Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1802
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 211 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Her er Barca's nye HB denne sommer, ifølge både Romano og Romero!

Mexicaner og 3 caps for landsholdet. Lige fyldt 21 år. Meget teknisk stærk. Spiller i LA Galaxy. Navn Julián Araujo. Markedsværdi på kun 5,5 mio. euro, og det trods flere storklubber har vist interesse.

I hans teenage dage spillede han også i en periode i "Barça Residency Academy" i USA - han kender derfor Barca filosofien.

Meget bedre option end fx Dalot, Wan Bisakka eller hvad de nu hedder.


Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

JUST IN: Chelsea on VERGE of agreement to sign Aubameyang for €7.5M + Marcos Alonso. [@David_Ornstein]
Fandeme nej!!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det stinker af at man vil lave en stor handel her til sidst!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2827
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Barca80 skrev:
tors sep 01, 2022 8:35 am
Her er Barca's nye HB denne sommer, ifølge både Romano og Romero!

Mexicaner og 3 caps for landsholdet. Lige fyldt 21 år. Meget teknisk stærk. Spiller i LA Galaxy. Navn Julián Araujo. Markedsværdi på kun 5,5 mio. euro, og det trods flere storklubber har vist interesse.

I hans teenage dage spillede han også i en periode i "Barça Residency Academy" i USA - han kender derfor Barca filosofien.

Meget bedre option end fx Dalot, Wan Bisakka eller hvad de nu hedder.

Kan ikke se hvordan han skulle kunne udfylde rollen som HB for os. Det er bare noget helt andet at være back hos de store drenge, end at bevise sig i en eller anden mærkelig mexico liga. Dest var forrygende i Ajax, han er vild teknisk og til landsholdssamlinger er han altid blandt de bedste med en del flotte mål. Det er bare noget helt andet når man så kommer til Barca og skal bevise at man er blandt verdens bedste. Her bliver ens stats mål oppe i mod: Hakimi, Reece James, TAA og hvad de ellers hedder. Derudover er kvaliteten på mostanderne i de "store" kampe (forhåbentligt får vi lov til at se holdet kommet så langt i CL) noget helt andet end det han har mødt hidtil.

Min våde drøm er stadigvæk: Achraf Hakimi.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1802
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 211 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Norbit skrev:
tors sep 01, 2022 10:44 am
Kan ikke se hvordan han skulle kunne udfylde rollen som HB for os. Det er bare noget helt andet at være back hos de store drenge, end at bevise sig i en eller anden mærkelig mexico liga. Dest var forrygende i Ajax, han er vild teknisk og til landsholdssamlinger er han altid blandt de bedste med en del flotte mål. Det er bare noget helt andet når man så kommer til Barca og skal bevise at man er blandt verdens bedste. Her bliver ens stats mål oppe i mod: Hakimi, Reece James, TAA og hvad de ellers hedder. Derudover er kvaliteten på mostanderne i de "store" kampe (forhåbentligt får vi lov til at se holdet kommet så langt i CL) noget helt andet end det han har mødt hidtil.

Min våde drøm er stadigvæk: Achraf Hakimi.
Er enig i at det er anderledes at spille i Barca. Men han spiller ikke i "en eller anden mærkelig mexico liga", men i den amerikanske MLS liga, hvor han er holdkammerat med bl.a. Rique Puig. Han er født og opvokset i USA, men har valgt at spille på det mexicanske landshold. Han har 3 landskampe og blot fyldt 21 år.

Jeg vil hellere have et HB talent til billige penge, som kender Barca filosofien, og som kan videreudvikles, end fx middelmådige Dalot, Bellerin eller Bissaka, som ikke længere vil udvikle sig.

Ja Hakimi vil være fantastisk. Men det sker aldrig, da Barca ledelsen desværre tror, at man kan vinde titler ved at nedprioritere defensiven og bruge hovedparten af transferpenge på at have 6-7 stærke angribere i truppen.
Senest rettet af Barca80 tors sep 01, 2022 11:27 am, rettet i alt 1 gang.

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1802
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 211 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Barcelona and Chelsea are close to an agreement for Pierre-Emerick Aubameyang worth €16M + Alonso.
▪︎The main point now is the accounting value of Alonso due to the FFP regulations.
[ Via : Relevo ]

David Ornstein reported €7.5M + Alonso
Fabrizio Romano reported €11-12M + Alonso
Let's see who is right in the end..
Der er forskellige meldinger om hvor meget Chelsea betaler for Aubameyang + bytte med Alonso. Så vidt jeg forstår er der hele tre meldinger, på 7,5 mio., på 11-12 mio., og på 16 mio.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1802
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 211 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Ellers vil jeg sige, det bliver en vild spændende transferdag frem til midnat. Det kan være der kommer nogle kæmpe overraskelser. Nogle spillernavne man slet ikke havde set komme :eek: - måske endda så vildt som en Messi retur, hvem ved? Nej, nu går jeg i total hype, men bliver spændende :clap:

Filten
Indlæg: 2050
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 225 gange
Blevet takket: 206 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Barca80 skrev:
tors sep 01, 2022 11:24 am
Ellers vil jeg sige, det bliver en vild spændende transferdag frem til midnat. Det kan være der kommer nogle kæmpe overraskelser. Nogle spillernavne man slet ikke havde set komme :eek: - måske endda så vildt som en Messi retur, hvem ved? Nej, nu går jeg i total hype, men bliver spændende :clap:
Ja, man kan kun håbe 🐐
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Antimadridista
Indlæg: 9335
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 950 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

TV2 mener 12m€ + Alonso for Auba.

Stadig i den lave ende…men hva kan man gøre..
Senest rettet af Antimadridista tors sep 01, 2022 11:58 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
tors sep 01, 2022 11:51 am
TV2 mener 12m€ + Alonso for Auba.
Nu giver det her skifte ingen mening, medmindre at Alba skifter også. I det hele taget giver Alonso ikke særlig meget mening på nuværende tidspunkt. Bellerin bør klart være førsteprioritet.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Bellerin ser ud til at blive hentet. Jeg forstår ikke Alonso men der er et eller andet der siger mig at vi prøver noget stort.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Er der én der kan linke capology og så bede Piquenbauer om at komme med en kommentar?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
tors sep 01, 2022 11:58 am
Bellerin ser ud til at blive hentet. Jeg forstår ikke Alonso men der er et eller andet der siger mig at vi prøver noget stort.
Har du set capology opdatering? Hvad vil du sige til det nu, nu kan du vel ikke rigtig argumentere imod? 52 mio brutto til Pique. Det er komplet vanvid. Ingen forsvarstaler mere, det er forrykt.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nej det har jeg ikke isageren. Men du lyder ekstremt opsat på at fortælle mig noget ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster