Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Fedt, fedt, fedt.
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Tillykke til Real med deres 2. ligatitel i træk og 3. CL-titel i træk.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Visca El Barca skrev:Hvad er meningen med Paulinho? Helt aerligt? 29 år gammel som stor floppede sidst han var i Europa, har spillet i Asien de sidste år, og han kosyer 40 Mio euro.

Det her giver overhovedet ikke mening.
Han starter inde på det bralianske landshold, så han kan ikke være helt elendig. Derudover skulle han gøre det ret godt i Kina, selvom det ikke fortæller alverden.

Min største anke er hans alder og prisen. Vi får måske to gode sæsoner ud af ham, hvis han bliver en succes. Så selvom han skulle slå igennem, så vil det stadig være halvdyrt med €40 mio.

Det vil omvendt være €40 mio ud af vinduet, hvis han ikke slår igennem. Og det er ikke ligefrem et utænkeligt scenarie.

Der er simpelthen for lidt upside. Det bliver i bedste fald en okay handel.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8365
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Jeg nægter at se en kamp med Paulinho. Hvis vi køber ham så skal vores ledelse forlade deres poster asap. Burde de endelig gøre alligevel.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Incorporación IMMEDIATA de PAULINHO, no para enero, llegará YA estos próximos días #mercato
El entorno de Paulinho nos CONFIRMA a @rac1 el acuerdo muy cercano y muy pronto se anuncia #mercato
Paulinho vil ikke joine holdet i Januar, men i næste uge, måske mandag.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Skandale

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Storken skrev:
Visca El Barca skrev:Hvad er meningen med Paulinho? Helt aerligt? 29 år gammel som stor floppede sidst han var i Europa, har spillet i Asien de sidste år, og han kosyer 40 Mio euro.

Det her giver overhovedet ikke mening.
Han starter inde på det bralianske landshold, så han kan ikke være helt elendig. Derudover skulle han gøre det ret godt i Kina, selvom det ikke fortæller alverden.

Min største anke er hans alder og prisen. Vi får måske to gode sæsoner ud af ham, hvis han bliver en succes. Så selvom han skulle slå igennem, så vil det stadig være halvdyrt med €40 mio.

Det vil omvendt være €40 mio ud af vinduet, hvis han ikke slår igennem. Og det er ikke ligefrem et utænkeligt scenarie.

Der er simpelthen for lidt upside. Det bliver i bedste fald en okay handel.

Ja ja han starter inde på landsholdet, men mit spoergsmaal er, er han bedre end dem, vi har i forvejen? Er han bedre end Gomes? Han starter inde for Portugal som er europamestre og havde stor succes i La liga. Er han bedre end Rak, Sergi, Ini, Rafinha. Jeg mener, 40 Mio for hvad?

Og der er vel også en stor forskel på Kina og La Liga og europaeisk fodbold i det hele taget.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

A$AP skrev:
Incorporación IMMEDIATA de PAULINHO, no para enero, llegará YA estos próximos días #mercato
El entorno de Paulinho nos CONFIRMA a @rac1 el acuerdo muy cercano y muy pronto se anuncia #mercato
Paulinho vil ikke joine holdet i Januar, men i næste uge, måske mandag.
Man må vel håbe det her også er bare et af de utallige rygter, som ellers har sendt alverdens spillere til Barca denne sommer.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

En eller anden, please sig mig, at man i Spanien har aprilsnar-dag d. 12. august?

Jeg får AIDS og HIV at se Paulinho i samme sætning som Barca. Det er jo helt grin.

Vi er jo i det selskab som Real og Bayern er i, som jeg anser som de tre bedste hold i verden. De to vil da aldrig nogensinde være i forbindelse med en kegle som Paulinho. Det jo absurd det her.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8365
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Storken skrev:
Visca El Barca skrev:Hvad er meningen med Paulinho? Helt aerligt? 29 år gammel som stor floppede sidst han var i Europa, har spillet i Asien de sidste år, og han kosyer 40 Mio euro.

Det her giver overhovedet ikke mening.
Han starter inde på det bralianske landshold, så han kan ikke være helt elendig. Derudover skulle han gøre det ret godt i Kina, selvom det ikke fortæller alverden.

Min største anke er hans alder og prisen. Vi får måske to gode sæsoner ud af ham, hvis han bliver en succes. Så selvom han skulle slå igennem, så vil det stadig være halvdyrt med €40 mio.

Det vil omvendt være €40 mio ud af vinduet, hvis han ikke slår igennem. Og det er ikke ligefrem et utænkeligt scenarie.

Der er simpelthen for lidt upside. Det bliver i bedste fald en okay handel.
I bedste fald bliver det en forfærdelig handle.. Det kan ikke gå godt. Den her handel får fucking Arda handlen til at se god ud..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nå men det betyder så også at barto og co er fortid. De slipper ikke afsted med denne handel hvorfor jeg heller ikke tror på det. Hvis de fik mast den ind efter coutinho og dembele så kunne de måske slippe afsted med det men fandeme ikke som den første efter ney.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Vi må slå koldt vand i blodet og se hvad der sker. RAC1 har skudt forbi rigtig mange gange i år og når det bliver breaket hos daily mail og cope så burde det være en and.

Handlen giver bare ikke mening set udefra. Paulinho bidrager ikke rigtigt med noget, han er dyr og gammel, ikke et navn som tilhængerne vil have (tværtimod), vi kunne have købt ham for lang tid siden hvis vi virkelig ville (ikke så dyr) og jeg kan blive ved. Men vigtigst - det er et KÆMPE nederlag for barto og co. Man mister ney og går efter dembele og coutinho men henter paulinho som den første? Nej vel.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

Storken skrev:
Visca El Barca skrev:Hvad er meningen med Paulinho? Helt aerligt? 29 år gammel som stor floppede sidst han var i Europa, har spillet i Asien de sidste år, og han kosyer 40 Mio euro.

Det her giver overhovedet ikke mening.
Han starter inde på det bralianske landshold, så han kan ikke være helt elendig. Derudover skulle han gøre det ret godt i Kina, selvom det ikke fortæller alverden.

Min største anke er hans alder og prisen. Vi får måske to gode sæsoner ud af ham, hvis han bliver en succes. Så selvom han skulle slå igennem, så vil det stadig være halvdyrt med €40 mio.

Det vil omvendt være €40 mio ud af vinduet, hvis han ikke slår igennem. Og det er ikke ligefrem et utænkeligt scenarie.

Der er simpelthen for lidt upside. Det bliver i bedste fald en okay handel.
At han skulle have gjort det godt i Kina fortæller intet, men at han floppede i Tottenham for 2 år siden fortæller alt. Det vil være idioti af uendelige dimensioner at hente Paulinho for 40 mio euro, når man f.eks. kan få Seri for samme beløb (en spillertype vi i ovenikøbet kan bruge).

Den her klub er på vej lige ned i lokummet hvis beslutninger som denne fortsætte, og vi ender som Inter og AC Milan.
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Det skal lige slås fast: Jeg er enig i, at det her er en hjernedød handel. Det er noget af det dummeste jeg har set længe.

Jeg ville dog ikke blive overrasket, hvis han kunne slå Gomes af og blive fast mand i denne sæson. Vi burde ikke desto mindre have købt Seri for samme beløb.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster