Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Jeg vil lige tilføje til salget af Demb. Hvis PSG kommer med et bud på 80 mio., burde man også sige ja tak. 50 mio. er for lidt, da man ender 25 mio. Det kan man ikke gøre så meget med. 40 mio. i kassen, og køber man ingen, har man Raphina og Torres(han smutter jo ingen steder, selvom det køb var total forfejlet). Plus de to har man en ung Yamal, som kunne få minutter her og der.

Nåh ja. Jeg forstår hvorfor LE vil have Demb. LE i Barca spillede mere direkte fodbold kombineret med boldbesiddelse, hvilket Demb bedre kunne trives ved. Demb i Barcas spillesystem har jo været forfejlet.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Han har en klausul på 50. Ok, det kan PSG så udløse. Det kan man ikke gøre noget ved. I tilfældet af at han vælger at smutte, vil det ikke gøre noget. Man har stadig Raphina, Torres og Yamal. Jeg synes ikke, at Demb ændrer så meget i det store billede. Hvis PSG ikke udløser klausulen og efter udløb af klausulen kommer med et bud på 50., burde man sige nej, for 50. er for lidt. Mindst 80. efter min mening.
Senest rettet af Kubala lør jul 29, 2023 6:49 pm, rettet i alt 1 gang.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Havde en plan om at komme med et længere indlæg omkring Dembélé debatten, men mistede det, da jeg skulle ægge det op :oops: :sick:

Så nu bliver det i morgen :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2824
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

EasyBuddhist skrev:
lør jul 29, 2023 6:00 pm
Havde en plan om at komme med et længere indlæg omkring Dembélé debatten, men mistede det, da jeg skulle ægge det op :oops: :sick:

Så nu bliver det i morgen :lol:
Min driller også nogle gange, men så trykker jeg på tilbage knappen og kommer hen til mit opslag igen :grin:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Norbit skrev:
lør jul 29, 2023 7:02 pm
EasyBuddhist skrev:
lør jul 29, 2023 6:00 pm
Havde en plan om at komme med et længere indlæg omkring Dembélé debatten, men mistede det, da jeg skulle ægge det op :oops: :sick:

Så nu bliver det i morgen :lol:
Min driller også nogle gange, men så trykker jeg på tilbage knappen og kommer hen til mit opslag igen :grin:
Det plejer jeg også at gøre, men det virkede ikke denne gang :thumbdown:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hutlihut »

EasyBuddhist skrev:
lør jul 29, 2023 6:00 pm
Havde en plan om at komme med et længere indlæg omkring Dembélé debatten, men mistede det, da jeg skulle ægge det op :oops: :sick:

Så nu bliver det i morgen :lol:
Godt forsøgt ;)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20681
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fuldstændig vanvittig pris! Eller er det bare mig? :wtf:


DrGink
Indlæg: 698
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 669 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

FCBarcelonaChr skrev:
lør jul 29, 2023 8:28 pm
Fuldstændig vanvittig pris! Eller er det bare mig? :wtf:

Ja det er en vanvittig pris. Men det er vist mere bare markedet for tiden.

Det er jo ikke vanvittigt i forhold til hvad man ellers ser og han er en talentfuld moderne komplet angriber.

Filten
Indlæg: 1999
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 217 gange
Blevet takket: 197 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

DrGink skrev:
lør jul 29, 2023 8:40 pm
FCBarcelonaChr skrev:
lør jul 29, 2023 8:28 pm
Fuldstændig vanvittig pris! Eller er det bare mig? :wtf:

Ja det er en vanvittig pris. Men det er vist mere bare markedet for tiden.

Det er jo ikke vanvittigt i forhold til hvad man ellers ser og han er en talentfuld moderne komplet angriber.
Ja vanvittigt og så får vi kun omkring 50 for dembele, hvis han bliver solgt.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Hvad påtænker klubben at gøre mere med DM-positionen?

Oriol Romeu er hentet, men skal der også hentes en back-up for ham eller vil man bruge en af klubbens unge talenter som back-up?

Alternativt vil klubben måske bruge De Jong eller Gundogan som andre muligheder til positionen?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af sorens »

Paulinho15 skrev:
søn jul 30, 2023 3:03 pm
Hvad påtænker klubben at gøre mere med DM-positionen?

Oriol Romeu er hentet, men skal der også hentes en back-up for ham eller vil man bruge en af klubbens unge talenter som back-up?

Alternativt vil klubben måske bruge De Jong eller Gundogan som andre muligheder til positionen?
I følge de mange rygter er det ikke til DM der søges flere spillere - så FdJ og Gündogan er nok tiltænkt at kunne dække pladsen. Eller Eric og AC.

Det er højre back der er det vigtigste og efter sigende håber Xavi også på en offensiv midt. Nu man ikke fik Güler.

Kvoller
Indlæg: 5184
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 800 gange
Blevet takket: 587 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »





Mange stærke rygter om at Dembélé smutter. Lidt ambivalent følelse jeg sidder med. På dagen er det en genial spiller, men det kommer jo hver 3. kamp efterhånden. 25 mio er ærgerligt få penge, specielt i det marked. Men hvis vi kan få mere tid til Fermin Lopez og Abde ville det være fint. Har aldrig haft den store fidus til Dembélé.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Det bliver svært for PSG og Dembélé at nå deadline. Reglerne siger, man personligt skal møde op på la ligas kontor med pengene, tiden begynder hastigt at rinde ud. Nogle rygter siger også, Dembélé vil foretrække, PSG bliver enige om en aftale, så det kan man jo håbe på er rigtigt. Efter d. 31. juli stiger klausulen til 100 mio euro og hele beløbet går til Barca. Det vil stille det hele i et andet lys, hvis man kan få 75-100 mio euro for ham.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Kvoller skrev:
søn jul 30, 2023 9:05 pm




Mange stærke rygter om at Dembélé smutter. Lidt ambivalent følelse jeg sidder med. På dagen er det en genial spiller, men det kommer jo hver 3. kamp efterhånden. 25 mio er ærgerligt få penge, specielt i det marked. Men hvis vi kan få mere tid til Fermin Lopez og Abde ville det være fint. Har aldrig haft den store fidus til Dembélé.
Det er helt klart for billigt, men vi skal absolut ikke endnu engang ud i en forhandlingskrig med Dembele og hans agent… det var en farse uden lige første gang.

Han bliver nok ikke erstattet med noget bedre, men tager situationen i betragtning, så kan jeg sagtens leve med Raphinha, Torres og Yamal på højrekanten. Hvis vi er heldige, så befri Pep og City os for Raphinha, og så er der forhåbentligt rum til noget rigtigt spændende.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 62 gæster