Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Daluigi skrev:
MessiPogba skrev:
De La Barça skrev:
Rb88 skrev:
MessiPogba skrev:Noget helt, helt andet. En katastrofal sommer for Tottenham. De har i forvejen relativt tyndt besatte i bredden og med en time tilbage af vinduet, står de til at gå ind i sæsonen uden et eneste indkøb.

At de har ladet en klubløs spiller som Bernard gå forbi dem, forstår jeg ikke. Tottenham mangler fart. De har reelt set kun Son og Lucas Moura, der kan give dem det, og Bernard kunne have givet dem noget x-faktor i offensiven og bare generelt forstærket deres bredde betragteligt. Jeg kan forstå, at Bernard har krævet 200.000 pund om ugen for at spille for Everton, hvilket de skulle have accepteret vist, og vi ved alle, at Tottenham er en rigtig gøglerklub, hvad angår pengeudbetaling, hvor Levy kategorisk lowballer alle sine spilelre i løn. Så måske det er udfaldet, men alligevel.

Derudover har de ikke formået at hente nogen angriber ind. Kane er garant for 1-2 skader pr. sæson, og når han er ude, mister de halvdelen af deres offensiv.

Elendigt, elendigt vindue af dem.
De ender udenfor top 4 i år..
Som om deres lovende projekt lidt falder fra hinanden snart.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Læste på et tidspunkt en artikel om at stadionbyggeriet er blevet mere end dobbelt så dyrt end forventet og de penge skal selvfølgelig findes et eller andet sted.

Visca el Barça i Visca Catalunya
Dobbelt så dyrt? Holy smoke, der bør falde et hoved eller to, hvis man seriøst kan regne så meget forkert.
Jeg antager, at du ikke har prøvet at være en del et større byggeprojekt før. Det er utrolig normalt desværre.
Jeg har hørt flere gange at tingene er blevet dyrere, men op til 500 mio. pund dyrere end hidtil regnet. ? Det er jo over 4 milliarder kroner. Det er just ikke et småbeløb. Der er da et par mennesker, der skal have rullet hovederne, for det er simpelthen for ringe det der.
Senest rettet af MessiPogba fre aug 10, 2018 11:07 am, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Er de £850 mio. ikke for udviklingen af hele Northumberland-området, hvor stadion skal ligge, mens man stadig regner med omkostninger på ca. £400 mio. for selve stadion? Det synes jeg da absolut, at jeg læste for ikke så forfærdeligt længe siden. Generelt tror jeg dog bare, at det meget hurtigt bliver meget, meget dyrt, at bygge i London. Wembley kostede eksempelvis i omegnen af £800 mio. og ville nok have sneget sig over en milliard i dag. Millenium Dome - der godt nok ikke lige var et stadion, men velsagtens et udviklingsprojekt i samme størrelsesorden som Northumberland-projektet - kostede ligeledes næsten £800 mio. for næsten 20 år siden. Det ville have kostet ca. £1,25 mia. i dag. Hvis det ender med at selve stadion koster omkring £400 mio. og hele Northumberland-projektet koster £850 mio. synes jeg ikke det er totalt uhørt. Emirates Stadium kostede til sammenligning £390 mio. for 12 år siden.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1591
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Italienske medier skriver at Modric har indgivet transfererklæring i Madrid - han vil til Inter
---------------------------------------
Barca is my religion!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Er de £850 mio. ikke for udviklingen af hele Northumberland-området, hvor stadion skal ligge, mens man stadig regner med omkostninger på ca. £400 mio. for selve stadion? Det synes jeg da absolut, at jeg læste for ikke så forfærdeligt længe siden. Generelt tror jeg dog bare, at det meget hurtigt bliver meget, meget dyrt, at bygge i London. Wembley kostede eksempelvis i omegnen af £800 mio. og ville nok have sneget sig over en milliard i dag. Millenium Dome - der godt nok ikke lige var et stadion, men velsagtens et udviklingsprojekt i samme størrelsesorden som Northumberland-projektet - kostede ligeledes næsten £800 mio. for næsten 20 år siden. Det ville have kostet ca. £1,25 mia. i dag. Hvis det ender med at selve stadion koster omkring £400 mio. og hele Northumberland-projektet koster £850 mio. synes jeg ikke det er totalt uhørt. Emirates Stadium kostede til sammenligning £390 mio. for 12 år siden.
Jeg er helt med på, at det er røvdyrt i London. Men alligevel, at regne op til 600 mio. pund forkert, det synes jeg virkelig, lyder helt absurd. Der må være en eller anden projektansvarlig, der må have røde ører over, at man kan forbise projektet SÅ meget.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1591
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Champione skrev:Italienske medier skriver at Modric har indgivet transfererklæring i Madrid - han vil til Inter
Thiago ligner erstatningen.
Forstår ikke han ikke har været et target for os.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Antimadridista
Indlæg: 9312
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 945 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Champione skrev:
Champione skrev:Italienske medier skriver at Modric har indgivet transfererklæring i Madrid - han vil til Inter
Thiago ligner erstatningen.
Forstår ikke han ikke har været et target for os.

Jeg bryder mig slet ikke om det...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Derfor! Go Arthur, GO!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kawhi »

Antimadridista skrev:
Champione skrev:
Champione skrev:Italienske medier skriver at Modric har indgivet transfererklæring i Madrid - han vil til Inter
Thiago ligner erstatningen.
Forstår ikke han ikke har været et target for os.

Jeg bryder mig slet ikke om det...
Skræmmende hvis de henter Thiago. Det kunne godt blive deres næste Alonso/Kroos handel, hvor de sælger en aldrende erfaren spiller og næsten erstatter ham 1:1 med en yngre spiller.
Så kan vi godt pakke vores Arthur-hype sammen og i stedet begræde at vi ikke kunne hente Thiago...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Eller man kan hoppe på Arthurs hypetoget. Det er sjovere! Og så slipper man også for at skulle flæbe over skader hver anden uge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 925
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Piquénbauer skrev:Eller man kan hoppe på Arthurs hypetoget. Det er sjovere! Og så slipper man også for at skulle flæbe over skader hver anden uge.
Jeg tror desværre der er så meget fart på dit Arthur hypetog at vi andre ikke har en chance for at hoppe på :grin:
Rey Abi!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Just do it! :cool:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9312
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 945 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Just do it! :cool:

Kan vi ikke lige vente til han reelt har vist noget i en betydende kamp. Er med på din potentielle optur, håber også han udfolder det vi tror vi ser, men altså...


Skulle Thiago skifte, er det imo, en kæmpe knytnæve i smasken.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nej nej det behøves overhovedet ikke. Hypetoget er i gang og hvis man ikke hopper på med det samme så er det for sent!
Skulle Thiago skifte, er det imo, en kæmpe knytnæve i smasken.
Og det fatter jeg simpelthen ikke. Hvis det siger noget som helst så er det da at Thiago er pisse ligeglad med os? Først smuttede han fordi han som 21 årig var ligeglad med hvilke spillere der var foran ham (legender) og ville have spilletid, så mens han var i Bayern og vi blev sat i forbindelse med ham (der var rygter om at der var kontakt imellem Thiago og ledelsen) så forlængede han sin kontrakt og blev. Nu er han så ved at tage til vores fucking største rivaler (hvis rygterne er sande).

Jeg vil sige at Thiago har vist hvor han står.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Jeg forstår heller ikke hvornår Thiago er blevet så god som folk herinde gør ham til? Ja, han har da spillet gode kampe for Bayern, men altså... Det er i Bundesligaen de fleste af dem? Elendigt niveau. Jeg tænker ham stadig som en god spiller der desværre er for ofte skadet, men så er han heller ikke bedre (synes jeg). Derudover husker jeg ham bedst i sidste sæson for nok det dårligste indhop jeg nogensinde har set en "topspiller" lave (kampen mod Real).


Edit: gid rettet til god.

denisasllani98
Indlæg: 29
Tilmeldt: ons maj 31, 2017 12:50 pm

Re: Transferrygter

Indlæg af denisasllani98 »

Goaaal skrev:Jeg forstår heller ikke hvornår Thiago er blevet så god som folk herinde gør ham til? Ja, han har da spillet gode kampe for Bayern, men altså... Det er i Bundesligaen de fleste af dem? Elendigt niveau. Jeg tænker ham stadig som en god spiller der desværre er for ofte skadet, men så er han heller ikke bedre (synes jeg). Derudover husker jeg ham bedst i sidste sæson for nok det dårligste indhop jeg nogensinde har set en "topspiller" lave (kampen mod Real).

Fuldstændig enig. Han holder også for længe på bolden, og derigennem ødelægger han egentlig flowet i spillet. Real må gerne snuppe ham. Han er skadet inden vi rammer oktober.


Edit: gid rettet til god.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ialocin og 59 gæster