Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Piquénbauer skrev: Men Mustafi skal være mere end velkommen!
Vi mødes der. Han virker som en optimal mulighed. At det så svækker Valencia er heller ikke så tosset - de kan få Mathieu tilbage ;-)

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:IMO er det. Mathieu, Verm og Bartra har ikke niveuaet til at starte og Masche fylder 32.

Men ja der er i høj grad også andre positioner som kunne bruge en saltvandsindsprøjtning. Derfor er det også virkelig vigtigt at vi får en sponsor på plads så vi har råd til at investere det det koster.
De har heller ikke niveauet til at være aflastningsspillere til de relativt mange nemme kampe på Camp Nou? Det vil jeg nu mene.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Tjo men det ændre ikke på at masche fylder 32 og vi snart skal have en starter til forsvaret. Så køb en nu og lad ham rotere med masche en sæson for så at tage over...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Tjo men det ændre ikke på at masche fylder 32 og vi snart skal have en starter til forsvaret. Så køb en nu og lad ham rotere med masche en sæson for så at tage over...
Jeg synes egentlig ikke Mascherano virker som en, der er færdig. Så i min analyse er nødvendigheden måske ikke så stor. Jeg fryger væsentligt mere midtbanens styrke, når Iniesta trækker stikket. Eller når han begynder at falde meget i niveau, hvilket jeg synes man allerede nu kan se i mange af de knap så vigtige kampe. Og derudover bliver han også sparet en del.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes bare vi er bedre stillet på midten med rafinha, Roberto og suarez end i forsvaret. Men vi er egentlig ikke så uenige... Som jeg ser det så skal hver kæde have nye spillere. Jeg ser bare forsvaret som det vigtigste da det imo ikke har niveauet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Jeg synes bare vi er bedre stillet på midten med rafinha, Roberto og suarez end i forsvaret. Men vi er egentlig ikke så uenige... Som jeg ser det så skal hver kæde have nye spillere. Jeg ser bare forsvaret som det vigtigste da det imo ikke har niveauet.
Jaja, fair nok. Jeg har nok bare ikke samme tillid til de tre spillere, når det gælder om at erstatte en Iniesta, der spiller mindre og mindre.

Kvoller
Indlæg: 5210
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 804 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kvoller »

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/bras ... -atletico/

Angiveligt har en 21-årig venstreback fra Santos, Zeca, sagt nej til Atletico. Jeg har aldrig hørt om ham, men det er jo ligefør, at hvis Atletico er ude efter en Sydamerikaner, så må vi hellere gå efter dem også. De har fandme altid fundet guld derovre.

Kvoller
Indlæg: 5210
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 804 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kvoller »

phpBB [video]

Det ser ikke helt skidt ud, men det kan man selvfølgelig ikke vurdere ud fra en enkelt video.

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Han er venstreback, men det ser ud til, at han er højrebenet, lidt pudsigt alligevel.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Kubala skrev:Han er venstreback, men det ser ud til, at han er højrebenet, lidt pudsigt alligevel.
Ja det ser det ud til, og det står der også på transfermarkt.com at han er. Så ikke vi skal gå efter en højrebenet venstre back.

http://www.transfermarkt.com/zeca/profil/spieler/325196
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1590
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Nu har I nævnt at vi skal lære noget af Villarreal og Atletico Madrid i deres transferstrategier - synes man må tage hatten af for Bayern - de er ekstremt skarpe til at købt kvalitet til passende priser.
Arturo Vidal blev hentet for samme beløb som Turan'ish, Coman er lejet med option, vores egen Thiago, Lewandowski på fri transfer, Douglas Costa for 200 mill., Benatia til fornuftig pris (da vi ikke kunne forhandle prisen ned - ikke at han har slået til) og nu er de efter Mats Hummels, som de menes at blive enige med Dortmund om en handel til 200 mill.

Hvordan gør de det?
Og hvor er vi?
Var han ikke en ønskespiller for 2 sæsoner siden?
27 år, fast mand på Tysklands hold, dygtig til at føre boldene frem, masser af erfaring - mener han er anfører for Dortmund også?

Jeg kan ikke forstå hvorfor vi agerer så dårligt, det er alt for sjælden at man sidder med fornemmelsen af at vi har gjort et scoop når vi handler :-(
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er egentlig glad for at vi ikke får hummels. Ham og Pique minder imo for meget om hinanden hvorfor jeg er bange for at vi ville blive dræbt af bolde i dybden.

Og hvor er bundes egentlig kedelig. Bayern køber konsekvent deres rivalers bedste spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Enig, de er måske den bedste klub til at handle fornuftigt ind. Jeg synes tit slår til som det store skifte i de forskellige spillers karrierer, hvorfor prisen ikke er eksploderet - noget jeg synes vi kunne lære af.

De købte f.eks. Neuer i Schalke, Gommez i Stuttgart, Benatia i Roma og Ribery i Marseille. Derudover købe de ofte spillere i en god alder, der kan udvikle sig videre. Det har vi ikke set meget af i noget tid.

Det er ikke fordi, vi aldrig har gjort det, men LE vil åbenbart gerne have spillere med erfaring og klasse - og det koster kassen. Det kommer jeg ikke til at savne, når han en dag smutter.

Sanchez var 22 år og kostede 20 millioner pund
Mascherano var 26 og kostede 15 millioner pund
Alves var 25 og kostede 25 millioner pund.
Eto var 23 og kostede 20 millioner pund
Ronaldinnho 23 år og 24 millioner pund.
Rakitic 26 - 13 millioner pund.
Jordi Alba 23 år 10 millioner pund.
Ter Stegen 22 - 9 millioner pund.

Vermaelen: 28 år - 15 millioner pund - og må vel snart konkluderes at være et enormt fejlkøb.
Mathieu - 30 år og 15 millioner pund - Var vel en fabrilsk lappeløsning.
Arda Turan 28 år 25 millioner pund
Suarez 27 år 60 millioner pund
Vidal 25 år - 12 millioner pund - spiller stortset ikke.

Vi skal tilbage til at købe spillere, der ikke er færdigudviklet og så satse på dem. Tage lidt mere risiko i spillerne, betale mindre og selv præge dem. Det har førhen givet enorm succes istedet for at købe spillere i slutningen af deres karriere.

Og hvad siger de vedholdende rygter om de næste transfers?

Pogba for et astronomisk beløb
Verratti for hvad? 60 millioner euro?
Laporte for hvad? 50?

Det er bare svært at lave gode køb, når man åbenbart bare går efter de etablerede super-talenter eller galacticos-stjernerne.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ville virkelig godt vide hvad spillere som Ronaldinho, Eto'o og Alves ville koste i dag. Når man ser på priserne der så ser det jo helt vanvittigt ud men det var godt nok også en anden tid...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Prime Ronaldinho havde kostet det samme som Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster