Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Hvis Chelsea sagde, at de vil have Neymar-pengene for Hazard, så vil de acceptere vores bud, hvad ville I sige?

Jeg tror, jeg ville sige ja. Han er den eneste rendyrket venstrekant, som er verdensklasse og er en af verdens bedste driblere + han har bedre fodbold IQ end Neymar.

Vi kan ikke gå ind til denne sæson med Messi som den eneste reelle kreatør. Iniesta har jeg ikke medtaget i ligningen, da han simpelthen ikke har benene til at være der over 60 kampe længere. Suarez er jo ikke nogen Il Femomeno, så vores kreative kraft er mere eller mindre nu på Messis skuldre.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Når den officielle hjemmeside melder det så klart ud, så er det vel definitivt nu?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

MessiPogba skrev:Hvis Chelsea sagde, at de vil have Neymar-pengene for Hazard, så vil de acceptere vores bud, hvad ville I sige?

Jeg tror, jeg ville sige ja.
Hell fucking no.
#jesuisSheep

Kvoller
Indlæg: 5210
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 804 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kvoller »

Kubala skrev:Når den officielle hjemmeside melder det så klart ud, så er det vel definitivt nu?
I hvert fald er det officielt at han vil væk fra klubben.

Kvoller
Indlæg: 5210
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 804 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kvoller »

zqa skrev:
MessiPogba skrev:Hvis Chelsea sagde, at de vil have Neymar-pengene for Hazard, så vil de acceptere vores bud, hvad ville I sige?

Jeg tror, jeg ville sige ja.
Hell fucking no.
Jeg vil fandme heller ikke give 220 mio euro for Hazard

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ville sgu også sige nej tak til hazard for de penge. Hvis man tænker sig om (køber spansk) så kan vi virkelig få fremtiden på plads.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10771
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af PuyolErGud »

Så at Draxler nu nævnes som en mulig del af aftalen. Ved jeg ikke om er en god ting. Hans topniveau er godt, men han er alt for svingende.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

https://www.fcbarcelona.com/football/fi ... -neymar-jr

Sådan der. Endelig overstået.

Rådn op i Paris med alle de mange dollar-sedler. Flot at opgive karrieren for at være omringet af dine gode venner i Marquinhos, Dani Alves, Lucas Moura og Thiago Silva. Slatten egenskab at have, at man har det svært uden at have nogle landsmænd omkring sig. Elendig indstilling til at gide at integrere sig i det spanske.

Dani Alves tog til PSG efter at have gjort sig historisk og vundet utallige trofæer i en af de to største klubber i verden. Neymar tager til PSG for at feste og hygge sig. Flot karrierevalg, N£ymar.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Jeg har virkelig intet tilovers for Neymar længere. Magen til klaphat.

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Kvoller skrev:
Kubala skrev:Når den officielle hjemmeside melder det så klart ud, så er det vel definitivt nu?
I hvert fald er det officielt at han vil væk fra klubben.
Det er også det, jeg mente. Alle rygter jeg har læst, har jeg taget med et gran salt, da jeg tjekkede den officielle hjemmeside hver gang, men nu må den være god nok.
Senest rettet af Kubala ons aug 02, 2017 1:20 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:Jeg har virkelig intet tilovers for Neymar længere. Magen til klaphat.
Jeg må indrømme at det rammer mig lidt på stoltheden at han smutter. Det er ikke ret tit at vi mister vores stjerner i barca.

Men ja fuck ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Jeg ville sgu også sige nej tak til hazard for de penge. Hvis man tænker sig om (køber spansk) så kan vi virkelig få fremtiden på plads.
Hvilke talenter er der af kantspillere i spansk fodbold udover Inaki Williams? Min hjerne kan ikke lige komme på nogle navne. Og Williams anser jeg ikke som et talent, som harmonere med Barcas talentkrav (Også selv Ezquerro engang har spillet her).

Hvis bare fucking Real Madrid ikke have kapret Asensio. Ham er jeg virkelig stor fan af, foruden Isco, som er så meget en Barca-spiller, som han kunne være.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg ville sgu også sige nej tak til hazard for de penge. Hvis man tænker sig om (køber spansk) så kan vi virkelig få fremtiden på plads.
Hvilke talenter er der af kantspillere i spansk fodbold udover Inaki Williams? Min hjerne kan ikke lige komme på nogle navne. Og Williams anser jeg ikke som et talent, som harmonere med Barcas talentkrav (Også selv Ezquerro engang har spillet her).

Hvis bare fucking Real Madrid ikke have kapret Asensio. Ham er jeg virkelig stor fan af, foruden Isco, som er så meget en Barca-spiller, som han kunne være.
Det må klubben finde ud af ;-) Jeg kan dog godt lide Yeray og hvis han kommer sig efter sin sygdom så kunne han klart være en mulighed (30 mio frikøbs).

Og enig omkring Asensio!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

PuyolErGud skrev:Så at Draxler nu nævnes som en mulig del af aftalen. Ved jeg ikke om er en god ting. Hans topniveau er godt, men han er alt for svingende.
Nej tak til Draxler, han er ikke hurtig nok og har lidt for store bevægelser til vores stil. Den eneste spiller der kan komme med i handlen er Verratti.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Kun Verratti er interessant fra det hold. Alle andre burde man ikke overveje. Det værste vil være, at ledelsen siger ja til 140-150 mio. plus spiller som Di Maria.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: nosslo15 og 29 gæster