Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Man kan kritisere ledelsen for masser af ting. Størstedelen af den kritik, der ryger deres vej, er mere end berettiget. Det er f.eks uhørt at man ifølge rygter vil betale 4 mio så Xavi kan skifte frit. Lyder det sindssygt, ja i den grad, såfremt det er sandt. Det har jeg aldrig oplevet før, og jeg har ellers fulgt med i fodbold i en menneskealder. Noget tyder på, at det er ledelsen der vil have ham væk, hvorfor skulle man ellers betale en mand, man angiveligt vil beholde, de 4 mio for at han kan skifte gratis? Man skal dog huske på, at det er rygter. Vi bliver meget klogere, når vi hører fra de involverede parter selv.

Når det så er sagt, er det vigtigt at huske på, at der er en VM slutrunde igang. Dem vi højst sandsynligt har tænkt os at købe, spiller for lande der kæmper for at vinde VM. Deres agenter vil ikke forstyrre dem, ligesom resten af fodboldens verden er travl optaget med slutrunden. Det er meget sjældent at de store handel falder på plads, mens en slutrunde er igang. Man skal lige huske, at udover Chelsea og PSG, har de andre store klubber heller ikke lukket en stor handel. Det er der en rigtig god forklaring på.

Med tanke på alt det, og vores skepsis i forhold til Zubi og ledelsens kunnen, er det egentlig alligevel et flot resultat at man har sin målmand på plads ( det er vel kun positivt at man lukkede den handel for flere måneder siden), at Bravo er også på plads, skal man tro de fleste medier. Derudover har man købt mindst en CM og så har vi tilbagekaldt vores to drenge. Det er 5 nye spillere i forhold til sidste sæsons trup. Det fortjener alligevel ros, især fordi vi alle synes at Zubi er inkompetent.

Jeg tror tålmodighed er nøgleordet, vi skal væbne od med det. Der er stadig 2-3 uger til, de første af vores spillere skal tilbage til træning, og næsten 3 måneder til transrervindue smækker i. DR kan ske meget i den tid og der vil ske meget, i takt med at de fleste lande ryger ud af VM og spillerne igen kan koncentrere sig om klubfodbold.

Spørgsmålet er ikke, om vi får købt spillere, det er mere spørgsmål om, hvorvidt vi køber de rigtige spillere, der kan forstærke holdet. Man kan have skepsis på det område, men lad os nu se.

Lige nu har ledelsen i hvert fald gjort det meget bedre end forventet, ja den har været mest aktiv i forhold til alle de store klubber, vi normalt måler os med. At der rygtes 1000 forskellige spillere til klubben på daglig basis, skal man tage med et gran salt. Det er nemlig ikke andet end rygter, 80 % af det er rent gætværk, og så har jeg sat procenttal lavt.

Lad os have tålmodighed.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

VM slutter d. 13. juli, hvis jeg ikke tager fejl, og jeg er sådan set enig med Visca mht. ledelsens ageren på markedet indtil videre. Der er lidt over 2 måneder til at transfervinduet smækker i, så jeg er fortrøstningsfuld. Jeg vil dog være bekymret, hvis man ikke når at signe nogen, når man når slutningen af juli måned, da man har tænkt sig at signe 4 spillere, hvis man skal tro rygterne. 4 spillere på en måned bliver svært. Desuden vil jeg være meget bekymret, hvis man ikke har signet en CB i slutningen af juli eller starten af august, da man akut har brug for mindst en klasse CB og to CB(en klasse CB og en til bredden), hvis man skal helgardere sig.

Så konklusionen må være, at jeg ikke er bekymret lige nu, men er derimod fortrøstningsfuld, men vil blive det, hvis man når august og situationen er den samme, som lige pt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Bein Sports claims Real Madrid has signed Radamel Falcão Garcia and the announcement will be made after the World Cup.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Falcao very close to Real Madrid.

Manchester United have bid for Alexis Sanchez.

Fra blaus favorit ITKandres (kender ikke selv så meget til denne).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Sweet! Perfekt afløser for en Xavi imo.
#jesuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kroos er nice.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blach »

Hvis vi henter Kroos og Suarez plus to rigtig gode centrebacker og så vi sælger Pedro i stedet for Alexis, så kommer vi nok til at have et af de mest stjernebesatte hold nogensinde. VM's tre bedste spillere(Messi, Alexis og Neymar) plus den bedste spiller i PL denne sæson i angrebet og så Kroos og Iniesta til at fodre dem. Det vil være giftigt!
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Blach skrev:Hvis vi henter Kroos og Suarez plus to rigtig gode centrebacker og så vi sælger Pedro i stedet for Alexis, så kommer vi nok til at have et af de mest stjernebesatte hold nogensinde. VM's tre bedste spillere(Messi, Alexis og Neymar) plus den bedste spiller i PL denne sæson i angrebet og så Kroos og Iniesta til at fodre dem. Det vil være giftigt!
Det sagde man også om dette angreb..

Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:
Blach skrev:Hvis vi henter Kroos og Suarez plus to rigtig gode centrebacker og så vi sælger Pedro i stedet for Alexis, så kommer vi nok til at have et af de mest stjernebesatte hold nogensinde. VM's tre bedste spillere(Messi, Alexis og Neymar) plus den bedste spiller i PL denne sæson i angrebet og så Kroos og Iniesta til at fodre dem. Det vil være giftigt!
Det sagde man også om dette angreb..

Billede
Og da man fjernede Ronnie vandt vi CL og spillede fremragende...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Så fjerner vi bare Messi og Wupti = Så vinder vi det hele!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Argh det var nu ikke det jeg mente. Mere at man kan få det til at fungere hvis man får tilpasset stilen til spillerne. Kan dog godt se at det var formuleret forkeret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Argh det var nu ikke det jeg mente. Mere at man kan få det til at fungere hvis man får tilpasset stilen til spillerne. Kan dog godt se at det var formuleret forkeret.
Haha, I know! Jeg gasser også bare! ;-)

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Er Kroos virkelig den rigtige spiller at satse på?

Jeg håber det rygte er en and.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Ja.
#jesuisSheep

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

zqa skrev:Ja.
Der er et par Dortmund spillere og en eller to af hans holdkammerater som jeg vil klart foretrække, hvis vi snakker Tyskland.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster