Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Sådan som man ser Dembélé i øjnene, så bør man også kigge på Roberto, Piqué, Suarez, Coutinho m.v.

Det er en heksejagt. Jeg vil sgu blive ved med at forsvare knægten.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Goaaal »

Det er altså også lidt vildt, hvad nutidens fokus på at alt er synd for alle, har gjort. Dembele har tiltvunget sig et skifte til Barca. Han vil være en top 0,0001%. Det kræver, at han må selv drive det frem. Hvis han ikke har mentaliteten til det, så skal han jo bare videre. Vi taler altså ikke om en person, der er presset af uddannelse eller almindeligt arbejde, som man selvfølgelig skal beskytte på en helt anden måde.

Hele teorien om at han bliver mobbet, er der ikke belæg for. Teorien om at han har problemer med attituden, virker noget mere plausibel, omend det medgives, at der kun er ca. 5 førstehåndsberetninger...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Du bliver ved med at henvise til spillet på banen mens folk der er kritiske er det pga hvad han gør privat.

Og det er ikke en heksejagt - vi har faktisk pålidelig info der fortæller os noget om problemerne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af whidgee »

Jeg mener slet ikke man sammenligne Dembélé og Neymar i forhold til deres situation og disciplin. Den store forskel er, at Neymar præsterede selvom at han måske havde og har et lidt farverigt liv udenfor banen. Men han præsterede, scorede mål og fandt sammen med Messi og Suárez.

Dembélé præsterer ikke, bliver ikke udtaget til kampene og har en dårlig disciplin. Det er endnu værre at lave sjov og ballade udenfor banen og mange disciplin, når man ikke præsterer og er i kæmpe krise.

Og når Piqué, Suárez, Deschamps og hans egen agent udtaler sig offentligt om hans problemer, så passer det selvfølgelig.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Der er jo også forskel på de to hold. Neymars Barca og Dembeles Barca. Der er kun 3-5 spillere der har præstereret kontinuerligt under Valverde. Valverde ved jo ikke stadigvæk ikke hvad han vil. Neymar var 23-25 da han var bedst for Barca. Dembele fyldte 21 i maj. Og så skal man heller ikke underminere, at Dembele stadig har vundet os kampe og scoret en del vigtige mål. Blandt andet super cup kampen mod Sevilla.

Og forventede folk virkelig, at Dembele skulle løfte Neymars plads på en eller to sæsoner? Selv Coutinho har haft sine problemer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Nej men du skal nok se at hele holdet møder til træning. Det er nok ikke nyt for dem at de skal forbedre sig og når man ser på spillerne så er det en gruppe af toppro spillere. Altså lige pånær demb der hellere vil spille PlayStation.

Og så er vi tilbage ved problemet igen. Det er ikke præstationerne men derimod at han ikke engang kan tage sig sammen og komme til træning. Han kunne i det mindste opføre sig som en pro nu hvor spillet på banen ikke er der.

Jeg ved desuden ikke hvad pointen omkring deres hold er? Neys første sæson var under tata hvor Messi var skadet i store dele af den. Og efterfølgende var det ikke ligefrem fremragende det første halve år under lucho. Jeg vil sige at det første halvandet år under Valverde har mindet ok om det vi så i ney første halvandet år.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

En bruger fra Reddit. Suverænt skrevet:
He hasn’t done anything, he’s a 21 year old kid having trouble adjusting. Sure he needs to have a better attitude but he’s still so young, the board is basically leaking that they’re unhappy with him and many players have publicly said he needs an attitude adjustment. Seriously, it’s being blown out of proportion because Barca’s board is trying to get a feel for the winter market and see if anyone is interested.

Honestly, he’s done good for whatever minutes he gets and how he’s utilized. Dembele wants to play on the right wing, but for a variety of reasons it does not happen often. Even when he was deployed on the left, he scored a few goals. His talent isn’t in question, it’s his attitude and I think he’ll get it right. He just needs some support.

Neymar apparently regrets the move to Paris. He wants to come back here but the shit show that would unveil itself would be annoying. So everyone feels the only other club he can go to is Madrid then. Again, this is all apparently. I don’t really care what Neymar wants or doesn’t want, he doesn’t play for my club anymore. But anyway, if Neymar does want to come back, the board could be planning to let Dembele go and bring him back.
Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Altså udover at det ikke vil give mening at sælge ham hvis rygterne fra die welt er sande. Og så falder det hele lidt til jorden. Så handler det i stedet om en klub der egentlig bare er røv træt af en ung spiller der ikke passer sit arbejde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Så hellere tage en spiller tilbage som fik en hel klub til at ligne hanrejer?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Du mener ikke Dembele gør det samme ved at pisse på medspillerne og blive hjemme og spille ps?

Neymar kæmpede i det mindste på banen. Kan man sige det samme om Dembele?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Nope, mener jeg ikke.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil sgu blive ved med at forsvare knægten.
Surprise.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Demb startede faktisk rigtig godt i denne sæson, og han har faktisk også fine stats, hvad angår mål og assist, så måske burde man være mere tålmodige med ham? Støtte ham og holde kritikken indendørs? Ca. 23,44 kampe pr. 90 min. og 10 mål samt 10 assist. Der er jo potentiale, ingen tvivl om det, men der skal arbejdes med det mentale. Ney havde den mentale styrke, noget som Demb mangler. Det er måske forskellen. Mbappe har det samme. Han virker også mere robust mentalt, modsat Demb. I øvrigt virker det for mig tosset at sælge ham, når der er disse negative historier om Demb for tiden. Hvem vil købe en spiller med attitude problemer, eller som har udfordringer på den front? Eller er jeg forkert på den? Jeg har i hvert fald svært ved at se det; at nogen ville købe ham. Sker det, så bliver der underbudt, og det ville jo være skidt. Jeg synes, at man skal ændre strategien og få ham til at lykkes i Barca, og ellers holde kritikken intern.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Goaaal »

Kubala skrev:Demb startede faktisk rigtig godt i denne sæson, og han har faktisk også fine stats, hvad angår mål og assist, så måske burde man være mere tålmodige med ham? Støtte ham og holde kritikken indendørs? Ca. 23,44 kampe pr. 90 min. og 10 mål samt 10 assist. Der er jo potentiale, ingen tvivl om det, men der skal arbejdes med det mentale. Ney havde den mentale styrke, noget som Demb mangler. Det er måske forskellen. Mbappe har det samme. Han virker også mere robust mentalt, modsat Demb. I øvrigt virker det for mig tosset at sælge ham, når der er disse negative historier om Demb for tiden. Hvem vil købe en spiller med attitude problemer, eller som har udfordringer på den front? Eller er jeg forkert på den? Jeg har i hvert fald svært ved at se det; at nogen ville købe ham. Sker det, så bliver der underbudt, og det ville jo være skidt. Jeg synes, at man skal ændre strategien og få ham til at lykkes i Barca, og ellers holde kritikken intern.
Barca købte ham, til trods for samme historier, til et rekordbeløb. Der er altså håb endnu ;-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster