Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af rummenigge »

Jeg har en kollega som er brasiliener fra Rio. Han følger med i hvad der vil ske for Neymar hele tiden. Han mener at han og de fleste andre Brasilienere håber at han kommer til Barca da han allerede er ved at få stjernenykker i hjemlandet. Han bruger nærmest lige så meget tid på reklamer og promos som han gør med at spille fodbold. Det ses er så småt også ved at blive synligt på banen, iflg ham min kollega.

Rationalet er at mange i Brasilien mener at Europa er fundamental for han modningsprocess, OP TIL VM, hvilket overrasker mig. Jeg ville mene at det er en risiko for Neymar og hans landsholds chancer hvis han kommer til EU og ikke får den nødvendige spilletid. Tilgengæld kan jeg ikke forestille mig at man ikke vil give ham meget spilletid hos Barca, hvis han kom i stedet for Villa. Risikoen er måske mere i anden sæson hvis man falder igennem i den første, selv efter at han fået en masse chancer.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Om så han fik 12 minutter i næste sæson, ville han blive udtaget til VM. Han er helt vital for det landshold.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Er Neymar bedre end Alexis?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Ingen er bedre end Alexis.

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Jakob »

Michman skrev:Er Neymar bedre end Alexis?
Jeg vil da helt sikkert mene at Neymar har flere strenge at spille på, dog skal det nævnes jeg ikke har set ham spille meget. Mindst ligeså godt dribler, bedre afleveringer, bedre afslutter, og i det hele taget bedre målscore. Men om han arbejder ligeså hårdt som Alexis ved jeg ikke.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Parla
Indlæg: 795
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Parla »

Michman skrev:Er Neymar bedre end Alexis?
Det er svært at sige, men han er dygtig og spiller "magisk" fodbold, hvilket betyder meget i vores klub. Hvis en mand som Neymar ikke fortjener en chance, så er der ingen spillere der fortjener det.

Alexis er en arbejdshest, han giver altid 110% (Selv da vi var langt bagud mod Bayern var han med tilbage). Jeg kan godt se dem begge spiller på holdet på samme tid hvis Pedro og/eller Villa ryger.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Neymar har et kæmpe potentiale, men han skal vel først slå sig igennem i Europa, før man kan sige, om han er bedre end Alexis eller ej, og derefter kan man sammenligne dem. Alexis har jo slået igennem i Europa, og vi ved nogenlunde, hvilket niveau han er på, og hvad han kan.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af rummenigge »

Iflg Google er Neymar KLART bedst, medmindre Alexis besluttede sig for at stryge sit efternavn i hans kunstnernavn, for så ville han være ultimativ!

http://www.googlefight.com/index.php?la ... rd2=Neymar
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Er forhandligerne færdige eller vil der bliver forhandlet videre i dag?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Er forhandligerne færdige eller vil der bliver forhandlet videre i dag?
Jeg mener at have læst, at forhandlingerne blev sat på pause indtil efter Confederations Cup.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

According to some danish newspapers, Neymar is going to sign with the danish champions FC Copenhagen. [#23 media]
Hvornår slutter det her rygtehelvede? Fabregas trak tænder ud, men Neymar er efterhånden stadiet over.

Som Chris Tucker ville sige det. "Cha'mon, Barca".
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Badabing »

# 23 skrev:
Hvornår slutter det her rygtehelvede? Fabregas trak tænder ud, men Neymar er efterhånden stadiet over.

Som Chris Tucker ville sige det. "Cha'mon, Barca".
Word.

Først er det slået fast at Neymar spiller i Barcelona efter sommeren, dagen efter er det Madrid, men så vil han til Bayern, så kommer der en afklaring fra en eller anden dude som er involveret i forhandlingerne, men han magter ikke rigtigt at sige så meget. Det er hver dag man får nyt crap at vide. Med Cesc var der en uge imellem nyhederne, men det her med Neymar er bare for meget.
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Ponte »

# 23 skrev:
According to some danish newspapers, Neymar is going to sign with the danish champions FC Copenhagen. [#23 media]
Hvornår slutter det her rygtehelvede? Fabregas trak tænder ud, men Neymar er efterhånden stadiet over.

Som Chris Tucker ville sige det. "Cha'mon, Barca".
Arrrrh... sæsonen er ikke engang slut endnu, så der vil ikke blive noget officielt ud fra klubberne før og hvor end jeg også gerne vil have den lukket hurtigst muligt, så synes jeg faktisk vi er ganske tidligt ude i forhold til hvad vi plejer med store transfers...

Og kildekritik er oftest en fordel i et transfervindue Badabing... ;-)
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Er bange for at det største problem bliver neymars far. Det virker virkelig til at han er grådig og vil gøre alt for at presse prisen (og neymars løn) op. Og så er han ligeglad med om det betyder at sætte barca og real op mod hinanden hvilket der er en del der tyder på er ved at ske.

Neymar vil heslt til barca så lad os håbe at han kan få tjek på sin agent far og få ført denne handel igennem hurtigst muligt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster