Seydou Keita

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Toure

Seydou Keita

Indlæg af Toure »

Jeg synes at alle Barca spillere har rettigheder til deres tråd, og denne gang er vi kommet til Seydou Keita:

Keita kom til Barca i sommeren 2008 efter bare en enkelt sæson i Sevilla. Tidligere har han spillet i fransk fodbold.

Spilleren fra Mali er kendt som alsidig spiller der kan bruges såvel til offensive som defensive opgaver på midten. Hans spil er kendetegnet ved en stor arbejdsindsats og et stort løbearbejde.


Synes ikke Keita har imponeret mig meget, men det er også klart med en supermand som Yaya Touré på hans position. Jeg synes dog at han har virket meget stabil i hovedspillet :lol: . Hvad synes i om vores helt egen malineser?

Billede
Senest rettet af Toure tirs jun 30, 2009 1:56 pm, rettet i alt 1 gang.

Messi

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Messi »

Han er utroligt god, ingen tvivl om det, og han er tæmmelig målfarlig, men han kan selvfølgelig ikke konkurrere med kongen Yaya Touré !!!

Toure

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Toure »

Messi skrev:Han er utroligt god, ingen tvivl om det, og han er tæmmelig målfarlig, men han kan selvfølgelig ikke konkurrere med kongen Yaya Touré !!!

Nemlig! :D

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Diabolito »

Jeg synes han har skuffet. Han er typisk ikke blevet brugt på den anynome defensive midtbane, da Toure eller Busquets oftes har ligget der og jeg mener hans kreative bidrag frem ad banen har været meget begrænset.

Jeg krydser fingre for at det er en tilvænningsperiode.
El Señor de las Tartas

Toure

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Toure »

Barca protesterer mod Keitas røde kort. Det var også det eneste rigtige at gøre synes jeg. Dommeren lavede klart en fejl, og efter min mening var det hårdeste han kunne give, et gult kort. Jeg er næsten sikker på at Barca vinder denne sag.

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Syntes han har været lidt svingende, men alt i alt er jeg nu egentligt fint tilfreds med ham. Han har mange gode løb ind i modstanders boks og generelt bare frem af i banen. Dog vil jeg give ret i at han til tider har været anonym. Sætter også mine penge på at det er en tilvæningsperiode som en havde nævnt .
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Mes Que Un Club

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Mes Que Un Club »

Jeg har tænkt lidt over en ting, efter at Fabregas rygtes til Barca..

Gudjohnson ryger næsten sikkert til sommer, og Fabregas skulle eftersigende være hans afløser.. Men eftersom at vi så vil have Xavi, Iniesta, Toure, Busquets, Keita og Fabregas til at spille på midtbanen, hvilket er lidt for mange klassespillere på en gang, som skal deles om tre pladser, kunne det så tænkes at også Keita blev solgt? Altså at Gudjohnson og Keita blev solgt og Fabregas købt?

Jeg er ikke imponeret over Keitas spil, og synes kun han har spillet okay. Der har ikke været en kamp hvor man bare har sagt wauw.. Vil ikke have noget imod at sælge keita.. Og nu hvor at Busquets har vist hvad han dur til, vil det så ikke være nok med Xavi, Iniesta, Fabregas, Toure og Busquets på midten? De er alle klassespillere, og det vil blive en kanon midtbane barca vil få.. Og nu hvor vi skal spille så mange kampe til næste sæson, så har de 11 første brug får et hvil en gang imellem.. Og nu kører pep jo efter rotationsprincippet, så er ikke i tvivl om at de alle får masser af spilletid..

Tror bare at Keita vil varme bænken hele sæsonen hvis Fabregas kommer til..

Toure

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Toure »

Jeg vil have det fint med at beholde Keita. Som sagt, så synes jeg at Barca skal satse på en meget bred trup næste sæson, sådan at der hele tiden er alternativer. Jeg mener derfor at Keita ville være god at have i truppen, da jeg er ret sikker på at han kan stille sig tilfreds med at sidde på bænke af og til (ofte måske).

Men ja, Fàbregas skal helt klart til Barca! Han ville være perfekt sammen med Xavi og Iniesta. Disse 3 spillere kunne så rotere, samt Yaya Touré kunne stå som sikker 1. mand bag dem, på den defensive midtbane.

Og ja, HVIS der er nogen der skulle sælges, så skulle det klart være Keita, som må regnes som det svageste led (også set ud fra catalansk synspunkt :wink: )

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Brombi »

Toure skrev:Jeg vil have det fint med at beholde Keita. Som sagt, så synes jeg at Barca skal satse på en meget bred trup næste sæson, sådan at der hele tiden er alternativer. Jeg mener derfor at Keita ville være god at have i truppen, da jeg er ret sikker på at han kan stille sig tilfreds med at sidde på bænke af og til (ofte måske).

Men ja, Fàbregas skal helt klart til Barca! Han ville være perfekt sammen med Xavi og Iniesta. Disse 3 spillere kunne så rotere, samt Yaya Touré kunne stå som sikker 1. mand bag dem, på den defensive midtbane.

Og ja, HVIS der er nogen der skulle sælges, så skulle det klart være Keita, som må regnes som det svageste led (også set ud fra catalansk synspunkt :wink: )
hva mener du med "også set ud fra catalansk synspunkt"

men du vil simpelthen bænke nok en af verdens aller bedste midtbanespillere lige pi, toure?

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Brombi skrev:
Toure skrev:Jeg vil have det fint med at beholde Keita. Som sagt, så synes jeg at Barca skal satse på en meget bred trup næste sæson, sådan at der hele tiden er alternativer. Jeg mener derfor at Keita ville være god at have i truppen, da jeg er ret sikker på at han kan stille sig tilfreds med at sidde på bænke af og til (ofte måske).

Men ja, Fàbregas skal helt klart til Barca! Han ville være perfekt sammen med Xavi og Iniesta. Disse 3 spillere kunne så rotere, samt Yaya Touré kunne stå som sikker 1. mand bag dem, på den defensive midtbane.

Og ja, HVIS der er nogen der skulle sælges, så skulle det klart være Keita, som må regnes som det svageste led (også set ud fra catalansk synspunkt :wink: )
hva mener du med "også set ud fra catalansk synspunkt"

men du vil simpelthen bænke nok en af verdens aller bedste midtbanespillere lige pi, toure?
tror han mener at hvis barca henter fabregas vil keita være det svageste led, også fordi han ikke er katalaner, hvilket giver ingen mening overhovedet zinker. Hvorfor skifter ud i midtbanen?, man skal nok bruge en istedet for Guffy, men skal være en som er klar på at sidde på bænken. Jeg ville på ingen måde bytte fabre. for hverken inie, eller xavi
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Toure

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Toure »

GiovaniDosBentzen skrev:
Brombi skrev:
Toure skrev:Jeg vil have det fint med at beholde Keita. Som sagt, så synes jeg at Barca skal satse på en meget bred trup næste sæson, sådan at der hele tiden er alternativer. Jeg mener derfor at Keita ville være god at have i truppen, da jeg er ret sikker på at han kan stille sig tilfreds med at sidde på bænke af og til (ofte måske).

Men ja, Fàbregas skal helt klart til Barca! Han ville være perfekt sammen med Xavi og Iniesta. Disse 3 spillere kunne så rotere, samt Yaya Touré kunne stå som sikker 1. mand bag dem, på den defensive midtbane.

Og ja, HVIS der er nogen der skulle sælges, så skulle det klart være Keita, som må regnes som det svageste led (også set ud fra catalansk synspunkt :wink: )
hva mener du med "også set ud fra catalansk synspunkt"

men du vil simpelthen bænke nok en af verdens aller bedste midtbanespillere lige pi, toure?
tror han mener at hvis barca henter fabregas vil keita være det svageste led, også fordi han ikke er katalaner, hvilket giver ingen mening overhovedet zinker (red. Toure). Hvorfor skifter ud i midtbanen?, man skal nok bruge en istedet for Guffy, men skal være en som er klar på at sidde på bænken. Jeg ville på ingen måde bytte fabre. for hverken inie, eller xavi
For det første - jeg har intet imod Keita. Når jeg siger: "Ud fra catalansk synspunkt," så mener jeg at Barca foretrækker de catalanske spillere fra egen ungdom, frem for en afrikaner uden vokseværk. Busquets fremtid ser hidtil mere lovende ud, end Keitas. Busquets kan nå at blive meget meget bedre, og derfor ville det være dummere at sælge Busqen end Keita.

Nu har jeg aldrig sagt at vi SKAL skifte ud, men jeg siger bare, at HVIS der var nogen der skulle skiftes ud (af Busquets og Keita), så ville Keita være det mest oplagte valg. Nu siger jeg ikke at Keita skal væk, da jeg synes han har haft en stabil debutsæson. Men hvis Fàbregas kommer, så er det sandsynligvis ham der ryger. (Nu har jeg ikke taget Guddy ind i min vurdering, eller er det nok ham der ryger).

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvis det står til Keita selv, skal han i hvert fald ingen vegne! ;)

Mes Que Un Club

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Mes Que Un Club »

Er virkelig overrasket over hvor god Keita er! Synes han er den perfekte indskifter for Xavi, Iniesta og Yaya Toure. Synes ellers aldrig han har vist sit værd, men i slutningen af sidste sæson frem til nu, har han virkelig vist at han er 100% barca niveau. Og hvor er han dog god til at score med hovedet, samt se chancerne der byder sig. Fantastisk!

Er ikke bange mere hvis nu at Iniesta skulle få flere skader igennem sæsonen. For vi har Keita!

MSA

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af MSA »

Mes Que Un Club skrev:Er virkelig overrasket over hvor god Keita er! Synes han er den perfekte indskifter for Xavi, Iniesta og Yaya Toure. Synes ellers aldrig han har vist sit værd, men i slutningen af sidste sæson frem til nu, har han virkelig vist at han er 100% barca niveau. Og hvor er han dog god til at score med hovedet, samt se chancerne der byder sig. Fantastisk!

Er ikke bange mere hvis nu at Iniesta skulle få flere skader igennem sæsonen. For vi har Keita!
Keita er en god og kompetent afløser for eks. Iniesta men jeg synes nu Iniesta er mindst en klasse bedre end Keita. Jeg synes bare når vi mangler endte Xavi eller Iniesta så mangler vi noget kreativitet på midtbanen men ingen tvivl om at Keita er en god og brugbar spiller specielt i de lidt blødere kampen som den mod Sporting men om ikke andet så han da startet rigtig lovende.

Trichamps

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Trichamps »

Tror nu at der mange der har ændret syn på Keita, nu tænker jeg selvfølgelig på weekendens kamp mod Zaragoza :mrgreen: . Han har virkelig bevist sit værd, i denne sæson indtil nu. My thoughts :D .....

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster