Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Indlæg: 1595
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Puig er for ung og uprøvet til at vurdere det endnu. De Jong overtager forhåbentlig en mere defensiv rolle som balancespiller - det er dét, han excellerer i. Dembélé er, som vi så mod Liverpool, ikke just jordens skarpeste afslutter, er tydeligt bedst på højrekanten, og er kronisk skadet. Ikke at vi ikke skal beholde ham, men der skal samtidig købes en Coutinho-erstatning til venstrekanten.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

De Jong er fremragende til at bryde linjerne. Også fra en dybere position. Det er vitterligt det der gør ham speciel og hvis vi ikke udnytter det så kan vi ligeså godt fortsætte med rak. Og det er rigtigt at puig er ung og uprøvet men han vil få mere spilletid i næste sæson og kan komme til at bidrage.

Demb er en ganske fin afslutter og har gjort det flot foran mål for os. For hver afbrænder du tager frem kan jeg henvise til PSV, atm, spurs osv hvor han scorede flotte mål. Skaderne burde man kunne håndtere og så er jeg bare ikke enig i at han er bedst fra højre. Alle skriver det men imo har han spillet sit bedste bold hos os fra venstre.

Men altså vi kommer til at købe offensive spillere hvor der især er meget der peger på griez pt. På midten synes jeg vi står ok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1595
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Piquénbauer skrev:De Jong er fremragende til at bryde linjerne. Også fra en dybere position. Det er vitterligt det der gør ham speciel og hvis vi ikke udnytter det så kan vi ligeså godt fortsætte med rak. Og det er rigtigt at puig er ung og uprøvet men han vil få mere spilletid i næste sæson og kan komme til at bidrage.

Demb er en ganske fin afslutter og har gjort det flot foran mål for os. For hver afbrænder du tager frem kan jeg henvise til PSV, atm, spurs osv hvor han scorede flotte mål. Skaderne burde man kunne håndtere og så er jeg bare ikke enig i at han er bedst fra højre. Alle skriver det men imo har han spillet sit bedste bold hos os fra venstre.

Men altså vi kommer til at købe offensive spillere hvor der især er meget der peger på griez pt. På midten synes jeg vi står ok.
Det er næppe det eneste, der gør De Jong så speciel. Hans spilforståelse og ro på bolden er uhørt for en 21-årig, når man samtidig er så solid defensivt. Ja, han er også fremragende til at drive bolden, men umiddelbart kunne det være interessant med en mere væver offensivtorienteret type som venstre centralmidt. Noget a lá Coutinho, såfremt han ikke var så imponerende ringe.

Dembélé afslutter, mildt sagt, med varieret succes. Han er i hvert fald næppe den mest kyniske kantspiller, jeg har set i en Barcelona-trøje.
Skaderne har man netop ikke kunnet håndtere hidtil, så den konklusion giver jeg ikke meget for.

Igen, jeg siger ikke, at han skal videre, men det kunne være passende at kigge på alternativer, når nu manden bliver skadet for et godt ord.

Puig og Alena er, som jeg sagde, muligvis løsninger, men samtidig for ubeskrevede til at vi kan konkludere på det endnu.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Der er vi bare uenige. Jeg vil langt hellere se hvor langt vi kan komme med dem vi har end købe. Jeg synes vi har rigeligt med forskellige typer og det vigtigste er at vi får et system på plads og at de unge får mere tid end de ældre.

De Jong, De Ligt, griez og en vb reserve er imo fint.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1595
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Piquénbauer skrev:Der er vi bare uenige. Jeg vil langt hellere se hvor langt vi kan komme med dem vi har end købe. Jeg synes vi har rigeligt med forskellige typer og det vigtigste er at vi får et system på plads og at de unge får mere tid end de ældre.

De Jong, De Ligt, griez og en vb reserve er imo fint.
Fair. Det skal der også være plads til - vi er trods alt ikke langt fra hinanden. Jeg vil så bare tilføje en enkelt spiller mere til listen.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Godt nok meget griez snak. Det kunne godt se ud som om man smider 120 mio efter ham. Hvordan man vil spille ved jeg ikke og personligt er jeg ikke så glad for hans personlighed. Men han er fandeme god.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2827
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Kunne man ikke lokke en Douglas Costa ud af Juve? Hvad med Hirzano eller hvad han hedder ham fra PSV. Vil give flere ret i at vi mangler meget fart op af kanterne. Før havde vi Alexis, Pedro, Villa til dels, og self Eto i sin tid. Vi mangler nogle hurtigløbere. Så gerne Rodrigo fra Valencia blive hentet ind.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Piquénbauer skrev:Godt nok meget griez snak. Det kunne godt se ud som om man smider 120 mio efter ham. Hvordan man vil spille ved jeg ikke og personligt er jeg ikke så glad for hans personlighed. Men han er fandeme god.
Griez er dygtig. Ved bare virkeligt heller ikke hvordan han skal spilles. Han vil os gerne være i Messis rum

Og mit største problem med Griez foruden sommeren 18, er at han har en tendens til at forsvinde i de fleste store kampe. Og det er bekymrende for vi har brug for det absolutte modsatte

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

DeanCassady
Indlæg: 1595
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Lozano kunne være interessant, ja. Jeg ved dog ikke, om han kan gøre sig gældende på venstrekanten. Han har dog om nogen fart i støvlerne.
Robert Zimmerman

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af blunderbaws »

Hvis i vil have fart på kanterne, har jeg hørt Bale er billigt til salg.

Vil i allesammen til at spille indianerbold?

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Så længe vi har Malcom, Coutinho og Dembele til kanterne (eller bare to af dem), så bør den vigtigste offensive prioritering stadig være en ny 9'er der kan spille for Suarez. Om det er Griezmann er ikke til at sige. Han kunne være interessant, hvis man har tænkt sig en David Villa rolle til ham, som under Pep. Med Messi som falsk 9'er og Dembele til højre. Stadig her ville han blive utrolig svær for en ny træner at inkorporere på holdet.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Og indtil Real har offentliggjort Jovic, så vil jeg have lov til at håbe. Ligemeget hvor håbløst det ser ud.. :roll:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2827
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

blunderbaws skrev:Hvis i vil have fart på kanterne, har jeg hørt Bale er billigt til salg.

Vil i allesammen til at spille indianerbold?

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Ikke nødvendigvis indianerbold. Men, når vi ikke har en skid at komme med over to kampe mod Liverpool. Så er jeg bekymret for at vi har behov for det. Jeg kan ikke se Messi, Suarez eller Coutinho true i dybden og ofte bliver vi alt for ufarlige når modstanderne presser os lidt. Hvis det ikke er for Messi genialiteter så er vi helt ude og skide.

Ser vi på vinderne af CHL de seneste par år, helt tilbage fra 2013. Så har det altså været hold som har haft fart over kanterne. Bayern/Dortmund, Real/Atl.M, Juve/Os, Real/Atl.M, Real/Juve, Real/Liverpool.

Sidst vi var i finalen var holdet 4 år yngre.
Messi 4 år yngre, Suarez 4 år yngre, Rakitic 4 år yngre, Neymar, Alba, Dani Alves. Det var fart over felterne, som der desværre ikke er i dag!

Holdet i 2015 finalen bestod af:
Ter Stegen,
Dani Alves, Pique, Mascherano, Alba,
Inista, Bussi, Rakitic,
Messi, Suarez, Neymar.

Det er 4 ændringer i startopstillingen ift. Liverpool kampen 4 år senere. Stammen er god, men det er på tide at der sker noget. Vi vinder ikke CHL med Suarez, Rakitic og Roberto på holdet.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

DeanCassady
Indlæg: 1595
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

blunderbaws skrev:Hvis i vil have fart på kanterne, har jeg hørt Bale er billigt til salg.

Vil i allesammen til at spille indianerbold?

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Er det kravet for at skaffe en enkelt hurtig spiller?
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2827
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Har Barca og City en eller anden aftale om ikke at købe spillere fra hinanden?
Ville virkelig gerne se Sané's kvaliteter folde sig ud på Campen da han har fart, afslutninger og har spillet under Pep. (Ja, jeg ved godt han ikke har den fedeste personlighed).
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster