Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af LeoMessi »

Flere og flere medier enige om, at Griezmann forlader Atlético Madrid til sommer.

Tja, Hazard + Griezmann ville da være en udemærket start ;-)
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Bekræftet at han smutter via video.



Kun et år efter den latterlige dokumentar, som kun handler om hvor meget han elsker Atletico, hans kone som fortæller ham, at han vil være den største i Atletico, men han vil bare være endnu en spiller i Barca og bla bla bla.

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Emancipator »

A$AP skrev:Bekræftet at han smutter via video.



Kun et år efter den latterlige dokumentar, som kun handler om hvor meget han elsker Atletico, hans kone som fortæller ham, at han vil være den største i Atletico, men han vil bare være endnu en spiller i Barca og bla bla bla.
Jeg tænker lidt måske det hele tiden har været aftalt at han ville joine Barca efter denne sæson eller hvis atletico madrid resultater ikke var gode nok. Hvad var frikøbsklausulen sidst år?

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

A$AP skrev:Bekræftet at han smutter via video.



Kun et år efter den latterlige dokumentar, som kun handler om hvor meget han elsker Atletico, hans kone som fortæller ham, at han vil være den største i Atletico, men han vil bare være endnu en spiller i Barca og bla bla bla.
Spændt på at se om han ender hos os og I så fald hvordan folk tager i mod ham.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Hvis vi køber Griezmann nu, så må det betyde at Valverde bliver. Jeg har stadigvæk utrolig svært ved at se hvordan han skal passe ind taktisk, så jeg holder fast i håbet om, at de begge to ikke er hos os i næste sæson.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Synes det er et rigtigt spændende køb som kan ende med at blive en succes. Ihvertfald langt mere end Coutinho. Kan ikke se andre angriber som vil kunne træde ind som Griezmann

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af LeoMessi »

Men hvor skal Griezmann egentligt spille henne?

Jeg kan se, at han har været bedst for Atlético Madrid når han har spillet som FW (Forward Centre) eller AM (Attacking Miedfielder Centre), og begge af disse pladser er optaget af henholdsvis Suárez og Messi.

Det burde være åbenlyst for enhver, at Suárez ikke længere har niveauet til at indgå i en startellever for FC Barcelona, men jeg tror ikke på at man skiller sig af med ham endnu.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MarkMenace »

Jeg kan ikke se at Griezmann vil fungere optimalt i vores system.
Han nyder utroligt godt af den frihed han har i AM og på det franske landshold, den vil han ikke have på vores hold - så kommer ham og Messi til at løbe ind i og neutralisere hinanden.

Jeg syntes transfervinduet bliver spændende. De Ligt håber jeg snart bliver offentliggjort. Udover dét må jeg indrømme jeg er på bar bund eftersom det er svært at komme i tanke om nogen indkøb som ville gøre underværker under Valverdes vinger.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

MarkMenace skrev:Jeg kan ikke se at Griezmann vil fungere optimalt i vores system.
Han nyder utroligt godt af den frihed han har i AM og på det franske landshold, den vil han ikke have på vores hold - så kommer ham og Messi til at løbe ind i og neutralisere hinanden.

Jeg syntes transfervinduet bliver spændende. De Ligt håber jeg snart bliver offentliggjort. Udover dét må jeg indrømme jeg er på bar bund eftersom det er svært at komme i tanke om nogen indkøb som ville gøre underværker under Valverdes vinger.
Den frihed han har?
Jeg ser ham mere som en hårdtarbejdende defensiv angriber, som skal passe ind i en grundlæggende stram og defensiv taktik.
Bliver ekstremt spændende at følge ham i en rolle, hvor han får mere frihed til at udfolde sig offensivt.

Jeg synes Suarez er en periodespiller, alt for mange kampe hvor han ikke leverer, især udpræget europæisk.
Vi får lige præcis et hav af muligheder offensivt med Griezmann ind. Han kan være 9’er i stedet for Suarez, smides på VW, og kan selvfølgelig instrueres i at søge andre rum end Messi. Vi har fart i Dembouz også - så altså mange potentielle opstillinger.
Hvis 4-4-2 skal leve videre, er han også et stort aktiv her.
Han er også rimelig hurtig også.

Forestil Jer ham i en Villa lignende rolle på VW, der søger dybden - men kræver at Valverde ser det.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Så længe Valverde sidder der, så kommer vores angreb til at hedde Messi, Suarez og Alba.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MarkMenace »

Champione skrev:
MarkMenace skrev:Jeg kan ikke se at Griezmann vil fungere optimalt i vores system.
Han nyder utroligt godt af den frihed han har i AM og på det franske landshold, den vil han ikke have på vores hold - så kommer ham og Messi til at løbe ind i og neutralisere hinanden.

Jeg syntes transfervinduet bliver spændende. De Ligt håber jeg snart bliver offentliggjort. Udover dét må jeg indrømme jeg er på bar bund eftersom det er svært at komme i tanke om nogen indkøb som ville gøre underværker under Valverdes vinger.
Den frihed han har?
Jeg ser ham mere som en hårdtarbejdende defensiv angriber, som skal passe ind i en grundlæggende stram og defensiv taktik.
Bliver ekstremt spændende at følge ham i en rolle, hvor han får mere frihed til at udfolde sig offensivt.

Jeg synes Suarez er en periodespiller, alt for mange kampe hvor han ikke leverer, især udpræget europæisk.
Vi får lige præcis et hav af muligheder offensivt med Griezmann ind. Han kan være 9’er i stedet for Suarez, smides på VW, og kan selvfølgelig instrueres i at søge andre rum end Messi. Vi har fart i Dembouz også - så altså mange potentielle opstillinger.
Hvis 4-4-2 skal leve videre, er han også et stort aktiv her.
Han er også rimelig hurtig også.

Forestil Jer ham i en Villa lignende rolle på VW, der søger dybden - men kræver at Valverde ser det.
At han er hårdtarbejdende udelukker ikke at DS har givet Griezmann friheder til at placerer sig hvor på banen, som han ønsker.
Derudover har vi set at utallige eksempler på at en VW der søger dybt(Dembele) ikke fungerer i Valverdes system, da det er Alba som søges.
Ser ikke at vi kan vinde Champions League så længe vi kun angriber gennem venstre side.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

MarkMenace skrev:
Champione skrev:
MarkMenace skrev:Jeg kan ikke se at Griezmann vil fungere optimalt i vores system.
Han nyder utroligt godt af den frihed han har i AM og på det franske landshold, den vil han ikke have på vores hold - så kommer ham og Messi til at løbe ind i og neutralisere hinanden.

Jeg syntes transfervinduet bliver spændende. De Ligt håber jeg snart bliver offentliggjort. Udover dét må jeg indrømme jeg er på bar bund eftersom det er svært at komme i tanke om nogen indkøb som ville gøre underværker under Valverdes vinger.
Den frihed han har?
Jeg ser ham mere som en hårdtarbejdende defensiv angriber, som skal passe ind i en grundlæggende stram og defensiv taktik.
Bliver ekstremt spændende at følge ham i en rolle, hvor han får mere frihed til at udfolde sig offensivt.

Jeg synes Suarez er en periodespiller, alt for mange kampe hvor han ikke leverer, især udpræget europæisk.
Vi får lige præcis et hav af muligheder offensivt med Griezmann ind. Han kan være 9’er i stedet for Suarez, smides på VW, og kan selvfølgelig instrueres i at søge andre rum end Messi. Vi har fart i Dembouz også - så altså mange potentielle opstillinger.
Hvis 4-4-2 skal leve videre, er han også et stort aktiv her.
Han er også rimelig hurtig også.

Forestil Jer ham i en Villa lignende rolle på VW, der søger dybden - men kræver at Valverde ser det.
At han er hårdtarbejdende udelukker ikke at DS har givet Griezmann friheder til at placerer sig hvor på banen, som han ønsker.
Derudover har vi set at utallige eksempler på at en VW der søger dybt(Dembele) ikke fungerer i Valverdes system, da det er Alba som søges.
Ser ikke at vi kan vinde Champions League så længe vi kun angriber gennem venstre side.
Enig her. Man ser det kamp efter kamp - Messi får bolden som sætter Alba i scene som igen søger Messi på kanten af målfeltet. Det går mod hold som ikke hedder City, Liverpool, Juve og de andre som er med i kampen om ChL.
Vi mangler virkelig en ny højreback, såfremt der ikke stoles 100% på Semedo. Håber bare vi ikke bliver så Messi afhængige i næste sæson. Det viser sig, at vi ikke kan vinde Chl kun på Messi's skuldre. Håber at man gør Dembele fast inventar på en af kanterne. Gerne den samme kant kamp efter kamp.

Vil tro at Coutinho sagtens kunne spille MEGET bedre, såfremt han får lidt mere frihed fra den skide venstre kant.

Måske i en 10'er rolle.
Så offensiven bliver:
De jong - Bussi
Cou
Griez - Messi - Demb.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Cucurella.. noget nyt om han får lov at bliver i Barca, eller skal udlejes? Han er dygtig!

Reklame:
phpBB [video]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Har læst nogle rygter om at de vil sælge ham videre, da de kan få et okay beløb for ham. Han er dygtigt ja, sådan virker det. Gad virkelig se ham give Alba konkurrence om pladsen, for et langt mindre beløb end vi ellers skulle bruge på at kaste efter en anden VB.
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... zmann.html

:roll:
Det er virkelig efterhånden tragikomisk med Griez!! Det ville overhovedet ikke undre mig om PSG lige kommer med deres gigantiske guldposer og siger hej hej, vil du med mig..

Håber at ledelsen enten har lukket den, eller er komplet ligeglade og faktisk handler på højtryk på andre muligheder!!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster