Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Zubizarreta (sports director): "Bojan returning this summer? The deal with Roma is for him to stay there for two years." [esport3]


Zubizarreta (sports director): "Rumours about Neymar deal? There's no pre-agreement there either. He's a Santos player, we respect that."


Zubizarreta (sports director): "Rumours about Alba deal? We didn't meet with Jordi Alba nor did he sign a pre-agreement with us." [esport3]


Zubizarreta (sports director): "Alves, Pedro, Pique exit rumours? We don't want them to leave. Offer for Alves? We didn't receive any offer"


Andoni Zubizarreta (sports director): "Money the club can spend on transfers? We don't have a clear, fixed transfer budget." [esport3]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Visca El Barca skrev: Gudskelov for det!.
Fremfor Del Piero kunne jeg nu godt forestille mig Drogba som en Larsson-agtig joker i klubben. Jeg er ligeglad med hans opførsel i 2009; men han er rigtignok en kompliceret herre at have med at gøre.

Jeg håber i øvrigt, at klubben fastholder lektien fra de succesrige transfers de seneste år: Yngre spillere, midt i tyverne, som er klar til at tage skridtet opad og vil vinde pokaler. Ikke flere angribere på 28-29 år, for eksempel.

Lewandowski, Verthongen/Vermaelen og en stærk venstre back, plus et par breddespillere med en indstilling som Keitas og i sin tid van Bronckhorst og Cocus; altså spillere, der aldrig spiller en dårlig kamp. Det ville passe rigtig fint.

Men ingen Chygrinski, ellers tak.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Vermaelen er den nye Chygrynskiy, defensivt. Offensivt kan han heade lidt flere ind.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg ærgrer mig nu stadig over at Chygrynskiy ikke fik et år eller to mere at udvikle sig i. Han havde virkelig redskaberne til at blive en spiller i topklasse og virkede fremfor alt både motiveret og godt tilpas i klubben - såvidt jeg husker var han yderst hurtig til at lære sproget og falde til. Men der skulle jo åbenbart nogle penge på kontoen med det vuns.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Blaugrana92 skrev:Jeg ærgrer mig nu stadig over at Chygrynskiy ikke fik et år eller to mere at udvikle sig i. Han havde virkelig redskaberne til at blive en spiller i topklasse og virkede fremfor alt både motiveret og godt tilpas i klubben - såvidt jeg husker var han yderst hurtig til at lære sproget og falde til. Men der skulle jo åbenbart nogle penge på kontoen med det vuns.
Han spillede jo ad helved til? Ganske enkelt :-)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

With the transfers of Thiago Silva and Javi Martinez being difficult, Barcelona keep an eye on Sociedad centre back Inigo Martinez (20) [md]
Rygterne er mange.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Fedtmule skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg ærgrer mig nu stadig over at Chygrynskiy ikke fik et år eller to mere at udvikle sig i. Han havde virkelig redskaberne til at blive en spiller i topklasse og virkede fremfor alt både motiveret og godt tilpas i klubben - såvidt jeg husker var han yderst hurtig til at lære sproget og falde til. Men der skulle jo åbenbart nogle penge på kontoen med det vuns.
Han spillede jo ad helved til? Ganske enkelt :-)
Ja i nogle få kampe han fik. Men ikke desto mindre var talentet nemt at få øje på, og så var Pep ret så vild med ham, og ville egentlig helst have beholdt ham, men klubben havde åbenbart brug for pengene, derfor blev han solgt for 10 millioner mindre end man gav for ham, til samme klub.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Four different agents have contacted Barcelona on a transfer of Arsenal forward Robin van Persie (28), saying they work for the player. [as]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Lad City rende med van Persie. (Der som nævnt kunne blive vores fjerde forsøg med en 28/29-årig angriber). Så kan de passende sælge os Dzeko til favørpris, i stedet.

Ja, Vermaelen har mange offensive kvaliteter. Er der i øvrigt ikke lidt mangel på rigtig stærke midterforsvarere i en passende aldersgruppe? Chiellini er næppe til salg - han skulle ellers efter sigende være utilfreds med at blive om-omskolet til venstre back, igen.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Visca El Barca skrev:
With the transfers of Thiago Silva and Javi Martinez being difficult, Barcelona keep an eye on Sociedad centre back Inigo Martinez (20) [md]
Rygterne er mange.
Inigo Martinez er dam'n vild. Han har i denne sæson scoret 3 mål fra egen bane halvdel.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Pieyanthikos »

Inigo er god, men ung - og vi har rigeligt med gode, unge centerbacks fra La Masia, der står på spring.

I mine øjne opfylder Vertonghen alle vore defensive ønsker; god alder (lige fyldt 25 år), teknisk god både defensivt og offensivt (trods alt skolet i Ajax), erfaren af sin alder og efter alt at dømme forholdsvis billig. Desuden årets spiller i Holland i denne sæson. Kan vi få ham for €12-14 mio. ligner det et røverkøb. Han er min absolut ønsketransfer i denne sommer.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Frank de Boer har bekræftet, at Jan Vertonghen skifter til Tottenham, selvom at han ønskede ham til Barcelona.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

Vertonghen er ikke god nok til Barca. Mandens placeringsevne er ikke god nok til topelite fodbold, hvorfor en klub som Tottenham er bedre egnet til hans talent. Han har selvfølgelig tid endnu til at finpudse det, men hans placeringsevne er et svagt point. Han har dog en god teknik og et rigtig god sparketeknik. Han er komfortabelt med bolden og ikke bare en, der panikker med bolden.

Men han er IMO en klon af Vermaelen. En offensiv dygtig spiller med vitale mangler i det defensive. Jeg ved ikke med Jer, men hvis man kun kan vælge den offensive del eller den defensive del, så er det klart, den defensive del af en centerback, der er det vigtigste.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

#23

Jeg har ikke set ham nok til at dømme ham som spiller, men ud fra de ting jeg har læst om ham, også fra diverse eksperter og hans trænere, er det modsatte af det du skriver?.

Jeg har læst at en af hans helt store forcer er netop forudseendhed, altå placeringsvne. Og så er han vist ret kontant i sit spil, har god teknik og så er han leder.

Som sagt, det er bare det billede jeg har af ham, efter at have læst og hørt kommentarer om ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:#23

Jeg har ikke set ham nok til at dømme ham som spiller, men ud fra de ting jeg har læst om ham, også fra diverse eksperter og hans trænere, er det modsatte af det du skriver?.

Jeg har læst at en af hans helt store forcer er netop forudseendhed, altå placeringsvne. Og så er han vist ret kontant i sit spil, har god teknik og så er han leder.

Som sagt, det er bare det billede jeg har af ham, efter at have læst og hørt kommentarer om ham.
Jeg har set nogle kampe med ham, og også kampene mod United. Han er ikke elitespiller og ikke en, du tænker wow om. Han har dog en god boldomgang og lignende, men hvad hjælper det, når man er for nem at sætte ud af spillet.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 91 gæster