Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:Nu siger De Geas kæreste at han vil til Barca. Det kan godt være ordene er taget ud af kontekst, men hvis det passer så er De Gea i hvert fald i problemer. Sir Alex er nemlig ikke så glad for, at koner/kærester kommenterer den slags.
Nej så plejer de at få en flad?
Ja kæresten? En flad er ikke nok, de får en ordentlig omgang, af samtlige medlemmer af Man Utds førsteholdstrup.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Thiago Alcántara

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Thiago Alcántara »

Har længe været temmelig vild med Galatasarays Fernando Muslera, om han passer ind skal jeg dog ikke kunne sige.

[youtube]kqoGgDxgTvU[/youtube]

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

http://fcbarcelona.dk/component/content ... lyset.html

Vi skal da ikke have en der er Valencias reservemålmand :-o
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Reserve og reserve, han var første indtil han brækkede hånden/armen og kæmper nu for at komme tilbage. Han er klart, klart bedre end Diego Alves, og jeg håber virkelig virkelig at Alves står i aften imod Barcelona, for han plejer at lukke mål ind på samle-bånd.
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20769
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1131 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Borussia Monchengladbach goalkeeper Marc-Andre ter Stegen (20) has signed a pre-deal with Barcelona. He'll join for 4 seasons. [marca tv]

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Du var sku hurtigere :(... Kommer godt nok fra Marca. Men kunne sku være skønt hvis det var sandt!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20769
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1131 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ja det kunne det. Et stort talent, uden tvivl. Det er bare lidt risky at hente så ung en målmand ind, for at være 1. målmand i en klub af Barça's kaliber fra dag ét af, nu hvor det ser ud til at Valle, desværre, smutter til sommer. Hvis Valdés ville blive til 2014, så han kunne lære fra sig i sin sidste sæson, så kunne ter Stegen tage over efter ham, når Valle smutter. Men nu må vi jo lige se om der overhovedet er hold i det.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15088
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1698 gange
Blevet takket: 1132 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Lopezzz »

FCBarcelonaChr skrev:Ja det kunne det. Et stort talent, uden tvivl. Det er bare lidt risky at hente så ung en målmand ind, for at være 1. målmand i en klub af Barça's kaliber fra dag ét af, nu hvor det ser ud til at Valle, desværre, smutter til sommer. Hvis Valdés ville blive til 2014, så han kunne lære fra sig i sin sidste sæson, så kunne ter Stegen tage over efter ham, når Valle smutter. Men nu må vi jo lige se om der overhovedet er hold i det.
Jeg tror at Pinto bliver vores første målmand når VV smutter, i hvert fald i starten af sæsonen.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20769
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1131 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ja det gør han sgu nok, ihvertfald indtil Valdés afløser er kørt i stilling.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Er ter Stegen god nok med fødderne?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Quaresma skrev:Er ter Stegen god nok med fødderne?
Næppe ligeså god som Varane...
Allez...

iStokholm

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af iStokholm »

Quaresma skrev:Er ter Stegen god nok med fødderne?
Må blankt indrømme at jeg ikke ved hvor god han er med fødderne. Men jeg ved at han skulle være en af de største grunde til, at Gladbach sluttede hvor de gjorde sidste sæson. Selvfølgelig sammen med årets spiller (ret mig hvis det er forkert) Reus.

Hvis Valle smutter til sommer og vi henter ter Stegen, så forstiller jeg mig det sådan her - han kommer til klubben tidligt i transfervinduet, og får så lov at stå størstedelen af vores pre-season kampe. Her får han lov til at bevise hvad han kan, hvis ikke han griber chancen fra dag ét, så får Pinto lov til at stå de første par kampe i 13/14 sæsonen. Når ter Stegen så er blevet dus med vores system, så får Pinto lov til at kigge på.

Ved godt at man nærmest kun kender ham fra FM, og folk derfor har fordomme om ham, men jeg er slet ikke i tvivl om hans kvaliteter. Da Courtois vel er for svær og dyr at hente, er ter Stegen min klare favorit.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Når Downing kan blive solgt på youtube videoer, så kan Ter Stegen
[youtube]eYDGh9opmE0[/youtube]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Han virker god med fødderne de få kampe jeg har set og så har han jo pillet et straffe fra Messi. så køb.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

Ku ham godt.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 76 gæster