Pedro Rodríguez Ledesma

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 27 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af emo »

Lad os så fjerne alle numrrerne foran spillerne, så vil siden blive loadet lynhurtigt, og saglighedn vil aldrig komme til diskuttion. :roll: :lol:
Allez...

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 27 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Diabolito »

Toure skrev:
Diabolito skrev:En verden til forskel ligefrem ?

Jamen kære Toure, hvis nu er jeg så flink at ændre det, kan du så ikke lige præcisere hvilke forskelle dette vil gøre, samt for hvem og hvad ?
:lol:
Min vigtigste argumentering er pladsen som "27" fylder. Tallet "17" fylder en del mindre, og hvis du ændrede det, så ville siden blive meeeget hurtigere. Når jeg oplever at min computer hakker her på siden, så er jeg overbevist om, at det skyldes tallet "27", som vi må sige fylder ekstremt meget.

Min anden, og mindre væsentlige argumentering, er at vi skal beskytte sagligheden her på forum. Hvis folk kommer her, og ser at Pedro stadig har nr. "27" foran hans navn, så ville flygte væk. Det er bedre hvis forummet er korrekt frem for ukorrekt. Er du ikke enig?

Det var mine argumenteringer. Jeg håber at dette skræmmende "27"-tal bliver fjernet snarest muligt, og erstattet med et noget skønnere "17"-tal.
Jeg er overbevist.. ! Jeg ændrer det straks !
El Señor de las Tartas

Toure

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Toure »

Fantastisk!! :D

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

det er nærmest som om du bor på forumet ... :)
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Toure

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Toure »

GiovaniDosBentzen skrev:det er nærmest som om du bor på forumet ... :)
Ha ha ha!! :lol:
Det gør jeg da også næsten :D

Remmen

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Remmen »

Synes Pedros udvikling minder lidt om Iniestas.. Det tog jo også et godt stykke tid før Iniesta blev den verdenstjerne som vi kender i dag, da han var lidt i skyggen af Xavi og Deco.. Iniesta var jo også "blot" en rigtig god indskifter i nogle år efter han var blevet 20 (hvis jeg husker rigtigt), og han havde også samme tålmodighed som Pedro udviser i dag.. Indtil nu har Pedro været god til at gribe de chancer han får, så lad os da håbe han ender med at have samme betydning for fremtidens Barca, som Iniesta har for nutidens :D

cwith

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af cwith »

Remmen skrev:Synes Pedros udvikling minder lidt om Iniestas.. Det tog jo også et godt stykke tid før Iniesta blev den verdenstjerne som vi kender i dag, da han var lidt i skyggen af Xavi og Deco.. Iniesta var jo også "blot" en rigtig god indskifter i nogle år efter han var blevet 20 (hvis jeg husker rigtigt), og han havde også samme tålmodighed som Pedro udviser i dag.. Indtil nu har Pedro været god til at gribe de chancer han får, så lad os da håbe han ender med at have samme betydning for fremtidens Barca, som Iniesta har for nutidens :D
Pedro er lige i øjeblikket en rigtigt god og målfarlig indskifter, og selvom han ikke altid bliver vurderet så højt, så er det ikke fordi spillet går niveauer ned hvis han bliver skiftet ud med messi. Jeg synes også hans udvikling minder meget om iniesta, da han også stod i skyggen, og var mere kendt som er utrolig god indskifter end en fast mand på holdet, så vi kan da håbe på at Pedro bliver lige så god som Iniesta

anolacrabcf

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af anolacrabcf »

I kan have ret i at måden han er kommet ind på holdet minder om Iniestas, men som spiller synes jeg ikke de minder ret meget om hinanden(Iniesta er langt bedre i kombinations spillet), mener osse Iniestas talent var noget tydligere og selvom Pedro får scoret nogle mål mener jeg stadig ikke at han rigtig falder ind i spillet, det kan godt være han bare skal have lidt mere tid men synes han minder for meget om noget vi i forvejen har, bare et niveau lavere

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af benjamin »

Der er lidt Giuly over ham?
Stick to your guns.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Lopezzz »

ha ha lige præcis :wink:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Bager »

Tja, måske. Giuly var måske mere stærk i kraft af sine hurtighed og lange løb, mens Pedro er god pga. især hans teknik og blik for spillet. Men ellers jeg kan godt se en smule Giuly over ham.
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Ved ikke om det lige er blevet skrevet ind - hvilke man godt kunne fristes til at tro - men på Wikipedia står der følgende:
"Despite primarily being left-footed, Pedro can strike the ball equally well with his right."
Og det er jo så sandelig korrekt. Hvis det var hans dårlige fod i går, vil jeg sgu gerne se noget mere af hans bedste! :P

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Quaresma »

benjamin skrev:Der er lidt Giuly over ham?
Narh, det ved jeg nu ikke. Giuly var langt hurtigere og havde, som sagt, sine lange løb ned af højrekanten, hvilket man ikke ser Pedro gøre. Pedro udnytter desuden sin teknik en smule mere end Giuly gjorde. Rijkaard misbrugte IMO Giuly, eftersom det eneste han brugte ham til, var de der lange, lange løb ned af kanten. Ludovic viste langt flere facetter af sit spil i sin Monaco-tid, men det virkede sgu lidt som om at Rijkaard begrænsede ham i hans Barca-tid.

Men Pedro skal nok blive god, nok ikke Iniesta-god, men han skal nok blive ganske udmærket.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

anolacrabcf

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af anolacrabcf »

Jeg savner en super hurtig kantspiller ala Guily eller endnu bedre en Overmars, Henry plejede at heve den hurtighed jeg søger men det har han ikke længere, tror det ville give vores spil endnu en dimention, det skal selvfølgelig også være en spiller som kan gå med i kombinations spillet men synes vi mangler den der lynhurtige kantspiller, selvom det selvfølgelig ikke ligger til vores spil kunne jeg godt tænke mig en spiller som kan lave de hurtige løb ned ad kanterne som Guily eller Overmars gjorde det i sin tid

Remmen

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Remmen »

anolacrabcf skrev:Jeg savner en super hurtig kantspiller ala Guily eller endnu bedre en Overmars, Henry plejede at heve den hurtighed jeg søger men det har han ikke længere, tror det ville give vores spil endnu en dimention, det skal selvfølgelig også være en spiller som kan gå med i kombinations spillet men synes vi mangler den der lynhurtige kantspiller, selvom det selvfølgelig ikke ligger til vores spil kunne jeg godt tænke mig en spiller som kan lave de hurtige løb ned ad kanterne som Guily eller Overmars gjorde det i sin tid
2 ord - Dennis Rommedahl!!! Hehe :wink:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 14 gæster