Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Goaaal skrev:
Kubala skrev:Demb startede faktisk rigtig godt i denne sæson, og han har faktisk også fine stats, hvad angår mål og assist, så måske burde man være mere tålmodige med ham? Støtte ham og holde kritikken indendørs? Ca. 23,44 kampe pr. 90 min. og 10 mål samt 10 assist. Der er jo potentiale, ingen tvivl om det, men der skal arbejdes med det mentale. Ney havde den mentale styrke, noget som Demb mangler. Det er måske forskellen. Mbappe har det samme. Han virker også mere robust mentalt, modsat Demb. I øvrigt virker det for mig tosset at sælge ham, når der er disse negative historier om Demb for tiden. Hvem vil købe en spiller med attitude problemer, eller som har udfordringer på den front? Eller er jeg forkert på den? Jeg har i hvert fald svært ved at se det; at nogen ville købe ham. Sker det, så bliver der underbudt, og det ville jo være skidt. Jeg synes, at man skal ændre strategien og få ham til at lykkes i Barca, og ellers holde kritikken intern.
Barca købte ham, til trods for samme historier, til et rekordbeløb. Der er altså håb endnu ;-)
Jeg ved ikke, om historierne var så fremtrædende, som de er nu. Jeg synes ikke, at kritikken var så voldsom og så synlig, men kan være, at jeg har overset det eller tager fejl. Og jeg mener ikke, at man burde sælge ham. I stedet burde indsatsen blive mere markant, for han har et enormt potentiale. Jeg er dog lidt skeptisk omkring Valverde og spillere som Demb og Malcom. Jeg ved ikke, om Valverde kan udløse deres potentiale.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Ronaldinho »

“I am on my way and God is with me”

Hmm...
Ronaldinho Gaúcho

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Antimadridista »

https://www.fcbarcelona.dk

Syntes stadig det virker lidt sort..?? Men PSG har måske opdaget, at det ikke var Messi de købte..

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2795
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af whidgee »

Rygterne vil bare ikke stoppe. Jeg begynder sku mere og mere at tro på, at han vender tilbage til sommer

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Er stadig ambivalent ved dette.. Han skal som minimum komme med en undskyldning..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Han skal slet ikke komme. Vi er cucks.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 917
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af !Option »

Tello skrev:Han skal slet ikke komme. Vi er cucks.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Hvis han kan komme tilbage for 22 mill. mindre end vi fik for ham så er det bare at få sat den underskrift!
Rey Abi!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

PSG sælger ikke til os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af ulrich »

Basta.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Men det gør de jo ikke. Forholdet imellem os er elendigt. Og prøv lige at tænk over hvor enorm en fiasko det ville være for dem at være nødsaget til at sælge deres største signing nogensinde (og den der virkelig skulle vise at de er en stor klub) tilbage.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Hm... jeg har virkelig svært ved at se det ske. Nok fordi, det er PSG og Barca. Historikken mellem de to klubber samt deres spillere, som har kørt med Barca. Måske er det igen noget ny kontrakt halløj? Ney fisker efter en ny og forbedret kontrakt og bruger Barca, ligesom nogle af deres andre spillere?

Når det er sagt, så synes jeg ikke, at de taber ansigt eller noget, hvis de f.eks. får Dembele samt 120-130 mio. euro oveni. Lige nu lader det til, at Mbappe har taget rampelyset fra Ney og er det alt overskyggende stjerne på holdet samt alt den der polemik omkring Ney, så de kan sikkert godt stykke noget narrativ sammen, som lægger en dæmper på alt det; at tabe ansigt.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Lad os tænke på det sportslige... er han den vi har brug for?

Det fungerede før, men kommer det til at fungere igen.. Suarez er noget ældre og Neymar har nok fået flere stjerne nykker nu.

Alba og Naymar fungerede overhovedet ikke sammen. Neymar filmer som gal. Neymar deltager ikke i genpresset, ligeså lidt som Messi faktisk. Neymar taber indimellem helt hovedet. Neymar er i den farlige alder for super Brasilianere, ala Ronaldinho.

Men.. når alt det er sagt... still I say .. welcome back!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Kommer ikke til at ske!

Men hvis det overhoved skal komme på tale, så skal Paymar komme med en undskyldning og droppe den retssag i mod os.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af ladislau »

Men lad os lege med tanken, som SSM skriver; er det sportligt, hvad vi har brug for?

Tager vi pynten af Alba? Kan vores defensiv holde til endnu en luksusspiller? Hvor skal vi gøre af Coutinho?

Det er et nyt hold, som skal bygges op, men okay han var jo i sin tid udset som Messis arving.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

ladislau skrev:Men lad os lege med tanken, som SSM skriver; er det sportligt, hvad vi har brug for?

Tager vi pynten af Alba? Kan vores defensiv holde til endnu en luksusspiller? Hvor skal vi gøre af Coutinho?

Det er et nyt hold, som skal bygges op, men okay han var jo i sin tid udset som Messis arving.
Okay hvis vi leger med tanken.

Jeg synes ikke lige det er der vi skal bruge pengene.
Vi har mere brug for en backup VB, en afløser for Suarez, en starter HB hvis vi ikke satser fuld ud på Semedo også De Ligt. Så også meget gerne De Jong.

Men når de så er købt, og vi kunne bytte Dembele og en lille pose penge for Neymar, og han sider undskyld og dropper retssagen, så kan jeg måske gå med til det.

Men du også skriver, hvad så med Coutinho. Han må så bruges på Iniestapladsen, men ved ikke om det kan fungere. Det kræver nok at genpresset sidder lige i skabet i hver kamp, og kæderne hænger sammen, som under Pep.

---------------Ter Stegen-------------
Semedo----Pique----Umtiti----Alba
-------------------Bussi----------------
-----------Arthur------Coutinho-----
Messi-------------------------Neymar
-------------Ny Angriber-------------
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster