Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Diabolito »

Han er altså magisk, det er rigtig nok, der er lidt Ronaldinho-magi over ham. Spillere som ham, er simpelthen så sjældne. Det er en fryd.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af abx »

Nu forlyder det, at han er i gang med at forlænge med Santos? What the!!?!?

Der er 6 dage endnu, KØB HAM! Sælg Alexis til Dragør IF
Próxima Estación.... Parallel!

dinhxa

Re: Neymar da Silva

Indlæg af dinhxa »

SPORT melder, at et skifte til sommer nu er 90 % sikkert. Flere instanser i Brasilien bekræfter han skifte, nu mangler kun Santos og Barca at bekræfte det.
Sikke en trio med ham, Messi og Pedro oppe foran = Gols.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Quaresma »

Bye Bye, David, then.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Ja det bliver sku vigtigt og ha enten Pedro eller Alexis inde på den ene kant, hvis både Messi og Neymar starter. Nok ikke det vilde defensive arbejde vi kommer til at se fra de 2 :) Men man kan jo altid håbe.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Quaresma »

Det bedste ved Neymar, er at han ikke slår mig som en spiller, der pludselig mister troen på egne evner f.eks. foran mål a lá Alexis.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Nej han virker til at tro på sig selv 110% altid. Men han kommer godt nok med nogle kæmpe afbrændere lidt for ofte, men det jo lige meget hvis han alligevel laver 2 mål i samme kamp og ikke bare forsvinder helt ud som Alexis.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Diabolito »

Tænk hvis Alexis kunne leve op til hans talent og vi hentede Neymar... :O.


Messi - Alexis - Neymar.. Wow
El Señor de las Tartas

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

A Barcelona director and a sponsor of the Brazilian have confirmed that Santos player Neymar (20) will join Barcelona in the summer. [sport]
Ok, nu begynder det at ligne noget.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

BarçaDK

Re: Neymar da Silva

Indlæg af BarçaDK »

Altså jeg ser kun brasiliansk fodbold når jeg lige zapper forbi TV2 Sport og ser det er der, men jeg har da indtryk af, at Neymar ikke har de store problemer med skader? Tacklingerne er så heller ikke de værste i Brasilien.

Til gengæld skal Neymar have helt klar besked på (og acceptere), at han skal arbejde defensivt, inden har evt. joiner Barça.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

BarçaDK skrev:Altså jeg ser kun brasiliansk fodbold når jeg lige zapper forbi TV2 Sport og ser det er der, men jeg har da indtryk af, at Neymar ikke har de store problemer med skader? Tacklingerne er så heller ikke de værste i Brasilien.

Til gengæld skal Neymar have helt klar besked på (og acceptere), at han skal arbejde defensivt, inden har evt. joiner Barça.
Jep, det er det vigtigste. Jeg vil dog sige, at han efter at have gjort et dårligt indtryk på mig, er blevet moden. Det virker som om, han er en fokuseret og mårettet ung mand, som vil er villig til at arbejde hårdt for at få succes. Han har haft et ry for at være besværlig, men jeg synes han på det sidste har vist positiv attitude, han arbejder lidt mere for holdet synes, og generelt er blevet bedre til at aflevere bolden (begge dele kan selvfølgelig stadig forbedres en hel del).

Jeg håber og tror, at han vil indordne sig, såfremt han skifter til os. Ellers skal Puyi nok hive fat i ham :cool:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

BarçaDK

Re: Neymar da Silva

Indlæg af BarçaDK »

Det vil være ærgerligt at smide en stor pose penge efter Neymar, hvis det bare ender med at Puyol slår ham ihjel!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Bliver yderst spændende at se om Neymar kan indordne sig efter Messis Barca. Neymar er jo vant til at spillet er bygget omkring ham.

Jeg ved godt, at Neymar har den største respekt for Messi og Barca, men det ændrer ikke ved, at hans spil er bygget op som en stjerne. Han er ikke den største hest til defensiv arbejde, så der bliver noget at se til for Barca at indlemme ham under de forhold. Især det, at man i Barca helst ikke vil se spillerne udføre seværdige street-tricks men snarere holder bolden kørende med få berøringer.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Mon han kommer til Europa på Onsdag og spiller landskamp imod England? Ronaldinho er med, wuha!
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Mon han kommer til Europa på Onsdag og spiller landskamp imod England? Ronaldinho er med, wuha!
Jep, han er udtaget! Ronaldinho og Neymar sammen. Det bliver guf for øjnene!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster