Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2824
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Det bliver en spændende uge. Det kan betyde at vi endelig slipper af med Lenglet, Umtiti, Dest og hvad vi ellers har af overflod, hvis vi gerne vil registere de nye signings + det kan vel betyde at Victor Roque bliver officiel denne uge. Det burde give lidt mere ro på ifht. de øvrige signings.

Jeg håber stadigvæk allermest på Arda Guler..
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Hvis man topper Gundogan og tilsyneladende Roque med en stærk Pivot (Diaz)og evt. højreback (Fresnanda flankeret af Kounde og Suarez), så er der altså fuld plade på et på papiret rigtig stærkt hold...

No hay excusas - så vil vi sku se lækker underholdende pasningsfodhold, Señor entrenador!!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20738
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1126 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20738
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1126 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »


EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Er der en Romeu tråd vi skal have genoplivet :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7308
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1916 gange
Blevet takket: 1144 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨 | Barça, Milan and other clubs want Güler. However, the main stumbling block is NOT his release clause (€17.5M), but the commission that his father demands, at €18-20M.

[Via: Matteo Moretto🥇]

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2824
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Dytrax skrev:
tirs jun 27, 2023 9:21 am
🚨🚨 | Barça, Milan and other clubs want Güler. However, the main stumbling block is NOT his release clause (€17.5M), but the commission that his father demands, at €18-20M.

[Via: Matteo Moretto🥇]
Så ender han nok i en anden klub end hos os. Nederen.

Nu vil jeg snart have Victor Roque officiel 😅
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7308
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1916 gange
Blevet takket: 1144 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🔸 It's practically impossible for Barça to register Vitor Roque this summer. They are very pessimistic, and the club have already informed the player and his entourage.

🔸 The only way to register Vitor Roque this summer is if either Ansu Fati or Ferran Torres accept to leave the club, but it seems very unlikely. The club will try to force them out until the very end of the market.

[Diario Sport]
Jeg bliver knotten, hvis Roque smutter og vi til gengæld skal nyde Ferran i yderligere et par år...

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1783
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Dytrax skrev:
tirs jun 27, 2023 12:08 pm
🔸 It's practically impossible for Barça to register Vitor Roque this summer. They are very pessimistic, and the club have already informed the player and his entourage.

🔸 The only way to register Vitor Roque this summer is if either Ansu Fati or Ferran Torres accept to leave the club, but it seems very unlikely. The club will try to force them out until the very end of the market.

[Diario Sport]
Jeg bliver knotten, hvis Roque smutter og vi til gengæld skal nyde Ferran i yderligere et par år...
Jeg bliver bare rasende når jeg læser, at en uønsket spiller insisterer på at blive i en klub - og her tænker jeg ikke kun på Barca (og Ferran Torres), men bare generelt.

Beskeden du får, er ikke til at tage fejl af:

"Hej. Vi ønsker dig ikke i klubben! Vi kommer ikke til at bruge dig i løbet af sæsonen. Du risikerer at sidde oppe i tribunen eller i hvert fald meget på bænken. Du er simpelthen ikke god nok, eller har ikke overbevist os, eller det faktisk bedre for din karriere at du smutter til en anden klub. Det er bedst for os, og faktisk også for din egen skyld, at du pakker din flotte dyre kuffert, og siger farvel! Tak for denne gang, og ikke på gensyn".

Du får smidt ovenstående sætning direkte i ansigtet, og trods det, så VÆLGER du bare at blive og malke klubben for penge. Det er simpelthen for syyygtt !! :oops:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1589
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Barca80 skrev:
tirs jun 27, 2023 12:37 pm
Jeg bliver bare rasende når jeg læser, at en uønsket spiller insisterer på at blive i en klub - og her tænker jeg ikke kun på Barca (og Ferran Torres), men bare generelt.

Beskeden du får, er ikke til at tage fejl af:

"Hej. Vi ønsker dig ikke i klubben! Vi kommer ikke til at bruge dig i løbet af sæsonen. Du risikerer at sidde oppe i tribunen eller i hvert fald meget på bænken. Du er simpelthen ikke god nok, eller har ikke overbevist os, eller det faktisk bedre for din karriere at du smutter til en anden klub. Det er bedst for os, og faktisk også for din egen skyld, at du pakker din flotte dyre kuffert, og siger farvel! Tak for denne gang, og ikke på gensyn".

Du får smidt ovenstående sætning direkte i ansigtet, og trods det, så VÆLGER du bare at blive og malke klubben for penge. Det er simpelthen for syyygtt !! :oops:
Jeg er på ingen måde enig. Spillerne skal ikke straffes for klubbens elendige dømmekraft.
At vi giver for lukrative kontrakter og binder spillerne op på oppustet og elendige økonomi, som gør vi er endt hvor vi er.
Det er synd for den nye ledelse - men vi kan ikke anklage andre end os selv for balladen.

At en spiller vælger at blive og kæmpe viser tro på egen evner - eller er et sted i livet, hvor en flytning af en hel familie ikke passer ind.

Drøn irriterende for planlægning og proces - men ikke spillernes skyld.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1783
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Champione skrev:
tirs jun 27, 2023 12:54 pm
Jeg er på ingen måde enig. Spillerne skal ikke straffes for klubbens elendige dømmekraft.
At vi giver for lukrative kontrakter og binder spillerne op på oppustet og elendige økonomi, som gør vi er endt hvor vi er.
Det er synd for den nye ledelse - men vi kan ikke anklage andre end os selv for balladen.

At en spiller vælger at blive og kæmpe viser tro på egen evner - eller er et sted i livet, hvor en flytning af en hel familie ikke passer ind.

Drøn irriterende for planlægning og proces - men ikke spillernes skyld.
Jeg er faktisk enig i, at det i princippet ikke er spillerens skyld. Jeg er også enig i, at der er underskrevet en kontrakt, som skal overholdes som udgangspunkt. Jeg er også enig i, at spilleren ikke skal udskammes og presses ud.

MEN når det er sagt, så må det være mangel på ambitioner, at man insisterer at blive i klubben (og endda oppe på tribunen), selvom man har fået besked fra sin arbejdsgiver, at man på INGEN MÅDER er ønsket i klubben, og at der mindst 4 spillere som står i køen foran den pågældende. Med andre ord, er spillerens chancer for spilletid minimale (tæt på 0%) i løbet af sæsonen. Det er dét som irriterer mig.

DrGink
Indlæg: 699
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 672 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Barca80 skrev:
tirs jun 27, 2023 1:04 pm
Champione skrev:
tirs jun 27, 2023 12:54 pm
Jeg er på ingen måde enig. Spillerne skal ikke straffes for klubbens elendige dømmekraft.
At vi giver for lukrative kontrakter og binder spillerne op på oppustet og elendige økonomi, som gør vi er endt hvor vi er.
Det er synd for den nye ledelse - men vi kan ikke anklage andre end os selv for balladen.

At en spiller vælger at blive og kæmpe viser tro på egen evner - eller er et sted i livet, hvor en flytning af en hel familie ikke passer ind.

Drøn irriterende for planlægning og proces - men ikke spillernes skyld.
Jeg er faktisk enig i, at det i princippet ikke er spillerens skyld. Jeg er også enig i, at der er underskrevet en kontrakt, som skal overholdes som udgangspunkt. Jeg er også enig i, at spilleren ikke skal udskammes og presses ud.

MEN når det er sagt, så må det være mangel på ambitioner, at man insisterer at blive i klubben (og endda oppe på tribunen), selvom man har fået besked fra sin arbejdsgiver, at man på INGEN MÅDER er ønsket i klubben, og at der mindst 4 spillere som står i køen foran den pågældende. Med andre ord, er spillerens chancer for spilletid minimale (tæt på 0%) i løbet af sæsonen. Det er dét som irriterer mig.
Ved heller ikke om jeg vil kalde det mangel på ambition at ønske at forblive spiller i FC Barcelona.

Altså hvis jeg var ansat et sted hvor jeg elskede at være og fik en god løn og de så sagde "nu vil vi gerne have en anden end dig. Du bedes venligst skifte til en af vores konkurrenter som vi udpeger og iøvrigt gå ned i løn og flytte med hele din familie", så tror jeg heller ikke nødvendigvis jeg ville være supermotiveret for at skifte. Heller ikke selv om det betød min arbejdsgiver så ikke havde mere relevant arbejde til mig.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7308
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1916 gange
Blevet takket: 1144 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨💣| BREAKING: Saudi Arabia are preparing an offer for Franck Kessié.

[Via: Roger Torello & Ferran Martinez🥇]

DrGink
Indlæg: 699
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 672 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Dytrax skrev:
tirs jun 27, 2023 8:04 pm
🚨🚨💣| BREAKING: Saudi Arabia are preparing an offer for Franck Kessié.

[Via: Roger Torello & Ferran Martinez🥇]
Interesting...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 79 gæster