Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2592 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Artikler/medi ... azard.html

Kunne være en våd drøm der går i opfyldelse, hvis vi nu går efter ham, og kan få ham!! :oops: :grin:

MEN, for det første, som om Messi er forslår spillere til ledelsen, og for det andet, det kommer aldrig til at ske at vi får ham. :cry:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Det ville ikke overraske mig, hvis ledelsen har fået blod på tanden efter købet af Paulinho, hvorfor vi henter Lavezzi fra den kinesiske liga.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2592 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Storken skrev:Det ville ikke overraske mig, hvis ledelsen har fået blod på tanden efter købet af Paulinho, hvorfor vi henter Lavezzi fra den kinesiske liga.
Hahahaha ja, det ville lige passe ind i ledelsens stil, hvis det skete :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Mange rygter om Ozil... Jeg er faktisk ikke helt afvisende. Han vil være billig og han har noget af det kreative vi har brug for. Det er ikke en langsigtet løsning men det vil give holdet ro til at finde en bedre løsning end at smide 150 mio efter Coutinho eller lignende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2592 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Mange rygter om Ozil... Jeg er faktisk ikke helt afvisende. Han vil være billig og han har noget af det kreative vi har brug for. Det er ikke en langsigtet løsning men det vil give holdet ro til at finde en bedre løsning end at smide 150 mio efter Coutinho eller lignende.
Det kan jeg faktisk godt følge dig lidt i hvis han bliver meget billig, selv om jeg ikke er fan af lappeløsninger, men så får vi også endnu en gammel spiller med kæmpe løn, som vi får svært med at komme af med om 2-3 år.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Der er snak om 20 mio... Det er ikke meget og han kan vidst spille cl.

Jeg synes bare virkelig vi har brug for noget kreativitet centralt. Hvis det ikke kommer fra Messi så kommer der stort set ikke noget. Ozil er offensivt en rigtig god spiller men spørgsmålet er om man kan få plads til ham da han ikke deltager ret meget defensivt og så har han ydermere en tendens til at falde ud af kampe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2592 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Der er snak om 20 mio... Det er ikke meget og han kan vidst spille cl.

Jeg synes bare virkelig vi har brug for noget kreativitet centralt. Hvis det ikke kommer fra Messi så kommer der stort set ikke noget. Ozil er offensivt en rigtig god spiller men spørgsmålet er om man kan få plads til ham da han ikke deltager ret meget defensivt og så har han ydermere en tendens til at falde ud af kampe.
Nej 20 mil vil være okay, hvis han ikke kræver en kæmpe løn, men på den anden side som du også nævner, deltager han ikke ret meget defensivt og har en tendens til at falde ud af kampe, så der er jeg ikke så glad for at give 20 mil for ham.
Men ellers fuldstændig enig, vi mangler i den grad noget kreativitet centralt!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

20 mill....

Go go go... hvis man kan få det til at passe med hans løn, why not. Super at have som bredde-spiller i en kortere periode, <2-3 år.
Allez...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Jeg er helt enig i, at Özil ren individuelt er en fandens dygtig spiller (når han gider), men i og med, at han er en playmaker, så er han jo så meget afhængig af løb uden bold, da det er hans afleveringer, der er hans store force. Han er jo ikke den store målscore sig selv, og hans spil bygger meget på, at han kan iscenesætte.

Vi har jo reelt set ikke nogen dybdeløbere foruden Alba, og Semedo gør det også af og til, men slet ikke i Dani Alves-kategorien (om det er Valverdes instrukser, skal være usagt). Dølle vil helst have bolden i fødderne, det samme vil Suarez, og det vil Dembele egentligt også helst. Messi er Messi og står, hvor han vil stå.

Læg dertil, at hivs vi omvender midtbanetrekanten, så kan du risikere at have et hold med både Messi og Özil fra start, og da Messi de senere år bidrager minimalt i defensiven, så er det sgu et større selvmål at have Özil også med på banen, da han er værdiløs uden bold.

Nej tak, herfra sgu. Özil får allerede 150.000 pund i Arsenal, og han vil nok ikke have mindre. Det er en alt for dyr vare for en spiller, der er så stjernenykker som Özil.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kunne sådan ca ikke være mere uenig. IMO er vores problem at vi har flere spillere der offensivt er bedre uden bold end med den. Det er det vores problem er pt hvor vi beder spillere som dølle, suarez, paco osv om at skabe hvor det ville være meget bedre hvis de blev sat i positioner hvor de enten kunne afslutte med det samme eller der var plads omkring dem.

Som jeg ser det så er pau, rak, dølle, suarez, alba, semedo, roberto, paco og egentlig også Dembele spillere som virkelig ville nyde godt af at kunne blive sendt i dybden. Og på nuværende tidspunkt har vi kun Messi og ini (sjældent) der gør det. Vi bliver simpelthen nødt til at have noget mere kreativitet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Jeg kunne sådan ca ikke være mere uenig. IMO er vores problem at vi har flere spillere der offensivt er bedre uden bold end med den. Det er det vores problem er pt hvor vi beder spillere som dølle, suarez, paco osv om at skabe hvor det ville være meget bedre hvis de blev sat i positioner hvor de enten kunne afslutte med det samme eller der var plads omkring dem.

Som jeg ser det så er pau, rak, dølle, suarez, alba, semedo, roberto, paco og egentlig også Dembele spillere som virkelig ville nyde godt af at kunne blive sendt i dybden. Og på nuværende tidspunkt har vi kun Messi og ini (sjældent) der gør det. Vi bliver simpelthen nødt til at have noget mere kreativitet.
Jeg er helt, helt enig i, at vi mangler spillere, der har initiativ og er meget kreative. Özil rent individuelt kan nogle ting, men han er for mig ikke det, vi mangler.

Vi har historiens bedste spiller, og historiens farligste playmaker i Messi. Vi formår bare ikke at give ham de helt rette rammer til at udfolde sig, som han skal, hvorfor vi også har set, at han de sidste 7 kampe kun har scoret to mål f.eks.. Vi mangler spillere, der kan strække banen ud, vi mangler spillere, der har deres forcer i duelspillene - noget som vi har mistet ufattelig meget af ved Neymars afgang og Dembeles skade.

Vores problem er ikke den decideret manglende kreaitvitet. Vi mangler løb uden bold, vi mangler aggressivitet, og vi mangler driblere. Özil er en playmaker, ikke en dribler.

I min verden er det mere end Timo Werner, vi skal gå efter end endnu en playmaker mere. Rakitic var en fænomenal playmaker for Sevilla, Iniesta er det samme, Messi er historiens bedste. Det er ikke dem, vi mangler. Vi mangler spillere, som gider at lave forgæves løb, der gider at strække banen. Finder du det, så vil jeg garantere dig et skift i vores offensive og ofte sterile spil. Fodbold handler om bevægelse.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

DeanCassady
Indlæg: 1593
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af DeanCassady »

Özil er simpelthen for ugidelig til, at jeg orker at se ham i en Barça-trøje, skønt han er en fremragende playermaker. Omvendt ville det være fantastisk at se en tidligere Madrid-stjerne skinne kontinuerligt på Camp Nou, hvis det bragte nogle titler med sig.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Det vil bare give os en ny Arda Turan situation om 2-3 år, og hans løn vil sikkert være endnu højere. Vi har allerede problemer med at skifte ud og sælge spillere i forvejen.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Özil er en kanon spiller når han GIDER.. Hvilket ikke sker tit nok til at jeg vil se ham i en Barca trøje.. Også er han bedste ven med Ramos.. Fuck no..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Hvis manden kan tage sig sammen, så er det sgu okay.

___________Mats___________
Semedo. Pique. Umtiti. Alba
_____Bussi. Paulinho_______
___Messi. Özil. Dembélé____
_________ Suarez ___________

Alligevel lidt jizz-ish.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Puyols_garn og 47 gæster