Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Udover Alba, så er klubben også interesserede i Bale, begge to ekstremt offensive-venstrebacks - og indtil i dag, så var de to de eneste, som var blevet nævnt. Så jeg formoder, at det er typen, som vi er på udkig efter. Det er begrænset, hvad jeg har set til Alaba, så jeg undlader at udtale mig om hans kvaliteter, og hvordan han er typemæssigt.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Jbninc skrev:
Quaresma skrev:Prisen kan man kun gisne om.
Det samme kan siges om hans kvaliteter, desværre.
Selvfølgelig. Det er netop derfor, jeg medgav, at et køb af Torres ville være et sats.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blach »

Her er mit bud på hvad vi skal gøre til sommer. Lad os tage det fra en ende af. Valdes og Pinto skal der ikke ændres mere ved, end at Oier og Miño måske skal ind over en gang i mellem.

I forsvaret håber jeg Tito fortsætter Peps spændende eksperiment! Det vil sige at vi skal prøve med 3 mands forsvar i de store kamp. For at skabe en trup til dette, synes jeg vi på handelsfronten skal hente Thiago Silva ind, og så sende Dani Alves videre. Derudover skal Montoya, Muniesa og Bartra(måske) rykkes permanent op. Hvis vi gøre dette, vil det betyde at vi har Montoya, Adriano, Muniesa, Puyol, Pique, Thiago Silva, Mascherano og Bartra til 4 pladser og, i de store kampe, 3 pladser. Hvis i er i tvivl, så er det Puyol-Pique-Silva i de store kampe og i de små kampe tænker jeg at Montoya får højrebacken, mens Muniesa og Adriano deler venstrebacken og så må de resterende slås om de to center pladser der er tilbage. Det vil betyde en masse rotation i forsvaret, hvilket måske og vil være godt, med alle de skader vi har lidt af i den her sæson.

På midten fortsætter vi med Busquets på den defensive(sjovt nok), og så med Mascherano som backup, når Busquets har brug for en pause. I de små kampe roter vi fortsat med at to af Xavi, Iniesta, Fabregas, Thiago og måske Affelay. Man kan også give nogle af de unge fra B-holdet lidt spilletid på midten i de mindre kampe. I de store kampe spiller vi med en 4 mands midtbane. Til de kampe, vil jeg tro at Busquets-Xavi-Iniesta-Fabregas er den stærkeste vi kan stille med.

Angrebet skal ikke ændres, medmindre Tito mener det vil være nødvendigt at få en stor fysisk, hovedstødstærk angriber. Jeg mener faktisk allerede at vi nærmest får to nye spillere på holdet i forhold til denne sæson, nemlig Villa og Affelay! Oven i det har vi set Tello og Cuenca an, og Pedro har vist gode takter på det sidste. Det vil betyde at vi til næste sæson vil have 7 spillere til 3 pladser. Og det er altså uden at regne Fabregas, Iniesta og B-holdets spillere med. Altså, har vi Messi, Villa, Pedro, Alexis, Affelay, Tello og Cuenca, hvilket jeg tror er en god samling. Vi har manglet flere mål end Messi's i denne sæson, og det tror jeg er pga. Villa's fravær og Pedro og Alexis' småskader.

I de store kampe, skal holdopstillingen være som følger:

- Valdes -
- Puyol - Pique - T. Silva -
- Busquets -
- Xavi - Iniesta -
- Fabregas -
Pedro/Alexis - Messi - Villa/Pedro

I de små kampe, skal det være:

- Valdes(/Pinto) -
Montoya - Puyol/Bartra/Mascherano - Pique/Silva/Muniesa - Adriano/Muniesa
- Busquets/Mascherano -
- Xavi/Thiago - Iniesta/Fabregas/Affelay -
Messi/Alexis/Pedro/Affelay/Cuenca - Messi/Villa(/Fabregas) - Pedro/Villa/Alexis/Tello

Alt i alt bliver det ikke en dyr sommer!
Ind kommer:
Thiago Silva(20-30 mio €?)

Op kommer:
Muniesa
Montoya
Tello
Bartra(måske)

Ud skal:
Keita
Dani Alves
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Chelsea's David Luiz and Ajax's Jan Vertonghen are the alternatives in case the club can't sign Milan centre back Thiago Silva.

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »

giv mig bare EEN god grund til at vi skulle sælge alves? :?

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

vamosbarca skrev:giv mig bare EEN god grund til at vi skulle sælge alves? :?
.. at vi kunne tjene gode penge for ham.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2598 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Siempre Barca skrev:
vamosbarca skrev:giv mig bare EEN god grund til at vi skulle sælge alves? :?
.. at vi kunne tjene gode penge for ham.
Det synes jeg ikke er en god nok grund, når der ikke er en erstatning for ham, ud over Philipp Lahm som jeg ser det, men ham for vi sku nok ikke :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »

indrømmet jeg er stærk modstander af at sælge alves

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

AC Milan centre back Thiago Silva (27) is Barcelona's main transfer target for the summer. They hope to sign him for around 25M.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Se dét er optimisme!
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Barcelona could sign a third goalkeeper. Valencia's Guaita (25), Monchengladbach's Ter Stegen (20), and Lanus's Andrada (21) followed. [md]
Det mål vel være en and, right? Har klubben ikke meldt ud, at man rykker Oier/Ruben op på førsteholdet i næste sæson - eller var det blot et rygte.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Because of the unwillingness of their clubs to talk, a transfer of Tottenham's Bale or Bayern's Alaba is at this moment not an option. [md]
Det ser så sandeligt ud til at det bliver Alba, som bliver købt til den plads.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:
Because of the unwillingness of their clubs to talk, a transfer of Tottenham's Bale or Bayern's Alaba is at this moment not an option. [md]
Det ser så sandeligt ud til at det bliver Alba, som bliver købt til den plads.
Det der med at deres klubber ikke er villige til at snakke en transfer, har ikke holdt os fra at prøve før. Hvis man virkelig ønsker sig Bale eller Alaba, så er jeg også sikker på at klubben nok skal få dem i sidste ende. De sidste år har vi fået næsten alle de spillere, vi har peget på. Ibra, Villa, Cesc, Dani, Alexis, det er alle spillere vi fik i sidste ende, selvom deres klubber ikke var villige til sælge.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Visca El Barca skrev:
Brombi skrev:
Because of the unwillingness of their clubs to talk, a transfer of Tottenham's Bale or Bayern's Alaba is at this moment not an option. [md]
Det ser så sandeligt ud til at det bliver Alba, som bliver købt til den plads.
Det der med at deres klubber ikke er villige til at snakke en transfer, har ikke holdt os fra at prøve før. Hvis man virkelig ønsker sig Bale eller Alaba, så er jeg også sikker på at klubben nok skal få dem i sidste ende. De sidste år har vi fået næsten alle de spillere, vi har peget på. Ibra, Villa, Cesc, Dani, Alexis, det er alle spillere vi fik i sidste ende, selvom deres klubber ikke var villige til sælge.
Måske det ikke også afhænger af, hvor meget klubben egentlig ønsker de spillere. De er ikke umuligt nej, men det bliver dyrt. Og på baggrund af dyre transfer de sidste par år, så forstår jeg dem godt. Det eneste positive med Sandro Rossell og hans team er, at de virker til at have styr på det økonomiske område; f.eks. ansvar der følger med.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Barcelona have been watching Valencia goalkeeper Vicente Guaita (25) throughout the whole season. The club think he'd cost at least 10M [md]
Det lader også til at klubben kigger udad, hvad angår målmandsposten. Oier er muligvis ikke god nok.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 58 gæster