Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Hvad sker der for Madrid, nu har de også hentet: Takefusa Kubo. :?
Var der ikke noget med at vi havde ham og at han skulle ind omkring b-holdet??? :?:
Vi bliver godt og grundigt pullet på markedet mens vi prøver at slikke færdig på De Ligt og hans agent.

Hader når smider alt energi i én transfer.. Sørg nu bare for at hente mindre kendte spillere med kæmpe potentiale.
Smid Rakitic på porten. Hent Ndombele!
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af blunderbaws »

Norbit skrev:Hvad sker der for Madrid, nu har de også hentet: Takefusa Kubo. :?
Var der ikke noget med at vi havde ham og at han skulle ind omkring b-holdet??? :?:
Vi bliver godt og grundigt pullet på markedet mens vi prøver at slikke færdig på De Ligt og hans agent.

Hader når smider alt energi i én transfer.. Sørg nu bare for at hente mindre kendte spillere med kæmpe potentiale.
Smid Rakitic på porten. Hent Ndombele!
Fra bold:

"Den 18-årige offensivspiller er regnet som et stort talent i hjemlandet og har blandt andet fået tilnavnet 'Den japanske Messi'.

FC Barcelona havde ham på radaren i 2015, men det lykkedes ikke dengang at hente japaneren efter transferforbuddet, som klubben fik for at overtræde reglerne for handel med mindreårige spillere.".


Jeg er meget enig i din analyse omkring De Ligt. Jeg ønsker ham efterhånden heller ikke til Barcelona. Desuden er vi stærkt dækket ind på CB, men jeg tror ikke, vi kan hente spillere som van dijk for 100m. Markedet er eksploderet.

Jeg ser frem til en god signing på HB :-)




Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Han har været på b-holdet men Real tilbød ham 4 x så meget i løn samt at han kommer op på førsteholdet efter en sæson. En spiller der vælger Real er ikke en spiller vi skal have til klubben. Præcis som med de ligt og psg.

Og slap nu lidt af. Det er det samme med Real altid. De er geniale og så glemmer vi lige ceballos, Theo, ødegaard og hvad de nu ellers har købt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:Han har været på b-holdet men Real tilbød ham 4 x så meget i løn samt at han kommer op på førsteholdet efter en sæson. En spiller der vælger Real er ikke en spiller vi skal have til klubben. Præcis som med de ligt og psg.

Og slap nu lidt af. Det er det samme med Real altid. De er geniale og så glemmer vi lige ceballos, Theo, ødegaard og hvad de nu ellers har købt.
Godt nok har Ceballos, Theo og ødegaard ikke slået igennem. Men de har til sammen kostet ca. (18+24+5) mio euro..
Det kan de snildt få for dem igen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad har det med noget at gøre? Efter de handler var der kollektivt sammenbrud på sociale medier over hvordan Real altid ramte plet osv.

Fordi en klub køber en spiller med potentiale så er det ikke ensbetydende med at denne kan løfte sig og præsterer på højeste niveau. Det har vi set med især ceballos og theo og det samme kan sagtens være tilfældet med jovic, kubo osv. Præcis som de Jong kan falde igennem hos os.

Omkring Real så er hazard en markant forstærkning. Resten kan ligeså godt floppe som de kan slå til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:Hvad har det med noget at gøre? Efter de handler var der kollektivt sammenbrud på sociale medier over hvordan Real altid ramte plet osv.

Fordi en klub køber en spiller med potentiale så er det ikke ensbetydende med at denne kan løfte sig og præsterer på højeste niveau. Det har vi set med især ceballos og theo og det samme kan sagtens være tilfældet med jovic, kubo osv. Præcis som de Jong kan falde igennem hos os.

Omkring Real så er hazard en markant forstærkning. Resten kan ligeså godt floppe som de kan slå til.
Hvem siger ikke at Hazard også flopper? Man kan altid se det i negativ retning, det kan jo kun gå galt hvis du tager risikoen. Tager man ikke risikoen har man heller ikke mulighed for at få gevinsten. Ingen handel er en "sikker" handel. Men når Ceballos skiller os ad på Estadio Benito, så er der god grund til at gå efter ham. Det samme kan man sige om Isco for Malaga. Vi kunne eftersigende få både De Jong og De ligt sidste sommer. Havde vi bare betalt lidt overpris for dem sidste år, havde vi fået dem begge for under 100 mio. Nu, efter én god sæson, koster de hver især omkring de 100.

Savner bare at man går efter de spanske talenter, man bør støvsuge den spanske liga og give talenterne en chance - fremfor at forvente de går direkte i holdopstillingen - se bare på Bayern.

Vil hellere have at vi giver Todibo, Puiq etc. den spilletid som De Ligt var blevet lovet, hvordan kan vi på 5-6 måneder (på ca. 3 kampe) vurdere om Todibo er god nok eller ej, hvorfor skippe ham allerede nu?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror vi snakker ret meget forbi hinanden. Min pointe var bare at man ser de samme sammenbrud igen og igen når Real er involveret. Af en eller anden årsag bliver deres transfers automatisk set som succeser.

Omkring vores egne talenter så regner jeg med at vi får rigtig meget at se til todibo, alena, puig osv. Jeg tror ikke de bliver sendt videre. Og jeg er egentlig ret tilfreds med det vi foretager os på transfermarkedet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Jeg tror vi snakker ret meget forbi hinanden. Min pointe var bare at man ser de samme sammenbrud igen og igen når Real er involveret. Af en eller anden årsag bliver deres transfers automatisk set som succeser.

Omkring vores egne talenter så regner jeg med at vi får rigtig meget at se til todibo, alena, puig osv. Jeg tror ikke de bliver sendt videre. Og jeg er egentlig ret tilfreds med det vi foretager os på transfermarkedet.
Enig. Tjek Kubos youtube video, ser nice nok ud med de træk og pasninger, se så Puigs, vores egen spiller, kender stilen, ikke meget ældre, 1 år, ser mindst ligeså vild ud, har spillet imod bedre modstandere og vist klassen. Nothing to fear!
Allez...

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

emo skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg tror vi snakker ret meget forbi hinanden. Min pointe var bare at man ser de samme sammenbrud igen og igen når Real er involveret. Af en eller anden årsag bliver deres transfers automatisk set som succeser.

Omkring vores egne talenter så regner jeg med at vi får rigtig meget at se til todibo, alena, puig osv. Jeg tror ikke de bliver sendt videre. Og jeg er egentlig ret tilfreds med det vi foretager os på transfermarkedet.
Enig. Tjek Kubos youtube video, ser nice nok ud med de træk og pasninger, se så Puigs, vores egen spiller, kender stilen, ikke meget ældre, 1 år, ser mindst ligeså vild ud, har spillet imod bedre modstandere og vist klassen. Nothing to fear!
"Kender stilen" - det gør Take altså også. 4 år i La Masia inden han blev tvunget til at forlade klubben grundet FIFA-dommen.
Giv mig min sko tilbage, røv!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

kklaus skrev:
emo skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg tror vi snakker ret meget forbi hinanden. Min pointe var bare at man ser de samme sammenbrud igen og igen når Real er involveret. Af en eller anden årsag bliver deres transfers automatisk set som succeser.

Omkring vores egne talenter så regner jeg med at vi får rigtig meget at se til todibo, alena, puig osv. Jeg tror ikke de bliver sendt videre. Og jeg er egentlig ret tilfreds med det vi foretager os på transfermarkedet.
Enig. Tjek Kubos youtube video, ser nice nok ud med de træk og pasninger, se så Puigs, vores egen spiller, kender stilen, ikke meget ældre, 1 år, ser mindst ligeså vild ud, har spillet imod bedre modstandere og vist klassen. Nothing to fear!
"Kender stilen" - det gør Take altså også. 4 år i La Masia inden han blev tvunget til at forlade klubben grundet FIFA-dommen.
Flot kærlighed til Barca han viser ved at skifte til Real, hvis det er sandt at Barca også var ude efter ham. Nå men, ja, 4 år på B holder, Puig 5 år, man kan sige det ikke en stor forskel, men satser hellere på Puig og hans skillzzz!
Allez...

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

emo skrev:
kklaus skrev:
emo skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg tror vi snakker ret meget forbi hinanden. Min pointe var bare at man ser de samme sammenbrud igen og igen når Real er involveret. Af en eller anden årsag bliver deres transfers automatisk set som succeser.

Omkring vores egne talenter så regner jeg med at vi får rigtig meget at se til todibo, alena, puig osv. Jeg tror ikke de bliver sendt videre. Og jeg er egentlig ret tilfreds med det vi foretager os på transfermarkedet.
Enig. Tjek Kubos youtube video, ser nice nok ud med de træk og pasninger, se så Puigs, vores egen spiller, kender stilen, ikke meget ældre, 1 år, ser mindst ligeså vild ud, har spillet imod bedre modstandere og vist klassen. Nothing to fear!
"Kender stilen" - det gør Take altså også. 4 år i La Masia inden han blev tvunget til at forlade klubben grundet FIFA-dommen.
Flot kærlighed til Barca han viser ved at skifte til Real, hvis det er sandt at Barca også var ude efter ham. Nå men, ja, 4 år på B holder, Puig 5 år, man kan sige det ikke en stor forskel, men satser hellere på Puig og hans skillzzz!
Han er i år blevet fast mand for FC Tokyo og har også fået debut for det japanske landshold, hvor han også er med i truppen til Copa America. Barcelona tilbød 250k om året og 2 år på b-holdet, han krævede 1m om året og kun 1 år på b-holdet (hvilket er hvad Real gav).
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Og så viser man kærligheden til Barca og rykker til klubben. Jeg kunne forstå det hvis man havde leveret som de ligt (omend det er ærgerligt at han vægter penge så højt) men FC Tokyo og det japanske landshold? Det er jo ikke noget særligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona are negotiating the signing of Borussia Dortmund left-back Raphaël Guerreiro. He has only one year of contract remaining and does not intend to renew, so he is a great market opportunity. [sport]
Det ville vel være fint?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:
Barcelona are negotiating the signing of Borussia Dortmund left-back Raphaël Guerreiro. He has only one year of contract remaining and does not intend to renew, so he is a great market opportunity. [sport]
Det ville vel være fint?
Super fedt! Fed spiller. Teknisk rigtig stærk og enorm fleksibel. Mener han i perioder har spillet CM for Dortmund også.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Nu har jeg ikke set Raphaël Guerreiro spille, men ud fra transfermarkt.com, så har han ikke spillet så meget igen for Dortmund, og meget få af de kampe har været som VB.

Så er han god nok til os?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster