Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Fordi man kan tjene mange penge på umtiti og fordi rygterne fra klubben siger at han har kroniske problemer med sit knæ. Samtidig tror jeg bare ikke på at man kan have 4 så gode cb'er uden der kommer ballade.

Vi har vist at vi kan klare os uden umtiti og de 80 mio der er snak om ville hjælpe os til at kunne forstærke nogle af de pladser du nævner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af klogfyr »

men hvis hans problemer er kroniske, er der så virkelig nogle, der vil betale så mange penge for ham?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:Fordi man kan tjene mange penge på umtiti og fordi rygterne fra klubben siger at han har kroniske problemer med sit knæ. Samtidig tror jeg bare ikke på at man kan have 4 så gode cb'er uden der kommer ballade.

Vi har vist at vi kan klare os uden umtiti og de 80 mio der er snak om ville hjælpe os til at kunne forstærke nogle af de pladser du nævner.
Altså han har kun været skadet 1 gang med knæet - inden VM - han ville ikke opereres for så ville han misse vm.. hvis han var blevet opereret ville han ikke have haft knæ problemer i denne sæson.

Det er ikke kronisk, det er blot ikke blevet behandlet korrekt endnu.

Man sælger da ikke Umtiti bare fordi man kan få penge for ham.. han er potentielt La Ligas bedste forsvarsspiller jo.

Umtiti, Lenglet og De Ligt er vores CB'er i de næste sæsoner - whats not to like.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er godt klar over at umtiti ikke blev behandlet korrekt. Men det er ikke det jeg snakker om. Der var flere rygter om at lægestaben mente at man skulle overveje hans plads i truppen nøje da man ikke mente at en operation ville kunne klare det. Blandt andet fordi nogle af problemerne var kroniske og lige netop ikke kunne opereres væk. Udover det så har umtiti bare generelt haft problemer med skader. Han er ikke en spiller man kan regne med er "skadesfri" i løbet af en sæson.

Det vil jeg mene er en rigtig god grund til at overveje et salg da jeg på trods af skaderne mener man vil kunne få rigtig mange penge for ham idet han er verdensklasse når han er frisk (og dem er der ikke mange af på markedet).

Desuden tror jeg pique har 2-3 gode år tilbage. Han har været fremragende i denne sæson og han lever ikke rigtigt på sin hurtighed så han burde kunne klare sig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Det virker også til at Pique har haft godt af sit landsholdsstop.

Til den rette pris og selvfølgelig forudsagt at Ligt kommer, kan man godt afsætte Umtiti.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Enig. Umtiti er nok den spiller i forsvaret vi kan sælge med bedst fortjeneste. Så at kunne bytte ham ud med De Ligt ville være en kanon handel. Hvis vi kunne få tæt på det samme for en spiller som ham som vi ville give for De Ligt, så go for it.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Ift Ligt. Hvis han kan erhverves for 60m€ + nogle variabler, så vil det være en fantastisk pris. Kan næsten ikke tro at det kan ske...!!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Håber virkelig. Nøj jeg gad godt se pique og de ligt sammen sådan som de har spillet i år

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Zeus
Indlæg: 30
Tilmeldt: fre jun 02, 2017 11:55 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Zeus »

Samuel Umtiti has not been able to train with the team today because the pain in his knee has returned. [tv3]
Jeg er også en af dem, der mener, at Umtiti bør sælges. Han kan indbringe flest penge, men hans skadeshistorik er også bekymrende. Lenglet har desuden mere end fortjent startpladsen!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Zeus skrev:
Samuel Umtiti has not been able to train with the team today because the pain in his knee has returned. [tv3]
Jeg er også en af dem, der mener, at Umtiti bør sælges. Han kan indbringe flest penge, men hans skadeshistorik er også bekymrende. Lenglet har desuden mere end fortjent startpladsen!
Enig.
Men mon ikke andre klubber følger lidt med i de skader Umtiti døjer med? Virker som mere alvorlige ting, som vender tilbage.

Men det har nok impact på prisen.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Michman skrev:Billede
Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Håber ledelsen har styr på en Suarez erstatning/yngre spiller der kan tage langsomt over, for der kan vel ikke være nogen tvivl om at skal være en prioritet. Jeg forstår ikke, hvis vi virkelig skulle være gået væk fra Jovic, men så må der jo være en anden de synes er mere passende. For mig er en venstreback og en ny angriber vigtigere end De Ligt. Vi er allerede godt pakket ind på de pladser.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SirJonas »

Jeg mener at udvalget for en regulær angriber i disse år er begrænset. Hvor bliver de nye dygtige traditionelle angribere af?
Flere hold kører stadig med de gamle travere som Suarez, benzema, lewandowski, higuain, aguero - juve med manzukic/Ronaldo.

Det som om, de bedste upcommings i dag mere ligger i positionerne BAG angriberne.

Men hvem skal vi hente? Jovic er ikke det mest sindsoprivende, men alligevel måske det 'mindst dumme valg' hvor man ikke kaster alverden ud af vinduet.

Og hvad med typer som Kai Havertz og Joao Felix?

Kai ser således ud
Billede

Billede

De er nok i endnu mindre grad udpræget angribere - faktisk er Kai mest af alt off midt.
Han ligger dog fint til på den tyske topscorerliste, og man kunne forestille sig, at pasningen og ideerne er fornuftige?
Især Kai er jo selvfølgelig ikke en striker i den gode gammeldags forstand ligesom Piatek, Manzukic, men vi leder jo også efter en type, der kan indgå i pasningsspillet?


Men jeg tænker altså det her med, om overhovedet kan finde en angriber, eller om vi skal opfinde en?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster