Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1803
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 211 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

You can see me as crazy.
But for Barca, I would definitely choose Arda Guler before Bernard Silva.

Both are right side left footed attacking midfielders.
Both can play at the right wing.
Silva is 29yrs in august.
He’s at his prime age.
Will be a star at Barca.
Arda is 18yrs:
Have 15 exciting yrs at Barca.
Will be a joker and step by step a superstar very soon.

BUT, Silva costs at least €70mio.
His wages are around €10mio.
Arda costs €17,5m
His wages are €1mio.
Both wants higher wages.
I guess all wants Here & Now.
I also want a bit here but very much tomorrow…
And do something very clever financially.

#Tosa
Btw, jeg forstår godt sammenligningen med Isco, grundet hans low-tempo driblinger. Forstår også sammenligningen med Ôzil grundet hans spilforståelse og afleveringer. Derudover har han allerede en rigtig god sparketeknik, hvor han scorer udenfor feltet. Han kunne starte med at være backup for Pedri som fremskrudt midtbane, og udvikle sig langsomt til noget world class.

Men hold da op, han er godt nok eftertragtet denne sommer; AC Milan, PSG, Sevilla, Tottenham, Arsenal, Dortmund, Barcelona, Benfica osv., listen er lang.

Har også læst, at Fenerbahce forsøger at forny kontrakten for at forhøje hans klausul og derefter sælge ham. Dog ikke sikkert Arda Güler er interesseret.

SantJordi
Indlæg: 178
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SantJordi »

Han ser spændende ud - men det ligner også at han vil være bedst på højre wing, hvor vi jo nok har mindst brug for forstærkning - medmindre at Ousmane eller Raphinha bliver solgt selvfølgelig.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

:thumbup:

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1803
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 211 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

EasyBuddhist skrev:
fre jun 23, 2023 12:00 am
Det er overhovedet ikke en transfer-bytte jeg bryder mig om. Synes igen det er en "beslutning med hoved under armen" , sorry jeg er så negativ :?

Brozovic fylder 31 år, et par måneder inde i kommende sæson. Kessie fylder 27 år næste gang, og er mere langtidsholdbar. Der er altså mindst 4 års forskel mellem de to spillere, hvilket man ikke bare kan ignorere.

Synes slet ikke Kessie har fået en fair chance med sammenhængende kampe i start 11eren. Det er ofte 20 min. her, 30 min. der på banen, efter behov, hvilket ødelægger hans rytme.

Det korte af det lange er, hverken Kessie eller Brozovic passer til Barca , men hvorfor overhovedet bytte til en snart 31 årig spiller fra helt andet land og liga. Vi mangler ikke rutine længere (med endnu en +30 spiller), da Inigo Martinez og Gündogan nu købes. Giver slet ikke mening i min verden :thumbdown:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨📰| Barça, due to the difficulty in signing proven players because of the economic situation, has started moving in another direction and in recent weeks they have begun to contact and negotiate with Arda Guler, Fabricio Diaz and Iván Fresneda.

1️⃣ Arda Guler 🇹🇷

▪︎Barça has been following him for almost an year. President Laporta has a great relationship with the the president Ferenbahçe. Guler's signing will be attempted.

▪︎Barça cannot not afford pay Arda Guler's clause of €17.5M directly in current financial situation. So Barça's intention is pay something more than the release clause but in several INSTALLMENTS. The intention would be to close the signing for €20M-€25M.

2️⃣ Fabricio Diaz 🇺🇾

▪︎Barça have resumed negotiations with Fabricio Díaz in recent weeks, this is because Alemany, who was one of the promoters of his signing, but he was close to leaving, but with his decision to stay now he will once again go after Diaz.

▪︎His signing would cost more than before after his U-20 World Cup performances but Barça could not close it before due to the economic situation. The signing could now be closed around €12M-€15M, but Barça will try to pay in installments, which could lead to a further increase in the price.

3️⃣ Iván Fresneda 🇪🇸

▪︎Iván Fresneda had Dortmund's offer on the table and they were the favorites to sign his, but the player prioritizes continuing in Spain. Barça has contacted the player who has paralyzed negotiations with Dortmund for now and will prioritize coming to Barça.

▪︎His signing will cost around €15M, but Barça intends to include a player in the deal to further reduce the price tag.

[ Via: Blxck News 🎩 ]

Antimadridista
Indlæg: 9338
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 950 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
fre jun 23, 2023 7:24 am
🚨📰| Barça, due to the difficulty in signing proven players because of the economic situation, has started moving in another direction and in recent weeks they have begun to contact and negotiate with Arda Guler, Fabricio Diaz and Iván Fresneda.

1️⃣ Arda Guler 🇹🇷

▪︎Barça has been following him for almost an year. President Laporta has a great relationship with the the president Ferenbahçe. Guler's signing will be attempted.

▪︎Barça cannot not afford pay Arda Guler's clause of €17.5M directly in current financial situation. So Barça's intention is pay something more than the release clause but in several INSTALLMENTS. The intention would be to close the signing for €20M-€25M.

2️⃣ Fabricio Diaz 🇺🇾

▪︎Barça have resumed negotiations with Fabricio Díaz in recent weeks, this is because Alemany, who was one of the promoters of his signing, but he was close to leaving, but with his decision to stay now he will once again go after Diaz.

▪︎His signing would cost more than before after his U-20 World Cup performances but Barça could not close it before due to the economic situation. The signing could now be closed around €12M-€15M, but Barça will try to pay in installments, which could lead to a further increase in the price.

3️⃣ Iván Fresneda 🇪🇸

▪︎Iván Fresneda had Dortmund's offer on the table and they were the favorites to sign his, but the player prioritizes continuing in Spain. Barça has contacted the player who has paralyzed negotiations with Dortmund for now and will prioritize coming to Barça.

▪︎His signing will cost around €15M, but Barça intends to include a player in the deal to further reduce the price tag.

[ Via: Blxck News 🎩 ]
Spændende :glad:

DrGink
Indlæg: 711
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 684 gange
Blevet takket: 159 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Barca80 skrev:
fre jun 23, 2023 12:25 am
EasyBuddhist skrev:
fre jun 23, 2023 12:00 am
Det er overhovedet ikke en transfer-bytte jeg bryder mig om. Synes igen det er en "beslutning med hoved under armen" , sorry jeg er så negativ :?

Brozovic fylder 31 år, et par måneder inde i kommende sæson. Kessie fylder 27 år næste gang, og er mere langtidsholdbar. Der er altså mindst 4 års forskel mellem de to spillere, hvilket man ikke bare kan ignorere.

Synes slet ikke Kessie har fået en fair chance med sammenhængende kampe i start 11eren. Det er ofte 20 min. her, 30 min. der på banen, efter behov, hvilket ødelægger hans rytme.

Det korte af det lange er, hverken Kessie eller Brozovic passer til Barca , men hvorfor overhovedet bytte til en snart 31 årig spiller fra helt andet land og liga. Vi mangler ikke rutine længere (med endnu en +30 spiller), da Inigo Martinez og Gündogan nu købes. Giver slet ikke mening i min verden :thumbdown:
Jeg synes også det virker specielt. Kessie er i mine øjne en fin indskiftningsspiller.

Den eneste måde jeg kan få det til at give mening er hvis der er noget ffp- eller regnskabsmæssigt hvor det giver mening. Ligesom med Arthur og Pjanic.

DrGink
Indlæg: 711
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 684 gange
Blevet takket: 159 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Dytrax skrev:
fre jun 23, 2023 7:24 am
🚨📰| Barça, due to the difficulty in signing proven players because of the economic situation, has started moving in another direction and in recent weeks they have begun to contact and negotiate with Arda Guler, Fabricio Diaz and Iván Fresneda.

1️⃣ Arda Guler 🇹🇷

▪︎Barça has been following him for almost an year. President Laporta has a great relationship with the the president Ferenbahçe. Guler's signing will be attempted.

▪︎Barça cannot not afford pay Arda Guler's clause of €17.5M directly in current financial situation. So Barça's intention is pay something more than the release clause but in several INSTALLMENTS. The intention would be to close the signing for €20M-€25M.

2️⃣ Fabricio Diaz 🇺🇾

▪︎Barça have resumed negotiations with Fabricio Díaz in recent weeks, this is because Alemany, who was one of the promoters of his signing, but he was close to leaving, but with his decision to stay now he will once again go after Diaz.

▪︎His signing would cost more than before after his U-20 World Cup performances but Barça could not close it before due to the economic situation. The signing could now be closed around €12M-€15M, but Barça will try to pay in installments, which could lead to a further increase in the price.

3️⃣ Iván Fresneda 🇪🇸

▪︎Iván Fresneda had Dortmund's offer on the table and they were the favorites to sign his, but the player prioritizes continuing in Spain. Barça has contacted the player who has paralyzed negotiations with Dortmund for now and will prioritize coming to Barça.

▪︎His signing will cost around €15M, but Barça intends to include a player in the deal to further reduce the price tag.

[ Via: Blxck News 🎩 ]
Det ville jo være en fantastisk resterende sommer. Så kan vi koncentrere os om at sælge spillere og ellers lukke vinduet.

Ialocin
Indlæg: 739
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Det ville være fantastisk, hvis vi fik bare to af de tre + en dm, der er tiltænkt startopstillingen.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2827
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Dytrax skrev:
fre jun 23, 2023 7:24 am
🚨📰| Barça, due to the difficulty in signing proven players because of the economic situation, has started moving in another direction and in recent weeks they have begun to contact and negotiate with Arda Guler, Fabricio Diaz and Iván Fresneda.

1️⃣ Arda Guler 🇹🇷

▪︎Barça has been following him for almost an year. President Laporta has a great relationship with the the president Ferenbahçe. Guler's signing will be attempted.

▪︎Barça cannot not afford pay Arda Guler's clause of €17.5M directly in current financial situation. So Barça's intention is pay something more than the release clause but in several INSTALLMENTS. The intention would be to close the signing for €20M-€25M.

2️⃣ Fabricio Diaz 🇺🇾

▪︎Barça have resumed negotiations with Fabricio Díaz in recent weeks, this is because Alemany, who was one of the promoters of his signing, but he was close to leaving, but with his decision to stay now he will once again go after Diaz.

▪︎His signing would cost more than before after his U-20 World Cup performances but Barça could not close it before due to the economic situation. The signing could now be closed around €12M-€15M, but Barça will try to pay in installments, which could lead to a further increase in the price.

3️⃣ Iván Fresneda 🇪🇸

▪︎Iván Fresneda had Dortmund's offer on the table and they were the favorites to sign his, but the player prioritizes continuing in Spain. Barça has contacted the player who has paralyzed negotiations with Dortmund for now and will prioritize coming to Barça.

▪︎His signing will cost around €15M, but Barça intends to include a player in the deal to further reduce the price tag.

[ Via: Blxck News 🎩 ]
Shit det kunne være drømmescenariet og samtidigt at Victor Roque bliver lukket. Så kan Xavi koncentere sig om at bygge et ungt hold de næste mange år (Balde, Faye, Araujo, Fresneda, Pedri, Gavi, Fabricio, Guler, Victor, Ansu, Abde WOW). Hvis det virkelig lykkedes, så er det en helt anden strategi end den som Bartomeu havde. Jeg er glad for at vi er gået væk fra de der +100 mio euro handler og fokusere på 3-5 unge til 15-20mio euro, men som har potentiale til meget mere. Det ville være så fedt at se Barca gå tilbage til at fokusere på de her unge talenter.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9338
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 950 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Man skal selvfølgelig ikke være blind for at det er økonomien der i høj grad sætter denne dagsorden!

Men skidt er det ikke. Det skal bare ikke kun gå op i ungdom og talenter. Så længe ingen af dem er decideret “proven” på højeste niveau, ved man ikke om det er fugl eller fisk..

Ialocin
Indlæg: 739
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Antimadridista skrev:
fre jun 23, 2023 11:24 am
Man skal selvfølgelig ikke være blind for at det er økonomien der i høj grad sætter denne dagsorden!

Men skidt er det ikke. Det skal bare ikke kun gå op i ungdom og talenter. Så længe ingen af dem er decideret “proven” på højeste niveau, ved man ikke om det er fugl eller fisk..
Vi ved heller ikke om det er fugl eller fisk, hvis vi køber en der har bevist sig på højeste niveau, men jeg forstår selvfølgelig godt din pointe. Jeg synes dog vi har en rimelig solid kerne af erfarne spillere, der godt kan blive suppleret af unge talenter. Særligt med tanke på vores økonomi, og årsagen til, at vi er havnet i den situation (dyre indkøb, og høje lønninger).

Antimadridista
Indlæg: 9338
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 950 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Ialocin skrev:
fre jun 23, 2023 11:30 am
Antimadridista skrev:
fre jun 23, 2023 11:24 am
Man skal selvfølgelig ikke være blind for at det er økonomien der i høj grad sætter denne dagsorden!

Men skidt er det ikke. Det skal bare ikke kun gå op i ungdom og talenter. Så længe ingen af dem er decideret “proven” på højeste niveau, ved man ikke om det er fugl eller fisk..
Vi ved heller ikke om det er fugl eller fisk, hvis vi køber en der har bevist sig på højeste niveau, men jeg forstår selvfølgelig godt din pointe. Jeg synes dog vi har en rimelig solid kerne af erfarne spillere, der godt kan blive suppleret af unge talenter. Særligt med tanke på vores økonomi, og årsagen til, at vi er havnet i den situation (dyre indkøb, og høje lønninger).
Jeg er bestemt også primært positiv og et skrækkeligt alternativ kunne have været, at ledelsen var gået all-in udelukkende på transferfrie spillere omkring eller over de 30, uden langsigtede briller eller uden at der var tale om decideret kvalitet. Gundogan må siges at være decideret kvalitet!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20884
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 61 gæster