Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

I øvrigt vil jeg bare sige, at man skal gå efter Hazard, hvis han virkelig er tilgængelig på markedet. Også for de 200. Det er ikke så vildt igen, taget markedet i betragtning.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Hazard, Willian, Mbappé, angribere, kanter og jeg skal komme efter jer, skal jeg. Jeg forstår ikke, at der er så stor interesse for at hente flere kantspillere eller angribere, når det gennemgående problem de sidste par sæsoner har været midtbanen. Vi har mistet Iniesta og skilt os af med Paulinho, og jeg tvivler på at Arthur ene og alene kan rette op på problemerne på midten af banen, mens Aleñá formentlig heller ikke kommer til at udrette det store i første sæson. Jeg fatter ikke, at vi ikke sørger for at få skudt Gomes afsted, og så får hentet en ordentlig, fuldblods centermidt fra øverste hylde. Hvis vi så absolut også skal hente en kant, så lad det endelig være et billigere alternativ end Willian. Nicolai Jørgensen for eksempel.

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Køber man Rabiot og Hazard, så har man løst problemet, hvis du spørger mig. Hazard for 200 og Rabiot for 40.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Rabiot en spiller fra øverste hylde? Næppe. Med knægtens urealistisk høje tanker om sig selv, og tendens til at opføre sig som en forkælet 10-årig, forestiller jeg mig at Rabiot ville blive en Gomes 2.0.

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Selvfølgelig ikke fra øverste hylde, men han er spændende og har potentiale. Og kun 23. Derudover er 40mio ikke så meget igen. Midten ville være fint med ham, Rak, Busi, Cou, Arthur og Alena. Pjanic’ rygterne er døde, og det var ham, jeg allerhelst ville have. Han ville være en klar opgradering. Ellers er der Thiago, men han er for skrøbelig, og desuden koster det dobbelte af Rabiot, hvis man skal tro rygterne.

Jeg ville dog for alt i verden ikke have Willian. Det er igen sådan Pau løsning.

Birksted
Indlæg: 11
Tilmeldt: lør jun 15, 2013 1:03 pm

Re: Transferrygter

Indlæg af Birksted »

Kubala skrev:I øvrigt vil jeg bare sige, at man skal gå efter Hazard, hvis han virkelig er tilgængelig på markedet. Også for de 200. Det er ikke så vildt igen, taget markedet i betragtning.
Jeg er overrasket over at der ikke er flere steder den her transfer behandles som potentielt røgslør. Jeg tror vi er nødt til at forstå det som om der er en ret reel chance for, at vores interesse i Hazard, blot er for at besværliggøre hans transfer til Real.

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Spillere som Hazard burde man ikke sige nej til, hvis de bliver tilgængelige på markedet, det er bare min holdning.

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Birksted skrev:
Kubala skrev:I øvrigt vil jeg bare sige, at man skal gå efter Hazard, hvis han virkelig er tilgængelig på markedet. Også for de 200. Det er ikke så vildt igen, taget markedet i betragtning.
Jeg er overrasket over at der ikke er flere steder den her transfer behandles som potentielt røgslør. Jeg tror vi er nødt til at forstå det som om der er en ret reel chance for, at vores interesse i Hazard, blot er for at besværliggøre hans transfer til Real.
Ja, måske har du ret, hvem ved? Og er det tilfældet, så er det også fint.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

zqa skrev:
Piquénbauer skrev:Hvis man nu lige tager et skridt tilbage og prøver at kigge på det logisk så er det jo willian vi er efter.
Aha.
Har vi penge til hazard? Eller Kante? Vil Chelsea sælge dem?

Det giver da meget mere mening med willian.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Det er alligevel rimelig vildt, at du er så skråsikker, Piqenbauer. Og det er ikke første gang. Utallige gange efterhånden. Du må enten have stærke insiderviden i klubben eller insiderviden hos redaktionen hos de forskellige aviser. ;-)
Nah det er det sgu ikke. Men ok vi kan ikke alle skrive alt og intet i samtlige af vores indlæg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Birksted skrev:
Kubala skrev:I øvrigt vil jeg bare sige, at man skal gå efter Hazard, hvis han virkelig er tilgængelig på markedet. Også for de 200. Det er ikke så vildt igen, taget markedet i betragtning.
Jeg er overrasket over at der ikke er flere steder den her transfer behandles som potentielt røgslør. Jeg tror vi er nødt til at forstå det som om der er en ret reel chance for, at vores interesse i Hazard, blot er for at besværliggøre hans transfer til Real.
Nemlig. Jeg kan slet ikke se hvordan vi skulle have pengene til det idet vi sikkert ville ende med at skulle kæmpe med real om ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Hazard, Willian, Mbappé, angribere, kanter og jeg skal komme efter jer, skal jeg. Jeg forstår ikke, at der er så stor interesse for at hente flere kantspillere eller angribere, når det gennemgående problem de sidste par sæsoner har været midtbanen. Vi har mistet Iniesta og skilt os af med Paulinho, og jeg tvivler på at Arthur ene og alene kan rette op på problemerne på midten af banen, mens Aleñá formentlig heller ikke kommer til at udrette det store i første sæson. Jeg fatter ikke, at vi ikke sørger for at få skudt Gomes afsted, og så får hentet en ordentlig, fuldblods centermidt fra øverste hylde. Hvis vi så absolut også skal hente en kant, så lad det endelig være et billigere alternativ end Willian. Nicolai Jørgensen for eksempel.
Enig. Jeg ved dog ikke hvem det skulle være men det vil klæde ledelsen at gå efter kvalitet til midten og her mener jeg ikke rabiot.

Det ser desuden ud til at gomes bliver solgt nu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Du hænger dig helt ekstremt meget i, at der er et eller andet fiktivt transferbeløb at handle ud fra. Ja ja, der bliver sagt 60€mil, men det er jo åbenlyst løgn.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

zqa skrev:Du hænger dig helt ekstremt meget i, at der er et eller andet fiktivt transferbeløb at handle ud fra. Ja ja, der bliver sagt 60€mil, men det er jo åbenlyst løgn.
Tror du helt seriøst at vi har 200 mio til hazard?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Det er alligevel rimelig vildt, at du er så skråsikker, Piqenbauer. Og det er ikke første gang. Utallige gange efterhånden. Du må enten have stærke insiderviden i klubben eller insiderviden hos redaktionen hos de forskellige aviser. ;-)
Nah det er det sgu ikke. Men ok vi kan ikke alle skrive alt og intet i samtlige af vores indlæg.
Hvad mener du med det? Jeg forstår det ikke helt. Kan du uddybe?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 67 gæster