Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Kører lige nu stærke rygter om Vidal. Mange pålidelige journalister kører den. Skulle være et personligt ønske fra Valverde. Jeg troede vi havde lært af de mange dårlige transfers under Lucho som også var personlige ønsker. Lad os håbe han ikke får en fed 5 årig kontrakt i det mindste

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er godt nok meh. Bryder mig virkelig ikke om ham. Nå men i det mindste hader han real.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1590
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Raman93 skrev:Kører lige nu stærke rygter om Vidal. Mange pålidelige journalister kører den. Skulle være et personligt ønske fra Valverde. Jeg troede vi havde lært af de mange dårlige transfers under Lucho som også var personlige ønsker. Lad os håbe han ikke får en fed 5 årig kontrakt i det mindste
Arturo? Til os?

Han er Inters backup plan til Modric?

Må være et røgslør.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan godt se ideen med typen og det at få en rutineret spiller ind til at supplere. Men Vidal er udover at være usympatisk konstant skadet og faldet markant i niveau.

Det virker underligt. Håber virkelig det bliver en kort kontrakt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Snakken går på 30m. Han er 31 og har problemer med knæet. Det er virkeligt dumt, det her.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det ødelægger ikke et rigtig godt transfervindue for mig. Hvis han kan holde sig klar osv så skal han nok kunne hjælpe.

Og så må det være fordi vi ikke kan hente andre at vi går til ham. Enten pga økonomi eller fordi de spiller vi vil have ikke er på markedet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Hård hund, arbejdsom og egentlig en god fodboldspiller. Kan han holde sig skadesfri og holde sig fra at foretage hjernedøde beslutninger, så er det fint. Det er egentlig meget, meget spændende at tænke på sådan en midtbane. Messi skal ikke længere løbe rundt på midten for at hente bolde og for at skabe spillet, ikke hvis Arthur spiller som vi har set so far, eller hvis vi beholder Rafinha. Vidal kan også levere det genpres og det hårde, nådesløse arbejde. Hvis Rakitic stadig er i VM form, så er vi seriøst blessed på den midt. Imagine Messi der KUN skal fokusere på at angribe. Farck.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2598 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Arturo fucking Vidal, jeg magter ikke Valverde og den her ledelse! :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Hvis man ser på fodboldspilleren Vidal, så kan jeg slet ikke forstå, at folk er imod ham? Han er da helt fantastisk, hvis han er skadesfri. Han kan lidt af det hele, han er fandens energisk og kan bidrage til at igangsætte et mere aggressivt genpres, han er teknisk, han har spillet for meget taktiske trænere, og han kan både angribe og forsvare.

Det er dog et meget, meget kortsigtet handel tilgengæld. 2 år, maks 3 år kan man forvente noget af ham.

Men altså, hvis vi kan udskifte Pualinho og erstatte ham med vidal, så har man i min optik opgraderet sig og forstærket sig. Vidal er ikke teknisk svag, som Paulinho var der.

Så er Arthur Iniestas afløser, og selvom ingen kan erstatte Don Andres en-til-en, virker Arthur uimiddelbart her i pre-season rent typemæssigt en spiller, der kan afløse Iniestas bidrag på banen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Der bliver snakket 20-25 mio. Det er ok. Jeg kan godt leve med det og kan sagtens forstå at valverde vil have en smule mere rutine ind. Problemet bliver skader og om han kan holde hovedet koldt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2598 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Lidt tanker om kommende opstillinger til denne sæson.

phpBB [video]
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

:lol: :lol:

Jeg ville sgu ikke have noget imod Arturo Vidal, for den pris der bliver snakket om. Jeg tror sagtens, at han kan blive ved 2-3, måske 4 år endnu. Han er langt bedre end Paulinho til alle spillets facetter, undtagen de giftige løb ind i feltet og den målnæse Paulinho nu engang har. Vidal er et bæst. For den pris, og så længe han er indforstået med at det bliver en reserverolle. Jeg tror dog Valverde ser Vidal som lidt mere end det, ligesom med Paulinho.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2598 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Men hvorfor skal vi absolut have en fysisk stærk spiller??????
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Fordi de er gode at have... Vidal er også andet end stærk. Kan dække et stort rum (boks til boks). Aggressiv og kan vinde bolde. God type at have omend jeg ikke er den store fan af Vidal.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1590
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Vidal er vel også rigtig 6’er?
Altså noget vi stort set ikke har haft i Bussis tid? (Til at aflaste ham)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster