribler Messi mest “med kroppen”, hvorimod Neymar dribler mere “med foden på bolden”. Altså Messi er klart den bedste spiller, synes jeg, men Neymar var virkelig speciel. En spiller der konstant kunne bryde kæderne.
Tjaae, orker ik lige en længere afhandling. De har begge en formidabel teknik. Jeg kigger blot på Messi og ser en teknik som ingen anden. I stort set alt han gør. Lige meget hvordan bolden kommer til ham/afleveres til ham, ligger han den til skøjten og så bliver den bare der +/— 5 cm. Hans afleveringer, lang som kort osv osv. Alt er bare super præcist.

Husker du målet mod Nigeria for Arg!? Formidabelt.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af LeoMessi »

Goaaal skrev:Jeg tror, han havde været meget tæt på niveau med Messi, hvis han var blevet.
Den der, den er ikke god da (-;

Neymar er en fantastisk fodboldspiller, og det er super ærgerligt med alle de skader han har haft igennem karrieren - det kunne have blevet til meget mere, øv. På dette punkt har Messi og Ronaldo været langt heldigere og blandt en af grundene til at de har ramt et stå ustyrligt højt niveau.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Goaaal »

Anti: Enig. Det mål er turneringens mål for mig. Altså jeg siger heller ikke at den ene er langt foran den anden. Vi snakker 51-50 eller sådan noget.

Leo: Haha. Altså vi snakker jo ikke “all time goat” niveau. Ingen kommer tæt på Messi anno ca. 2012. Jeg siger blot, at hvis Ney var blevet i Barca, så havde han -muligvis- været tæt på nuværende niveau. Nok ikke lige så konsistent, men tror han ville have kampe, hvor det ville være svært at placere MOTM mellem de 2 :-)


Neymar har i øvrigt lige fyret en knytnæve i hovedet på en fan. Han er godt nok ude på et skråplan.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kvoller »

Goaaal skrev:Neymar har i øvrigt lige fyret en knytnæve i hovedet på en fan. Han er godt nok ude på et skråplan.
Hva?!!? Har han det?!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af kklaus »

Kvoller skrev:
Goaaal skrev:Neymar har i øvrigt lige fyret en knytnæve i hovedet på en fan. Han er godt nok ude på et skråplan.
Hva?!!? Har han det?!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster