Pedro Rodríguez Ledesma

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan fortælle dig at gumbau har trænet med førsteholdet i dag... Så måske får du dit ønske opfyldt ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Michman »

Farvel Pedro.. Ved ikke om han skal i legende tråden?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af JonasV »

Om ikke andet skal hans skinny skovsnegl derhen.

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af ulrich »

Nederen han ikke lige fik sit mål nummer 100 for klubben :(

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Xavi6Smede »

Mkj 77 skrev:
Xavi6Smede skrev:Forståeligt valg af Pedro, og så det altid interessant at følge vores tidligere spillere i Premier League. Selvom jeg gerne havde set han var skiftet til et andet hold end lige Chelsea... Stor spiller, ærgerligt han ikke lige kom op på 100 mål.

Til gengæld en katastrofe for Barca. Nu er Rafinha holdets eneste kvalificeret afløser til de 5 forreste pladser. Vi skal være heldige med skader, og/eller få uventede gennembrud, ellers bliver det en svær sæson..
Fuldstændig enig- men håber dog lidt på at det kan give plads til et la masia produkt.
Andre end Roberto, Munir og Sandro. Det er dog nok for naivt
Med Deulofeu, Adama, Hallilovic og Denis Suarez ude af spillet, så har jeg i hvert fald svært ved at se hvilke unge spillere, der pludselig sgu slå igennem det næste halve år. Roberto, Munir og Sandro får helt sikkert chancen, det synes jeg bare ikke er særligt betryggende! Har stadigvæk et lille håb om, at Munir vågner op fra hans 1 års lange hi, og viser det enorme talent han viste op til sidste sæson.

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af kklaus »

phpBB [video]

Pedro's childhood club San Isidro in Tenerife will get €420.000 from his transfer to Chelsea, which is 4 times their year budget. [via md]
Good guy Pedro.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af A$AP »

Fedt for ham, han fortjener bedre end Van Gaal, om Mourinho så er bedre i den forfatning, det kan så diskuterest. Men jeg er overbevist om, at han vil få det bedre i Chelsea end i United. Han skal nok nyde godt af al den plads i PL.

Det må virkelig være træls at være United fan i øjeblikket, Ramos blev ikke nogen realitet, Pedro blev ikke nogen realitet, Chelsea hentede ham for næsen af dem, Otamendi sandsynligvis til City, eller også tror jeg at han bliver i Valencia. De Gea ryger også.

Den her handel efterlader bare os i et endnu dybere hul, prøv lige at se vores offensiv i den kommende sæson.. Fra MSN til Rafinha, Munir og Sandro. Det var dog nogle gode penge vi fik for ham, de skal bruges nyttigt!

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af PuyolErGud »

Otamendi til City er officiel.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Nooo, vi er fucked i det her efterår. Ringeste trup i utroligt mange år, det her.

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af kklaus »

Muniesa (Stoke City): "There might be less quality in the Premier League, but there's more intensity. But Pedro can deal with that." [ser]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

kklaus skrev:
Muniesa (Stoke City): "There might be less quality in the Premier League, but there's more intensity. But Pedro can deal with that." [ser]
Haha, stærkt Marc! En fin slet skjult sviner han giver Premier League der, med sin første sætning.

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af kklaus »

Blaugrana92 skrev:
kklaus skrev:
Muniesa (Stoke City): "There might be less quality in the Premier League, but there's more intensity. But Pedro can deal with that." [ser]
Haha, stærkt Marc! En fin slet skjult sviner han giver Premier League der, med sin første sætning.
Jep, og kommentarerne er ikke spor overraskende:


Jeg kan især godt lide den del, hvor to Stoke fans lige pointerer, at han er fast mand (han har i øvrigt lige fået kontrakten forlænget) :)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Bager »

Jeg kan godt følge at Pedro skifter. Barca ligger - som altid - som man har redt. Hvilket leder mig til spørgsmålet; hvorfor har Lucho ikke brugt Pedro mere? Jeg tror egentlig godt Pedro kan acceptere at være fjerdeangriber, men hvis han ikke engang bliver valgt, når en af MSN er skadet, så er det jo ulogisk ikke at spille en fit Pedro. Jeg forstår ikke at Lucho ikke har roteret en smule mere. Han var heldig med at MSN ikke fik nogle skader i sidste halvdel af forrige sæson. Hvis han har ladet Pedro aflaste MSN hist og her ville risikoen for overbelastning være mindre og Pedro havde sikkert lyst til at fortsætte i klubben. Han har ganske vist ikke haft en stor sæson i tre år nu, men han har jo stadig et okay niveau for en reservespiller i Barca.

Nu spiller en af vores titelkronede La Masia-spillere for et andet tophold. Det er bare så mærkeligt med den ideologi for sammensætningen af truppen man foregiver at have i Barca.

Tak for alt, Pedro. Selvom du har spillet mange jævne kampe har jeg altid godt kunne li' dig og det hårde arbejde du altid lagde for dagen.

PS: Skal denne tråd egentlig ikke flyttes til "Andre spillere". *suk*
Visca el Barca

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Luis Enrique »

Lad os håbe på, at den opsparede kredit - vi klarede så nogenlunde, understatement, at miste Puyol og Valdés og, som det ser ud, nu også Xavi - kan bære endnu et mandefald. Der er i hvert fald ingen tvivl om, at der er ikke er kredit til flere.

Jeg er noget splittet i øvrigt. På den ene side ønsker jeg Pedro et godt klubskifte; han fortjener det. På den anden side vil det fryde mig at se Chelsea bruge i omegnen af 30 mio. € på noget, der ikke fungerer.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Bager skrev:Nu spiller en af vores titelkronede La Masia-spillere for et andet tophold. Det er bare så mærkeligt med den ideologi for sammensætningen af truppen man foregiver at have i Barca.
Der er ikke meget der tyder på, at den ideologi du refererer til, er noget Bartomeu gider at beskæftige sig med.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster