Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Det siger vel mere om hvor reel vores interesse er for Agger.

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bløddyret »

Piquénbauer skrev:A Barcelona scout will travel to Norway this weekend to watch again Stromsgodset youth midfielder Martin Odegaard (15). [vg]
Real Madrid skulle angiveligt have smidt et bud på 16 mio. euro.
Barça interested in highly-rated Norwegian 15-year-old player Martin Ødegaard. Real Madrid reportedly made a €16m bid.
Video på ham, jævnt mange views taget i betragtning den blev lagt op igår.
phpBB [video]
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Haha 16 mio?! Det er jo fuldstændig sindssygt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Tror ikke real har budt det på ham for så var han allerede real spiller. En lille klub som stromgodset ville jo slet ikke kunne sige nej til så mange penge.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Alcantara »

En evt. handel kan vel heller ikke lade sig gøre. Skal man ikke være 18 år før man kan skrive under på en kontrakt i Spanien?

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

klogfyr skrev:Tror ikke real har budt det på ham for så var han allerede real spiller. En lille klub som stromgodset ville jo slet ikke kunne sige nej til så mange penge.
Lige præcis. 16 mio Euro er jo en formue for enhver skandinavisk klub.

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Journalisten »

Jeg tvivler også på, at Real har smidt så stort et bud. Det ligner ikke klubben at gå ud og hente så unge spillere. Det job plejer i at have :-)

Hvorom alting er, så synes jeg godt nok, at han ser vild ud. Manden ... Drengen er 15 år!!

gygfo

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af gygfo »

Fritte skrev:Skal vi ikke lige have en forstærkning mere til truppen?
Jo. Benatia.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

Despite rumours, sources close to Barcelona say Liverpool centre back Daniel Agger (29) is not an option anymore - he was in the past. [md]
Arsenal defender Thomas Vermaelen (28) continues to be the main centre back alternative in case Barcelona can't sign Marquinhos. [md]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Jeg kan stadigvæk ikke se logikken i at hente hverken Vermaelen, Verthongen eller Agger. Der må simpelthen være muligheder med mere kvalitet og/eller mere fremtidsperspektiv i end de tre.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ponte »

theKing1988 skrev:Jeg kan stadigvæk ikke se logikken i at hente hverken Vermaelen, Verthongen eller Agger. Der må simpelthen være muligheder med mere kvalitet og/eller mere fremtidsperspektiv i end de tre.
Det er der bestemt også, hvis du er villig til at smide 50+ mio € for sikker kvalitet...
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Ponte skrev:
theKing1988 skrev:Jeg kan stadigvæk ikke se logikken i at hente hverken Vermaelen, Verthongen eller Agger. Der må simpelthen være muligheder med mere kvalitet og/eller mere fremtidsperspektiv i end de tre.
Det er der bestemt også, hvis du er villig til at smide 50+ mio € for sikker kvalitet...
Så kan man jo gå efter fremtidsperspektivet istedet for, som Piquenbauer har foreslået så ofte, hvis dette er billigere. Og jeg ved der er andre unge forsvarere med perspektiv i end Marquinhos. Bare se på Musacchio f.eks.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Nu har Wenger i hvert fald selv åbnet op for et Vermaelen salg, på hans pressemøde i dag. "It is a possibility that he goes".

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Bartomeu (president): "Transfer window isn't over yet, it ends on 31 August. I think we still have some things left to do this summer."
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ponte »

theKing1988 skrev:
Ponte skrev:
theKing1988 skrev:Jeg kan stadigvæk ikke se logikken i at hente hverken Vermaelen, Verthongen eller Agger. Der må simpelthen være muligheder med mere kvalitet og/eller mere fremtidsperspektiv i end de tre.
Det er der bestemt også, hvis du er villig til at smide 50+ mio € for sikker kvalitet...
Så kan man jo gå efter fremtidsperspektivet istedet for, som Piquenbauer har foreslået så ofte, hvis dette er billigere. Og jeg ved der er andre unge forsvarere med perspektiv i end Marquinhos. Bare se på Musacchio f.eks.
Det er jeg sådan set også langt hen ad vejen enig med Piquen B i, hvis vores sitation var anderledes og vi havde en etableret bagkæde der var ved at synge på sidste vers. Men hvorfor købe udfra fremtidsperspektivet når vi på det område har en mand der hedder Bartra i førsteholdstruppen og et par opkomlinge der pt. ser ok fornuftige ud i Edgar Lé og Frank Bagnack?
Et sted jeg synes Tata fejlede fælt, var netop fremtidsperspektivet og indsigten omkring vores unge folk, det bliver der lavet helt om på under LE.
Derfor tror jeg den der søges efter, skal have en hvis form for rutine og endnu vigtigere profilen til den måde LE vil spille på.
BTW, IMO er Musacchio en smule overvurderet, bestemt ikke dårlig, men synes godt nok han bliver hypet, just sayin'.
Han er eftersigende også på vej til Tottenham.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster