Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:Jeg er frisk på et indkøb, der kan spille alle de tre forreste pladser og kan indfinde sig med en bænkplads. Han må gerne være bare en lille smule talentfuld.
Hvem?
Det ved jeg ikke. Kan man ikke lave sådan en søgning i FM?

:-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:Jeg er frisk på et indkøb, der kan spille alle de tre forreste pladser og kan indfinde sig med en bænkplads. Han må gerne være bare en lille smule talentfuld.
Hvem?
Det ved jeg ikke. Kan man ikke lave sådan en søgning i FM?

:-)
Har prøvet men fandt ikke nogen ;-) Har dog selv hentet embolo til anden sæson...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Vidal kan vel ligeså meget gøre sig gældende som den tredje angriber som Alba kan, eller Adriano! Det er ikke holdbart.
Arh, det er jeg altså overhovedet ikke enig i. Vidal har kun spillet på højrebacken i sidste sæson i Sevilla. Indtil da har han altid været kant-spiller i løbet af sin karriere og det var på den position, at han gjorde det rigtig godt i Almería. Så Vidal er egentlig mere vant til at spille kant, end han er vant til at spille back.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:
Vidal kan ligeledes gøre sig gældende helt fremme
Jeg har bare meget svært ved at se ham kunne være fyldestgørende helt fremme som erstatning, og tænker også han er købt som back og ikke kant. Derudover har diskussionen handlet om at man manglede en angriber og ikke en kantspiller, selvom det er lidt et flydende koncept i vores klub.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:
Vidal kan ligeledes gøre sig gældende helt fremme
Jeg har bare meget svært ved at se ham kunne være fyldestgørende helt fremme som erstatning, og tænker også han er købt som back og ikke kant. Derudover har diskussionen handlet om at man manglede en angriber og ikke en kantspiller, selvom det er lidt et flydende koncept i vores klub.
Han kan imo gøre det ligeså godt som pato og hvem der ellers bliver snakket om. Og som jeg skrev tidligere så kan både messi og ney tage pladsen helt fremme så længe vi har en til at dække kanten hvilket jeg mener at vi har når turan og vidal kommer til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:
emo skrev:Vidal kan vel ligeså meget gøre sig gældende som den tredje angriber som Alba kan, eller Adriano! Det er ikke holdbart.
Arh, det er jeg altså overhovedet ikke enig i. Vidal har kun spillet på højrebacken i sidste sæson i Sevilla. Indtil da har han altid været kant-spiller i løbet af sin karriere og det var på den position, at han gjorde det rigtig godt i Almería. Så Vidal er egentlig mere vant til at spille kant, end han er vant til at spille back.
Jeg mindes altså ikke Vidal som en tredje angriber, det må jeg indrømme. Det er korrekt at han har spillet kant, men vi har ingen i truppen som er en almindelig kant, vi har tredje angribere, spillere som 9 ud af 10 gange trækker ind i banen.

Sådan husker jeg ham ikke. Ret mig hvis jeg er helt gal på den.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Drømmescenariet er, at Vidal ikke fungerer på backen og Turan ikke fungerer centralt. Herved har vi to udfordrere til højrekanten, der gerne skulle være optaget det næste stykke tid.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

emo skrev:
Blaugrana92 skrev:
emo skrev:Vidal kan vel ligeså meget gøre sig gældende som den tredje angriber som Alba kan, eller Adriano! Det er ikke holdbart.
Arh, det er jeg altså overhovedet ikke enig i. Vidal har kun spillet på højrebacken i sidste sæson i Sevilla. Indtil da har han altid været kant-spiller i løbet af sin karriere og det var på den position, at han gjorde det rigtig godt i Almería. Så Vidal er egentlig mere vant til at spille kant, end han er vant til at spille back.
Jeg mindes altså ikke Vidal som en tredje angriber, det må jeg indrømme. Det er korrekt at han har spillet kant, men vi har ingen i truppen som er en almindelig kant, vi har tredje angribere, spillere som 9 ud af 10 gange trækker ind i banen.

Sådan husker jeg ham ikke. Ret mig hvis jeg er helt gal på den.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Præcis. Han har muligvis spillet traditionel kant i andre klubber - men vi tolker bare en kantspiller i Barca som en angriber, der går ind i banen. Derfor tror jeg ikke han kommer til at fungere her i MSN-trioen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er helt rigtigt at vidal er kant. Men han kan ligeså godt være "anden-reserve" som lavezzi, pato eller rvp.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Det er helt rigtigt at vidal er kant. Men han kan ligeså godt være "anden-reserve" som lavezzi, pato eller rvp.
Men de er jo angribere, der i så fald vil passe ind i den måde vi tolker en kantspiller på i Barca. Måske lige bortset fra RVP, der nok ikke har den bevægelighed, der skal til.

Vi bruger ikke traditionelle kantspillere under Enrique, hvilket Pedro vel led meget under.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:
Blaugrana92 skrev:
emo skrev:Vidal kan vel ligeså meget gøre sig gældende som den tredje angriber som Alba kan, eller Adriano! Det er ikke holdbart.
Arh, det er jeg altså overhovedet ikke enig i. Vidal har kun spillet på højrebacken i sidste sæson i Sevilla. Indtil da har han altid været kant-spiller i løbet af sin karriere og det var på den position, at han gjorde det rigtig godt i Almería. Så Vidal er egentlig mere vant til at spille kant, end han er vant til at spille back.
Jeg mindes altså ikke Vidal som en tredje angriber, det må jeg indrømme. Det er korrekt at han har spillet kant, men vi har ingen i truppen som er en almindelig kant, vi har tredje angribere, spillere som 9 ud af 10 gange trækker ind i banen.

Sådan husker jeg ham ikke. Ret mig hvis jeg er helt gal på den.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Han kan fint finde ud af at trække ind i banen. Det kan stort set alle moderne kantspillere. Selv de mindste klubber i La Liga bruger ikke traditionelle kantspillere, men kantspillere der gerne skal opsøge centrale positioner for at udgøre en trussel foran mål. De fleste af hans scoringer i Almería kom netop fordi han søgte ind i feltet, både fra venstrekanten og fra højrekanten. Jeg tror sagtens at Vidal kan spille kant i Barcelona. Kan han gøre det ligeså godt som Messi eller Neymar? Selvfølgelig overhovedet ikke på nogen som helst mulig måde.

Jeg kan ikke forstå hvorfor Lavezzi skulle være bedre rustet til at spille kant i Barcelona end Vidal skulle være det. Robin van Persie ville i mine øjne slet ikke fungere. Han er for stationær og mangler speed. Pato går vel højst sandsynligt i stykker ligeså snart vi henter ham, men en skadesfri Pato på et halvt års uforpligtende lejeaftale kunne da være et meget sjovt eksperiment. Jeg synes bare ikke at vi skal forsøge på at finde os en ny Henke Larsson. Det tror jeg ikke på at vi bare lige kan. Så vil jeg hellere købe fornuftigt ind til sommer, i stedet for at brænde unødvendigt mange penge af (transfers er bare dyrere i januar) på en halv lappeløsning.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:Det er helt rigtigt at vidal er kant. Men han kan ligeså godt være "anden-reserve" som lavezzi, pato eller rvp.
Men de er jo angribere, der i så fald vil passe ind i den måde vi tolker en kantspiller på i Barca. Måske lige bortset fra RVP, der nok ikke har den bevægelighed, der skal til.

Vi bruger ikke traditionelle kantspillere under Enrique, hvilket Pedro vel led meget under.
De er overhovedet ikke stærke nok i en mod en spillet til at kunne spille kant for os. Jeg holder fast i at jeg ikke kan se dem gøre et bedre arbejde på kanten end dem vi allerede har i truppen.

Jeg ser langt hellere midten bliver forstærket end angrebet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:
Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:Det er helt rigtigt at vidal er kant. Men han kan ligeså godt være "anden-reserve" som lavezzi, pato eller rvp.
Men de er jo angribere, der i så fald vil passe ind i den måde vi tolker en kantspiller på i Barca. Måske lige bortset fra RVP, der nok ikke har den bevægelighed, der skal til.

Vi bruger ikke traditionelle kantspillere under Enrique, hvilket Pedro vel led meget under.
De er overhovedet ikke stærke nok i en mod en spillet til at kunne spille kant for os. Jeg holder fast i at jeg ikke kan se dem gøre et bedre arbejde på kanten en dem vi allerede har i truppen.

Jeg ser langt hellere midten bliver forstærket end angrebet.
Jeg siger heller ikke at der er blandt de tre løsningen er. Jeg siger bare, at skal vi have erstatninger i angrebet, så skal vi finde angribere, der kan spille pladsen som Enrique vil have den. So far virker det ikke til, Enrique vil have en kantspiller der, som jeg mener var en af hovedårsagerne til at Pedro røg på porten. Han vil have en angriber. Ikke en kantspiller.

Men lad os se. Jeg tvivler på, Vidal skal optræde oppe i angrebet særlig meget, for jeg tror ikke Enrique ser ham som en kantspiller, der virker under hans system.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Lucho vil have nolito. Alle de andre navne er nogle som klubben forsøger sig med da de vil være billigere.

Men ja vi må se hvad der sker. Jeg håber at pengene bliver sparet så vi kan hente et stort navn til forsvaret og midtbanen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4334
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Jeg deler den holdning, med dem der mener at vi ikke skal købe til Januar.

Jeg mener ikke at det er nødvendigt, da vi får Turan og Vidal der. Turan er enligt kantspiller, og kan være 1 backup til MSN, og så kan Munir og Sandro komme efter. Vidal er også kant og kan også hjælpe der om nødvendigt, men han skal selvfølgelig udvikle sig på HB pladsen.
På frontangriber pladsen kan Messi og Neymar vikariere der, så der er gjort for i deres karriere.

På midten kommer Turan igen i spil, og men Roberto i en god udvikling, og Rafinha kommer tilbage: Så er vi faktisk fint dækket ind der. Til og med kan Masch også spille der sammen med Bus, når det er nødvendigt.

Jeg synes også man skal huske på at en spiller som Turan, også skal have på meget spilletid som muligt synes jeg, især når han har kostet så meget, og kommer som fast piller fra At Madrid, så han det må også være god kvalitet der som skal gøres tilfreds.


Til sommer synes jeg så vi skal købe Verratti og Lapote. Så har vi samtidig også noget fremtid på midten og på CB.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster