Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

At vi kan få flere penge for ham. For jo hvis han vil væk så kommer han det også. VI er ikke PSG. Men 220 mio for neymar er nærmest ikke nok i dag.

Jeg er personligt ikke nervøs for at ney skifter nu. Tror han gør det om nogle år men ikke endnu. Det er dog irriterende at der konstant kommer disse rygter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Kunne man ikke arrangere Neymar Sr's forsvinden, en mørk og kold aften? Det er ufatteligt hvor meget han har, at skulle sige, når det kommer til Neymar's karriere.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Jeg elsker Neymar, men 1,6 milliarder? Det tror jeg ikke, at jeg ville sige nej til. I sidste ende er ingen større end klubben, og vi kan fandme bruge de 1,6 på mange positioner. Eller som udgangspunkt kan man, men vores bestyrelse vilel nok bare købe Paulinho og Hulk som erstatninger ....

1,6 milliarder.

Vi kan jo hente Verratti, Dembele og en spiller mere for den slags penge.

Og jeg er en af dem, der tror, at Dembele kan blive omtrent ligeså kampafgørende som Neymar er det lige nu om 4-5 års tid. Dembele er 6 år yngre tilmed.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 923
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af !Option »

MessiPogba skrev:Jeg elsker Neymar, men 1,6 milliarder? Det tror jeg ikke, at jeg ville sige nej til. I sidste ende er ingen større end klubben, og vi kan fandme bruge de 1,6 på mange positioner. Eller som udgangspunkt kan man, men vores bestyrelse vilel nok bare købe Paulinho og Hulk som erstatninger ....

1,6 milliarder.

Vi kan jo hente Verratti, Dembele og en spiller mere for den slags penge.

Og jeg er en af dem, der tror, at Dembele kan blive omtrent ligeså kampafgørende som Neymar er det lige nu om 4-5 års tid. Dembele er 6 år yngre tilmed.
Selvfølgelig kan man købe rigtig mange spillere for 1,6 milliarder. Men det forudsætter at spilleren er villig til at skifte, samt at klubben er villig til at sælge. Verratti fx er PSG jo umiddelbart ikke villige til at sælge, da de på ingen måde mangler pengene?
Rey Abi!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Neymar har bevist sig hos os. Han er en superstjerne og en af de bedste. Dem sælger man ikke hvis man vil vinde. Længere er den ikke. Så kan det godt være der er noget skinnende nyt i andre klubber som man kan bruge pengene på (hvis de altså overhovedet kan købes) men alle køb er forbundet med en stor risiko. Det gælder både etablerede spillere og især talenter som dembele.

Så kort sagt - 1.6 mia er ikke nok og vi ville stå meget svagere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

PSG will not be signing Barcelona forward Neymar (25) as they won't be able to pay for the Brazilian's buyout clause (€222M). [L'Equipe]

Neymar's entourage are outraged with reports that claim the Brazilian is uncomfortable at Barça.

His entourage have denied that Neymar wants to go to PSG. He is happy at Barça and wants to continue to win trophies. [@HelenaCondis]

Josep Vives (spokesman) "Neymar is happy in the club and the club is happy with him. He verbalizes it and he shows it with his attitude."

Vives: "Neymar's departure is not in our imagination. The club just thinks of keeping the best players like him, one of our main symbols."
Det her stinker af at nogen har fodret sport med noget info. Og når man kender dem så printer de alt. Især når der ikke er andet at skrive om end det og lidt om paulinho. Man kan så altid spekulere over hvem der har givet sport infoen og her tror jeg godt det kunne være PSG. De er sikkert godt trætte af os og verratti og så får de givet lidt igen.

Så det ligner en and og det er godt. IMO ville det nærmest være ligeså skidt som at miste messi. Og nej jeg siger ikke at neymar er på niveau med messi men han er yngre og en af verdens absolut bedste spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Jeg skal lige have styr på noget.

Jeg synes, jeg lste herinde, at drengene ville vende tilbage til træning og opstart i løbet af d. 13-15 juli, inkl. Neymar.

Hvorfor ser jeg stadigvæk feriebilleder og stories på IG med Neymar og Draymond Green i en anden by end Barcelona? Har han fået forlænget ferie?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:Jeg skal lige have styr på noget.

Jeg synes, jeg lste herinde, at drengene ville vende tilbage til træning og opstart i løbet af d. 13-15 juli, inkl. Neymar.

Hvorfor ser jeg stadigvæk feriebilleder og stories på IG med Neymar og Draymond Green i en anden by end Barcelona? Har han fået forlænget ferie?
https://www.fcbarcelona.com/football/fi ... ayers-back

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Her render han rundt og træner.

phpBB [video]


Green er på besøg i barcelona.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Antero Henrique rushed back to Paris from the US where PSG are on tour for an "urgent matter," per @CanalSupporters. Neymar?
BREAKING—Neymar has reportedly accepted a deal with PSG, who will pay his €222m release clause [Source: @marcelobechler for @esp_interativo]
PSG are indeed in talks with Neymar's entourage; Dani Alves could be a crucial element in a potential deal, according to @parisunited6.
Jeg tror simpelthen ikke på det. Det er sikkert bare endnu et forsøg fra Neymars gamle hund af en far på noget opmærksomhed og en lønstigning. Måske PSG bare gerne vil have lidt tilbage efter al den ballede der opstod med os og Verratti tidligere. Nasser Al-Khelaifi og Neymar SR. måtte gerne sendes ud i rummet.

Og så denne her artikel, som dog ikke siger specielt meget.

http://www.sport-english.com/en/news/ba ... /f/4122940

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af klogfyr »

For 220m, så ville jeg ikke have noget imod Neymar skiftede eller better yet Verratti + 120m ville være helt perfekt. Køb Mbappé som erstatning.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1590
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Champione »

Selvfølgelig kan de ikke lokke Ney væk.
Sportsligt er Frankrig for langt væk.

Og skulle det lykkedes, tja, så synes jeg det giver nogle fantastiske muligheder på transfermarkedet.
Neymar vil ende som taberen, hvis han vælger at skifte ned i sportslig niveau for økonomiens skyld (som han jo ikke mangler noget af!)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

klogfyr skrev:For 220m, så ville jeg ikke have noget imod Neymar skiftede eller better yet Verratti + 120m ville være helt perfekt. Køb Mbappé som erstatning.
Ja, Verratti + 120-140 mio ville også være det optimale, hvis det absolut skulle ske. Det ville sikre os Verratti, samtidig med penge til at købe det næstbedste efter Neymar. Jeg har dog ikke meget af tillid til vores ledelse med hensyn til at finde den rette erstatning. Og så vil vi i det hele taget stort set ikke kunne erstatte Neymar. Jeg ser kun sådan en som Hazard. Måske Dybala. Så skal man så bare være i stand til at hente dem, klubberne skal sælge, spillerne skal selv have lyst til at komme til. Og så er der vores transferteam.

Lidt en anden ting, men det her var lidt sjovt.
People think free flowing football will return to the Camp Nou if Mr 62% pass accuracy Ousmane Dembele replaces Neymar...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Som nævnt, hvis Neymar vil væk, så er vi relativt heldige, at der er pt. to monstertalenter i Mbappé og Dembele, som jeg tror en dag godt kan ramme det niveau, som Neymar pt. er på. På den korte bane er det selvfølgelig ikke godt for holdet, men vi får derimod et længerevarende projekt oppe at stå, hvis man henter en 19årig Mbappe eller 20årig Dembele, der kan bygges op omkring, når den forfærdelige dag indtræffer, at Messi pludselig er en ordinær spiller.

120 mio plus Verratti, og jeg ville takke ja med det samme. Så send samme check plus Douglas til enten Dortmund eller Monaco og luk handlen med dem.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:
Lidt en anden ting, men det her var lidt sjovt.
People think free flowing football will return to the Camp Nou if Mr 62% pass accuracy Ousmane Dembele replaces Neymar...
Neymar som 20-årig var altså hellere ikke noget at råbe hurra for inden for pasningsspillet, da han var i Santos. Der var han akkurat som Dembele. En spiller, der mest stod for at skulle skabe chancer og sætte folk af.

Det synes jeg lige, man skal tage med i overvejelsen, når internettet skal IMO komme med så dum en udtalelse. :)
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster