Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Der kommer jo også en tid efter Messi.

Bliver godtnok mærkeligt, at skulle forhandle med Neymar og PSG ledelsen. Alle skal sluge en hel karavane af kameler.
Såfremt der skal byttes spillere med PSG, så bør Coutinho vel være vores primære indskud, er vi enige der?
Prisforskellen bør vel heller ikke være så voldsom, især ikke med et godt Copa til Cou.

Læste iøvrigt herinde fo nyligt, at byttehandler aldrig blev til noget.
Lige pludselig er det vores gænge valuta.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Og det er det fordi medierne bliver ved med at skrive om det. Hver eneste sommer. Handlen med cille og neto stinker af en vennetjeneste og åbner samtidig op for at valencia kan købe denis senere på sommeren.

Jeg køber desuden intet af det med ney. Lige inden alle historierne dukkede op var der snak om at man var langt i forhandlingerne om en ny kontrakt og der er stadig flere der skriver at psg under ingen omstændigheder vil sælge. Samtidig giver det ingen mening at psg skulle være interesseret i Umtiti når de efter alt at dømme er foran i de ligt jagten. Den kan også vendes om. Hvorfor skulle vi sende Umtiti videre når vi ikke får de ligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Diego Simeone og Atletico skal angiveligt betale cirka 300 millioner kroner for 24-årige Llorente, som er fra Reals eget akademi og har spillet hele karrieren i klubben minus en enkelt sæson, hvor han var udlejet til Alaves.
Og vor egen Gomes koster 185mill kr. hvis Everton vil købe ham. Hvorfor fanden er Real så skide dygtige til at sælge deres spillere, til gode priser. ARGH!
Allez...

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1581
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Atletico løber ifg Di Marzio med Joao Felix i Benfica. 5 årig aftale og koster omkring 100 mio euro (frikøbsklausul)
Virkelig en flot handel af dem.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2809
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Champione skrev:Atletico løber ifg Di Marzio med Joao Felix i Benfica. 5 årig aftale og koster omkring 100 mio euro (frikøbsklausul)
Virkelig en flot handel af dem.
Jeg glæder mig faktisk til at se Atl. Madrid hold efter sommer. Der bliver godt nok renset ud, og dem de ser ud til at hente er alle unge talenter.. Håber de løber med De Ligt. :)
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Det tager virkelig til med Neymar rygter. Både til Barca og Real. Ville godt nok nødig se ham i Real. Tror, det kunne blive et uhyggeligt hold. Alene af den grund bør vi gå all in på ham. Han er vel stadig verdens 2. Bedste spiller?

Edit: Pogba til Real, Cou til MU og Neymar til Barca kunne jeg godt se ske.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Økonomisk giver det bare ikke mening. Troværdige kilder siger at vi allerede har en aftale på plads med griez og har haft det siden marts.

Ney vil koste en formue og han skal have en kæmpe løn. Jeg kan simpelthen ikke se at der skal være plads til ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Piquénbauer skrev:Økonomisk giver det bare ikke mening. Troværdige kilder siger at vi allerede har en aftale på plads med griez og har haft det siden marts.

Ney vil koste en formue og han skal have en kæmpe løn. Jeg kan simpelthen ikke se at der skal være plads til ham.
Kunne man forestille os smide Griez under bussen? Der kan vel næppe ligge en underskevet aftale, da man så vil kunne komme i problemer?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Alle rygterne siger at det vil medfølge en økonomisk straf. Hvad det præcist betyder ved jeg ikke men det er nok et beløb der skal betales af vedkommende der bryder aftalen. Hvor meget det er på ved man ikke men tænker det vil være mærkbart.

Jeg tror simpelthen ikke på rygterne omkring ney. Der er alt for meget der ikke giver mening. Men ok jeg troede heller ikke på det da han smuttede...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

En økonomisk straf i en ulovlig aftale?
Det lyder sateme som et dumt dokument at underskrive.

Antimadridista
Indlæg: 9224
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Alle rygterne siger at det vil medfølge en økonomisk straf. Hvad det præcist betyder ved jeg ikke men det er nok et beløb der skal betales af vedkommende der bryder aftalen. Hvor meget det er på ved man ikke men tænker det vil være mærkbart.

Jeg tror simpelthen ikke på rygterne omkring ney. Der er alt for meget der ikke giver mening. Men ok jeg troede heller ikke på det da han smuttede...
Og du var tæt på at vædde dine indre organer på, at Griez kom sidste år... :grin: ;-)

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Piquénbauer skrev:Alle rygterne siger at det vil medfølge en økonomisk straf. Hvad det præcist betyder ved jeg ikke men det er nok et beløb der skal betales af vedkommende der bryder aftalen. Hvor meget det er på ved man ikke men tænker det vil være mærkbart.

Jeg tror simpelthen ikke på rygterne omkring ney. Der er alt for meget der ikke giver mening. Men ok jeg troede heller ikke på det da han smuttede...
Og du var ret sikker på De Ligt [emoji12]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

B-Freak skrev:
Piquénbauer skrev:Alle rygterne siger at det vil medfølge en økonomisk straf. Hvad det præcist betyder ved jeg ikke men det er nok et beløb der skal betales af vedkommende der bryder aftalen. Hvor meget det er på ved man ikke men tænker det vil være mærkbart.

Jeg tror simpelthen ikke på rygterne omkring ney. Der er alt for meget der ikke giver mening. Men ok jeg troede heller ikke på det da han smuttede...
Og du var ret sikker på De Ligt [emoji12]
Jo mere bredt mand skyder jo større chance for at ramme jo... ;-) ;-)
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Meh... Jeg tror stadig på de ligt. Og griez et år efter er vel også ok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Denis og rafinha er muligvis begge på vej til Valencia. Så ved vi da hvorfor den åndssvage “byttehandel” blev lavet...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 22 gæster