Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Rafinha bliver årets åbenbaring. Vi behøver ikke en ny 9'er. Den plads skal han nok tage fra Suarez.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Norbit skrev:Rafinha bliver årets åbenbaring. Vi behøver ikke en ny 9'er. Den plads skal han nok tage fra Suarez.
Han bliver super god i alle de 4 kampe, han er skadefri i år.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Griez skal selvfølgelig være 9'er, så vi skal ikke hente en dyr 9'er næste år. Det gjorde vi i år pga en åbning i markedet.
Griz, Suarez, Ruiz til næste år. Meget fint. Derfor giver Ney også forbandet god mening i år.

Alle klubber skal være meget obs på FFP - derfor ser vi alle de her lejeaftaler - fordi det er en måde at omgå FFP og skubbe betalinger og afskrivninger.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Griezman er vel udset til 9eren så Suarez erstatning er ikke problemet. Mere 4. Angriberen bag ney, Messi og griez hvis nu pères e.l. Ikke slår til.

Plus vi vil heller ikke have penge til en finde en HB

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Men Rafinha og Griezmann indfrier jo slet ikke det vi kommer til at mangle. Hvordan kommer de to til at gøre sig inde centralt som Messi ikke gør det (og udover at niveauet er langt under Messis niveau) og uden at forstyrre Messi? Vi skal jo bruge en traditionel 9’er, som står klar inde i feltet, kan gå på kroppen af forsvaret, smarte løb og kan bare skabe en masse ravage hos modstandernes forsvar. Vi finder ikke en som Suarez, men vi skal jo have sådan en type ind.


Ellers må det bare være sådan jeg ser på tingene.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Hvis vi kunne skubbe Dembele ud så vi mangler en kant til højresiden når Messi trækker centralt, og som er la liga proven og kommer med drible egenskaber og potentiale, så så jeg os gerne hente en som Oyerzabal fra Sociadad


Til HB så jeg os gerne hente en der har bare lidt teknik, Fodbold iq og pasninsevner. Og ham så fatter hat af at forsvare er jeg næsten ligeglad med. Jeg er træt af Semedo i det offensive spil
Hvad med ham Emerson vi hentede og udlejede til betis? Nogen der har hørt mere til hvad den overordnede plan var med den handel?
Ellers burde vi prøve Todibo derude. Der spillede han vidst også nogle kampe i Ligue 1 og det kan offensivt umuligt være ringere end Semedo

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Hvorfor skulle man beholde Cou? Han kommer med intet. Venstreside er død. Højreside er død; grundet Messi. Derfor er en spiller som Ney vigtig. Til næste sommer kan Griez spille som angriber. Lige nu ved jeg ikke engang, hvorfor man købte Griez. Hvad er mening med ham? Det er som om, at man kun købte ham, fordi han var tilgængelig på markedet.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Kubala skrev:Hvorfor skulle man beholde Cou? Han kommer med intet. Venstreside er død. Højreside er død; grundet Messi. Derfor er en spiller som Ney vigtig. Til næste sommer kan Griez spille som angriber. Lige nu ved jeg ikke engang, hvorfor man købte Griez. Hvad er mening med ham? Det er som om, at man kun købte ham, fordi han var tilgængelig på markedet.
Enig hvad angår Grizen, men jeg synes slet ikke at man spillede Cou korrekt. Han er central midtbane spiller, med offensive træk, han skal ikke spille på kanten, det er hellere ikke der Ini brillerede de kampe han fik der, og der var alligevel en del. Det er fedt at han er alsidig og man kan skubbe ham derud af nød, men Cou skulle have fået tilliden som central midtbanespiller.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Altså næste sæson er Valverde sikkert væk og vi har en ny træner med andre ideer. Så det er ret svært at snakke om hvad vi skal have eller hvad vi kommer til at mangle.

Omkring truppen til denne sæson så ville ney pynte gevaldigt fremfor demb men det er svært. Ellers synes jeg det ser ok ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Meningen med griez er at man har fået en hamrende klog offensiv spiller der kan dække flere pladser, kan indgå i spillet, score mål og lave assists. Og så er han stort set aldrig skadet.

Vi skal nok blive klogere på hvor og hvordan han kommer til at spille men han er en markant opgradering i forhold til demb og cou.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

emo skrev:
Kubala skrev:Hvorfor skulle man beholde Cou? Han kommer med intet. Venstreside er død. Højreside er død; grundet Messi. Derfor er en spiller som Ney vigtig. Til næste sommer kan Griez spille som angriber. Lige nu ved jeg ikke engang, hvorfor man købte Griez. Hvad er mening med ham? Det er som om, at man kun købte ham, fordi han var tilgængelig på markedet.
Enig hvad angår Grizen, men jeg synes slet ikke at man spillede Cou korrekt. Han er central midtbane spiller, med offensive træk, han skal ikke spille på kanten, det er hellere ikke der Ini brillerede de kampe han fik der, og der var alligevel en del. Det er fedt at han er alsidig og man kan skubbe ham derud af nød, men Cou skulle have fået tilliden som central midtbanespiller.
Er enig. Cou skulle aldrig have spillet kant. Det duer han ikke til. Desuden tror jeg slet ikke, at han passede ind hos Barca, selvom jeg talte for købet i sin tid. Tog dog fejl. Tror ikke engang, at han ville fungere i Ini-rollen i Barca. Det var bare mismatch, Barca og Cou.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Så Griez blev købt, fordi han kan spille flere positioner. Det er sådan noget der, der virker underligt. Man køber bare nogle gange nogle spillere, fordi de er på markedet. Købene virker ideløse. Men lad os håbe, at det ikke bliver en fiasko som Cou eller Demb(noget kunne tyde på det i hvert fald).

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ideløs? Vi manglede en spiller til vores offensiv og den er blevet udfyldt af en topspiller. Hvorfor er det ideløst?

Det var tydeligt at vi ikke kunne bruge Cou og/eller regne med demb og så fik vi en topspiller ind i sin bedste alder til at tage den tredje plads. Det giver da fin mening?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Hvor skal han spille? Han spillede CF for Atleti i sidste sæson(27 kampe, 17 mål, 4 assist). Det var der, han var bedst. Spillede overhovedet ikke venstrekant i øvrigt. Ellers spillede han sekundær angriber(19 kampe, 4 mål, 5 assist). En kamp som højrekant og en kamp som angribende midt, så jo, jeg synes, at det virker lidt ideløst.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Altså vi har spillet en kamp. Messi har ikke spillet et minut med ham endnu. Så ved ikke hvor han skal spille ligesom jeg ikke ved hvordan man vil udvikle systemet.

Men jeg ved at vi har en plads ledig helt fremme. Jeg ved at griez er en klog spiller der igennem sin karriere har dækket alle pladser helt fremme på banen og som har vist sig som en topspiller. Det kan godt være han ikke er bedst på Venstre kant men han er markant bedre end det vi har. Og på sigt vil han kunne spille andre pladser.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster