Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Reevenge »

Den er jeg med på. Neymar er dog ganske habil på højrekanten, hvilket han har bevist utallige gange i den forgangne sæson. Han ville dog være et stærkt køb i min optik, ikke mindst i form af hans arbejdsiver og drive med bolden, hans pasningsspil samt evne til at score uden for feltet.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1590
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Stærkt indlæg Reevenge, altid fedt med tanker fra en medfan.

Jeg synes stadig at Douglas Costa er en fremragende investering - rutineret og erfaring fra højeste niveau, men mest af alt pga prislappen. Der nævnes en pris på 30 mio euro, og så lidt klausuler oveni.
Det er en fantastisk pris.

Han kan alt det vi mangler - modsat Neymar, så udfordrer han ofte i fart! Han kan gå begge veje og har et stærkt tyngdepunkt - jeg kan lige se ham på kanten udfolde sig.
Han er desuden vildt driblestærk

Jeg ser ham lidt som Pedro typen, som kan udnytte frirummet som vores visionære spillere ser, hvor han så sætter tempo.
Neymar og Messi er tit dem der "sætter" tempoet, og starter i et lavt tempo, for så at accellerere.

Her mener jeg at Costas fart ville kunne bringe en ny facet ind i spillet.

Han er vidst naturligt venstre-benet, så den indvendige funktion kan han tage, men han går begge veje i sine driblinger.

Her er desuden 5 pæne minutter med ham:



EDIT: Det er La Gazetta der har meldt om hans pris - fordi Juve meget gerne vil lande ham.
Men det virker til, at de går mere efter Bernardeschi i stedet.
---------------------------------------
Barca is my religion!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Champione skrev:Stærkt indlæg Reevenge, altid fedt med tanker fra en medfan.

Jeg synes stadig at Douglas Costa er en fremragende investering - rutineret og erfaring fra højeste niveau, men mest af alt pga prislappen. Der nævnes en pris på 30 mio euro, og så lidt klausuler oveni.
Det er en fantastisk pris.

Han kan alt det vi mangler - modsat Neymar, så udfordrer han ofte i fart! Han kan gå begge veje og har et stærkt tyngdepunkt - jeg kan lige se ham på kanten udfolde sig.
Han er desuden vildt driblestærk

Jeg ser ham lidt som Pedro typen, som kan udnytte frirummet som vores visionære spillere ser, hvor han så sætter tempo.
Neymar og Messi er tit dem der "sætter" tempoet, og starter i et lavt tempo, for så at accellerere.

Her mener jeg at Costas fart ville kunne bringe en ny facet ind i spillet.

Han er vidst naturligt venstre-benet, så den indvendige funktion kan han tage, men han går begge veje i sine driblinger.

Her er desuden 5 pæne minutter med ham:



EDIT: Det er La Gazetta der har meldt om hans pris - fordi Juve meget gerne vil lande ham.
Men det virker til, at de går mere efter Bernardeschi i stedet.
Jeg vil nu ikke sammenligne Costa med Pedro. Costas spil er mere baseret på at kreere ting, mens Pedro var mere en kantspiller, som var dygtig til at afslutte et angreb. Pedro var ikke noget vidunder i en-mod-en. Han kunne det, men slet ikke i samme omfang som Costa, hvis spil er meget baseret på at skabe overtal med hans udfordringer for holdet. Pedro var mere en, der var ufattelig god til at spille fodbold uden bold. Han skabte rum og muligheder for medspillernes afleveringer, da han løb meget, og især de forgæves meter, som er med til at åbne et hold op. Ligeledes var han god til at true dybden, om Xavi nød godt af.

Costa i Barca ville ikke give dig de der 15-20 mål, du kunne få Pedro i stortid i Barca. Costa giver dig kreativitet, fleksibilitet og driblinger.

Hvis du skal have en Pedro-type, så skulle vi have gået efter en som Mkhitaryan, som både kan afslutte og skabe eller Dembele. Dembele er mere direkte i sit spil og løber ofte i hullerne, som Pedro gjorde.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Har vi fået købt Veratti?

Hvis ikke, så kan vi glæde os over at Douglas igen er vores - lejeaftalen er udløbet.
phpBB [video]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1590
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

MessiPogba skrev:
Champione skrev:Stærkt indlæg Reevenge, altid fedt med tanker fra en medfan.

Jeg synes stadig at Douglas Costa er en fremragende investering - rutineret og erfaring fra højeste niveau, men mest af alt pga prislappen. Der nævnes en pris på 30 mio euro, og så lidt klausuler oveni.
Det er en fantastisk pris.

Han kan alt det vi mangler - modsat Neymar, så udfordrer han ofte i fart! Han kan gå begge veje og har et stærkt tyngdepunkt - jeg kan lige se ham på kanten udfolde sig.
Han er desuden vildt driblestærk

Jeg ser ham lidt som Pedro typen, som kan udnytte frirummet som vores visionære spillere ser, hvor han så sætter tempo.
Neymar og Messi er tit dem der "sætter" tempoet, og starter i et lavt tempo, for så at accellerere.

Her mener jeg at Costas fart ville kunne bringe en ny facet ind i spillet.

Han er vidst naturligt venstre-benet, så den indvendige funktion kan han tage, men han går begge veje i sine driblinger.

Her er desuden 5 pæne minutter med ham:



EDIT: Det er La Gazetta der har meldt om hans pris - fordi Juve meget gerne vil lande ham.
Men det virker til, at de går mere efter Bernardeschi i stedet.
Jeg vil nu ikke sammenligne Costa med Pedro. Costas spil er mere baseret på at kreere ting, mens Pedro var mere en kantspiller, som var dygtig til at afslutte et angreb. Pedro var ikke noget vidunder i en-mod-en. Han kunne det, men slet ikke i samme omfang som Costa, hvis spil er meget baseret på at skabe overtal med hans udfordringer for holdet. Pedro var mere en, der var ufattelig god til at spille fodbold uden bold. Han skabte rum og muligheder for medspillernes afleveringer, da han løb meget, og især de forgæves meter, som er med til at åbne et hold op. Ligeledes var han god til at true dybden, om Xavi nød godt af.

Costa i Barca ville ikke give dig de der 15-20 mål, du kunne få Pedro i stortid i Barca. Costa giver dig kreativitet, fleksibilitet og driblinger.

Hvis du skal have en Pedro-type, så skulle vi have gået efter en som Mkhitaryan, som både kan afslutte og skabe eller Dembele. Dembele er mere direkte i sit spil og løber ofte i hullerne, som Pedro gjorde.
Jeg er helt enig i hvad du skriver. Ved udmærket godt at Costa kan langt mere på egen hånd end Pedro kunne det.
Men de har det fællestræk, at de har ekstraordinær fart, som de kan bruge. Og det er ikke vores spidskompetence, så det var mere farten jeg mente vi kunne sammenligne med Pedro.
Jeg tror faktisk godt, at vi kunne få Costa til at blive en afslutter - hvis han skal færdiggøre angrebene. Men han har været brugt som rigtig kant i Bayern - men som kant hos os, der vil man naturligt komme frem til mere.
---------------------------------------
Barca is my religion!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Champione skrev:
MessiPogba skrev:
Champione skrev:Stærkt indlæg Reevenge, altid fedt med tanker fra en medfan.

Jeg synes stadig at Douglas Costa er en fremragende investering - rutineret og erfaring fra højeste niveau, men mest af alt pga prislappen. Der nævnes en pris på 30 mio euro, og så lidt klausuler oveni.
Det er en fantastisk pris.

Han kan alt det vi mangler - modsat Neymar, så udfordrer han ofte i fart! Han kan gå begge veje og har et stærkt tyngdepunkt - jeg kan lige se ham på kanten udfolde sig.
Han er desuden vildt driblestærk

Jeg ser ham lidt som Pedro typen, som kan udnytte frirummet som vores visionære spillere ser, hvor han så sætter tempo.
Neymar og Messi er tit dem der "sætter" tempoet, og starter i et lavt tempo, for så at accellerere.

Her mener jeg at Costas fart ville kunne bringe en ny facet ind i spillet.

Han er vidst naturligt venstre-benet, så den indvendige funktion kan han tage, men han går begge veje i sine driblinger.

Her er desuden 5 pæne minutter med ham:



EDIT: Det er La Gazetta der har meldt om hans pris - fordi Juve meget gerne vil lande ham.
Men det virker til, at de går mere efter Bernardeschi i stedet.
Jeg vil nu ikke sammenligne Costa med Pedro. Costas spil er mere baseret på at kreere ting, mens Pedro var mere en kantspiller, som var dygtig til at afslutte et angreb. Pedro var ikke noget vidunder i en-mod-en. Han kunne det, men slet ikke i samme omfang som Costa, hvis spil er meget baseret på at skabe overtal med hans udfordringer for holdet. Pedro var mere en, der var ufattelig god til at spille fodbold uden bold. Han skabte rum og muligheder for medspillernes afleveringer, da han løb meget, og især de forgæves meter, som er med til at åbne et hold op. Ligeledes var han god til at true dybden, om Xavi nød godt af.

Costa i Barca ville ikke give dig de der 15-20 mål, du kunne få Pedro i stortid i Barca. Costa giver dig kreativitet, fleksibilitet og driblinger.

Hvis du skal have en Pedro-type, så skulle vi have gået efter en som Mkhitaryan, som både kan afslutte og skabe eller Dembele. Dembele er mere direkte i sit spil og løber ofte i hullerne, som Pedro gjorde.
Jeg er helt enig i hvad du skriver. Ved udmærket godt at Costa kan langt mere på egen hånd end Pedro kunne det.
Men de har det fællestræk, at de har ekstraordinær fart, som de kan bruge. Og det er ikke vores spidskompetence, så det var mere farten jeg mente vi kunne sammenligne med Pedro.
Jeg tror faktisk godt, at vi kunne få Costa til at blive en afslutter - hvis han skal færdiggøre angrebene. Men han har været brugt som rigtig kant i Bayern - men som kant hos os, der vil man naturligt komme frem til mere.
Jeg har lidt mine tvivl om Costa kan blive en wing-type (en kantspiller, der scorer mål), da han for mig er en rendyrket kant (dem er der efterhånden ikke særlig mange af i verden. Vel kun Nani og Quaresma, jeg kan i skrivende stund komme i tanke om, der er rigtige kantspillere)

Men jeg er slet ikke imod at købe Costa. Jeg elsker ham som spiller. Han er vanvittig underholdende. Men vi skal have nogen, der kan bidrage med mål i Pedro-antal, da vi pt. er alt, alt for afhængige af, at MSN går amok hver uge.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8365
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Barca skal seriøst igang med at købe spillere snart. Er skide nervøs for hvad det ender ud med. Det må simpelthen gå lige så galt som sidste år.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Wow, Ceballos har godt nok være ude med nogle vanvittige udtalelser om Catalonien. Han bliver da helt sikkert ikke signet, hvis der er hold i det, nyheden på forsiden skriver.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Cope skriver at vi er tæt på at lukke handlen for Ceballos. Betis vicepræsident skulle, i følge Sport, have bekræftet, at vi har spurgt ind til ham.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

klogfyr skrev:Cope skriver at vi er tæt på at lukke handlen for Ceballos. Betis vicepræsident skulle, i følge Sport, have bekræftet, at vi har spurgt ind til ham.
Han er et kæmpe talent og ville være en rigtig god spiller for os. Hans tweets er dog svære at se igennem fingrene med. Men det skal med, at han var 15 på daværende tidspunkt men dem om Catalonien og Pique er godt nok frastødende.

Talentet kan man dog ikke komme udenom

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 923
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

Raman93 skrev:
klogfyr skrev:Cope skriver at vi er tæt på at lukke handlen for Ceballos. Betis vicepræsident skulle, i følge Sport, have bekræftet, at vi har spurgt ind til ham.
Han er et kæmpe talent og ville være en rigtig god spiller for os. Hans tweets er dog svære at se igennem fingrene med. Men det skal med, at han var 15 på daværende tidspunkt men dem om Catalonien og Pique er godt nok frastødende.

Talentet kan man dog ikke komme udenom
Jeg troede faktisk han var ældre på daværende tidspunkt. Det er trods alt lidt lettere at se bort fra... :roll:
Rey Abi!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Man kan jo selvfølgelig blive klogere, jo ældre og moden man bliver. Det er dog nogle meget grimme tweets. Han vil helt sikkert blive spurgt ind til det, hvis han bliver købt og så kan han jo undskylde for dem der og sige at han var ung og dum. Hvis han gør det, så kan vi godt komme videre fra det.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 923
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

Jeg er enig i at de er virkelig grove og langt over grænsen. Men skulle man holdes ansvarligt for alt man sagde som 15-årig var der nok mange os som var et andet sted idag :lol:
Rey Abi!

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Han var en ung teenager, så man skal nok ikke lægge så meget i det. Hvis han var en voksen mand, havde det været en anden snak.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Fyrede vi ikke ham der, som skulle spille for B-holdet, efter få timer vi havde præsenteret ham for pressen, fordi han også skrev onde tweets om Barca og Catalonien i hans teenage-år?

Hvis vi fyrer ham, fordi hans talent er mindre end Ceballos, og Ceballos er tænkt på at blive brugt på førsteholdet og ikke andetholdet, så er det sgu da hyklerisk af os, at vi tilsidesætter vores ære, fordi vi har at gøre med en talentfuld spiller.

Jeg finder det ækelt, at man kan skrive om at bombe et stadion på et offentligt medie, så man kan dræbe baskiske og catalanske hunde, fordi de pifter. Det er ikke blot pga. manglende modenhed, fordi man er 15 år - det er i min verden tegn på en knægt, der er skudt i kraniet. Sådan noget siger man altså ikke.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 67 gæster