Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Visca El Barca skrev:Pogba er heller ikke min førsteprioritet, men hvis man har tænkt sig at beholde Luis Enrique, så passer han helt sikkert bedst ind i den spillestil, som Luis Enrique ønsker.
Det er helt korrekt. Så faktisk, så er det en pokkers svær periode vi går ind i, især med valget, vi ved rent faktisk ikke om LE er træner eller ej, efter valget, ligemeget hvordan vi skulle ende sæsonen. Men helt klart godt at gøre sit forarbejde og have handlerne klar, til at trykke "SEND".
Allez...

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

A$AP skrev:PSG henter Pogba, vi henter Verrati, Juve henter Mondtoya. Og så er alle super gla'.
+1
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/roone ... barca.html

Hvis vi kan få dem billigt, og de vil 50% ned i løn. Så kunne det da være spænende ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nói NPO »

Nah. Rooney i en Barca trøje? Ser det ikke ske. Ved ikke hvad vi skulle bruge ham til. Spild af penge.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Den lille ananas

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nói NPO »

A$AP skrev:PSG henter Pogba, vi henter Verrati, Juve henter Mondtoya. Og så er alle super gla'.
Jebba!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Den lille ananas

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Hvis jeg var Juventus, ville jeg godtnok være lidt knotten.
Visca el Barca

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Bager skrev:Hvis jeg var Juventus, ville jeg godtnok være lidt knotten.
Ja jeg kan heller ikke se hvordan Montoya skulle kunne forstærke Juve's start-ellever. Han vil kunne give dem noget bredde på bænken, men det er vist også det eneste de vil kunne bruge ham til.

Jeg tror at Montoya skal lede efter en klub der er niveauet under Mesterskabsaspiranter, hvis han bliver i en af de store ligaer (La Liga, Serie A, Bundesligaen eller EPL). Måske han kunne få en god rolle i Frankrig på alle andre hold end PSG.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Pedro, Montoya, Douglas, deres valg. Så længe det ender med at vi får Verrati.

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nói NPO »

A$AP skrev:Pedro, Montoya, Douglas, deres valg. Så længe det ender med at vi får Verrati.
Douglas skal ingen steder! Han sparer bare kræfter til det rette moment!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Den lille ananas

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Die Borussien say that Braida stayed in Germany to negotiate with BVB. They only disagree on the price. BVB want 40M, Barça offers 32M.
Dortmund midfielder Ilkay Gundogan (24) was in Barcelona on Monday. He didn't want to comment on the reason for his trip. [kicker bild]
Tapas?

Det er da ved at være sommer igen..

PuyolErGud
Indlæg: 10784
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Måske han har ledt efter et nyt sted at spise kebab..

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Han er vel også snart den eneste mulighed til den position? Veratti er glad i Paris, Koke vil heller ikke forlade Atletico Og Pogba er nok for dyr. Hvis Gundogan kan finde sin form fra 2013 frem igen, er han bedre end de tre andre. Men det er slet ikke sikkert. Omend 32 millioner euro er billigt i forhold til priser nu om dage.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

A$AP skrev:
Die Borussien say that Braida stayed in Germany to negotiate with BVB. They only disagree on the price. BVB want 40M, Barça offers 32M.
Dortmund midfielder Ilkay Gundogan (24) was in Barcelona on Monday. He didn't want to comment on the reason for his trip. [kicker bild]
Tapas?

Det er da ved at være sommer igen..
Gündogans kontrakt udløber i 2016, så han vil sikkert gerne have en forlængelse (læs: lønforhøjelse). Det er muligt, at han bare prøver at lægge lidt pres på Dortmund ved at rejse til Barcelona. Jeg tvivler på, at Barca er interesseret i ham her 8 måneder før vi må handle ind.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Det er svært at sige, om vi vitterligt er interesserede i Gundogan, eller om han blot fisker efter en kontraktforlængelse.
Uanset hvad, skal vi have en verdensklasse CM i januar 2016. Vi går en svær tid i møde, fordi alle topklubber ser ud til at forstærke sig, mens vores i forvejen smalle trup må vente på forstærkning. Her er Gundogan vel efterhånden den eneste realistiske mulighed. Han må i øvrigt passende tage Reus med sig under armen. Med hensyn til vores nuværende midtbanespillere tror jeg, at Lucho har store planer med Rafinha, som gør det glimrende, når han spiller. Det er spændende med Samper, men jeg vil ikke sammensætte truppen baseret på en 19-årigs potentiale.
Mon ikke Alves forlænger, hvilket gør behovet for en højreback mindre.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Lyder en smule fiktionært hvis Gundogan skulle prøve at fake nogle forhandlinger med Barcelona for at få sine krav igennem. Hvis han faker, er det vel ikke sværere end ét telefonopkald fra Dortmunds side for at få rygterne afkræftet? Og så har han lige skidt højt og helligt på den klub han, i følge logikken, gerne vil forlænge med.

Og så kunne der være hundrede andre forklaringer på, hvorfor han er i Barcelona. Men en interessant spiller der står til at kunne forlade Dortmund til en fair pris. Derudover er han i en fremragende fodboldalder. Om han så fodboldfagligt passer ind, kender jeg ham ikke nok til, men han har ikke leveret nogle statistiske seværdigheder jf. transfermarkt.co.uk.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 56 gæster