Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Pieyanthikos »

Keita er stadig vigtig for bredden i truppen, og hans egenskaber skal udnyttes inden han bliver for gammel. Det passer også fint med at Thiago kan rykke op i hierakiet om 2-3 år.

Men ja, han er et imponerende talent. Han bliver nok rykket op til vinter og så er vi fint garderet indtil sommer. Jeg håber ikke, at vi kommer til kaste alt for mange penge efter Fabregas - specielt ikke hvis vi kan få Pastore billigere.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af rummenigge »

Folkens, Thiago er et superbt talent men han mangler noget meget vigtigt endnu som det også bliver nævnt, nemlig at blive tested på topniveau.

Jeg er ikke i tvivl at kan med hårdt arbejde nok skal nå det, men at spille imod Ceuta kan ikke sammenlignes med at spille imod et tophold i en af de store ligaer. Han vil blandt andet blive losset ned og psyket af de erfarene midtbane og forsvarsrotter mens tempoet er noget højere. Her har Thiago garanteret masser at lære endnu, og får forhåbentlig muligheden for at bevise det over de næste par år.

Derfor synes jeg ikke at det er relevant at sammenligne ham med Fab endnu, Cesc er anfører for et PL tophold samt europa og verdensmester. Cesc, Ini og Xavi bliver/er derimod Thiagos mentorer.

Tilgengæld håber jeg at det viser sig at hans niveau ikke er alt for langt fra Özils, og det er jo netop grunden til at Pep undlod at købe tyskeren i sommers kunne ngoet tyde på.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Squix

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Squix »

Pieyanthikos skrev:Keita er stadig vigtig for bredden i truppen, og hans egenskaber skal udnyttes inden han bliver for gammel. Det passer også fint med at Thiago kan rykke op i hierakiet om 2-3 år.

Men ja, han er et imponerende talent. Han bliver nok rykket op til vinter og så er vi fint garderet indtil sommer. Jeg håber ikke, at vi kommer til kaste alt for mange penge efter Fabregas - specielt ikke hvis vi kan få Pastore billigere.
Faktum er bare Keita's kontrakt udløber til sommer, og der er stadig ikke snakket om forlængelse, så vidt jeg er orienteret :)
Så hvis han ikke bliver forlænget (selvom jeg håber det) Så vil jeg mene vi så småt har en mand til at tage over for ham.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af zqa »

Keita forlængede sin kontrakt til 2014 tidligere på året..
#jesuisSheep

Mes Que Un Club

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Mes Que Un Club »

Er så vild med Thiago! Tror han bliver en af verdens bedste på hans position. Den dag hvor Xavi stopper, hvilket jeg bestemt ikke glæder mig til, tager Thiago over. Og vi behøver ikke bekymre os, fordi han vil kunne opfylde Xavis rolle perfekt, hvis han fortsætter hans udvikling. Forhåbentlig kommer Fabregas til sommer, og så har vi en verdensklasse midtbane i mange år frem!

Mattieboy

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Mattieboy »

Bring him on! Han har det...

Squix

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Squix »

zqa skrev:Keita forlængede sin kontrakt til 2014 tidligere på året..
Ok, My bad ... Syntes bare ikke jeg havde set det nogen steder - desuden nævnte kommentatorene det også igår :)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Visca El Barca »

rummenigge skrev:Folkens, Thiago er et superbt talent men han mangler noget meget vigtigt endnu som det også bliver nævnt, nemlig at blive tested på topniveau.

Jeg er ikke i tvivl at kan med hårdt arbejde nok skal nå det, men at spille imod Ceuta kan ikke sammenlignes med at spille imod et tophold i en af de store ligaer. Han vil blandt andet blive losset ned og psyket af de erfarene midtbane og forsvarsrotter mens tempoet er noget højere. Her har Thiago garanteret masser at lære endnu, og får forhåbentlig muligheden for at bevise det over de næste par år.

Derfor synes jeg ikke at det er relevant at sammenligne ham med Fab endnu, Cesc er anfører for et PL tophold samt europa og verdensmester. Cesc, Ini og Xavi bliver/er derimod Thiagos mentorer.

Tilgengæld håber jeg at det viser sig at hans niveau ikke er alt for langt fra Özils, og det er jo netop grunden til at Pep undlod at købe tyskeren i sommers kunne ngoet tyde på.
Spot on! Kunne ikke sige det meget bedre selv, og Pep er åbenbart enig med dig 8) Han siger bl.a dette her om Thiago: http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... -on-thiago

Han anerkender hans talent, og er sikker på at han nok skal blive en vigtig spiller for Barca, men han ved at han mangler lige det sidste.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:
rummenigge skrev:Folkens, Thiago er et superbt talent men ...
Spot on! Kunne ikke sige det meget bedre selv, og Pep er åbenbart enig med dig 8) Han siger bl.a dette her om Thiago: http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... -on-thiago

Han anerkender hans talent, og er sikker på at han nok skal blive en vigtig spiller for Barca, men han ved at han mangler lige det sidste.
Jeg håber at det betyder mere spilletid til vores unge diamant, vi er vist ikke de eneste som er imponeret over Thiago og nærmest utålmodige med at se ham i aktion igen (ny Spanish Inquisition omhandlende Thiago-drengen):

http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... ona-should
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af JonasV »

The Black Keys og Thiago - a winning combination:
[youtube]wJAs4KcjUuA[/youtube]

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Blaugrana92 »

Hovsa, det var da vidst lige min yndlings-FIFA-11-sang, der var der! Thiago er for vild - er i øvrigt gået i gang med at klippe en lille compilation fra kampen i går sammen.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Mander »

I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:Thiago er for vild - er i øvrigt gået i gang med at klippe en lille compilation fra kampen i går sammen.
Lækkert! Hvornår kan man kaste et blik på det færdige resultat?

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Drake »


Jeg synes at Thiago minder mere om Inieste ind Xavi, hvis man skal vælge i mellem de to..
Synes at han er rigtig god til at drible, og er mere flakkende i sit spil, så der for synes jeg at han minder mere om Iniesta.. Så jeg synes mere at han er Iniestas efterfølger :)

Er der andre ind mig der synes det?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Mander »

Jeg er enig; kunne bare godt lide, at de skamroste Thiago. Jeg synes dog, at Thiago laver lidt mere vovede afleveringer end Iniesta (i hvert fald nogle gange), så på den måde kunne han godt læne sig op ad en krydsning mellem de to. Eller som det er blevet nævnt tidligere, en Deco-type.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster