Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Suarez? Imo får man ikke en spiller som arbejder mere end Suarez. Han er helt på niveau med alexis feks. Men ja forsvaret burde være første prioritet. Var det forresten en analyse i studiet eller en artikel? Vil gerne se den hvis det er muligt. Neymar skal sgu ikke rende rundt og chille!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Forresten lige et hurtigt spørgsmål til folk herinde. Hvis alexis bliver solgt hvem ser i så blive hentet? IMO ligner det desværre et salg af alexis. Man vil lave en stor signing og har derfor brug for pengene. Grunden til dette er at ledelsen ved de ikke er populære og dette vender man nemmest ved en kæmpe signing.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jamial »

Piquénbauer skrev:Forresten lige et hurtigt spørgsmål til folk herinde. Hvis alexis bliver solgt hvem ser i så blive hentet? IMO ligner det desværre et salg af alexis. Man vil lave en stor signing og har derfor brug for pengene. Grunden til dette er at ledelsen ved de ikke er populære og dette vender man nemmest ved en kæmpe signing.
Det giver meget lidt mening for mig. Alexis er populær, kæmper altid og er - efter min mening - skide dygtig. Hvorfor dog sælge ham? ><

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er jeg fuldstændig enig i! Jeg snakker også kun om hvem man helst så at vi hentede HVIS han blev solgt?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jamial skrev:
Piquénbauer skrev:Forresten lige et hurtigt spørgsmål til folk herinde. Hvis alexis bliver solgt hvem ser i så blive hentet? IMO ligner det desværre et salg af alexis. Man vil lave en stor signing og har derfor brug for pengene. Grunden til dette er at ledelsen ved de ikke er populære og dette vender man nemmest ved en kæmpe signing.
Det giver meget lidt mening for mig. Alexis er populær, kæmper altid og er - efter min mening - skide dygtig. Hvorfor dog sælge ham? ><
Spørg den retarderede ledelse..

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

@Piquenbauer

Det er en artikel og han snakkede også om det i studiet. Jeg har postet artiklen her på forummet, men jeg orker ikke at lede efter den(det er i kamp-trådene mod Real og Atleti). Stabilt forsvar ville hjælpe, ligeledes vil en arbejdsom midtbane hjælpe, men det er nødvendigvis ikke nok. Synes, at man har set, at man ikke behøver et stjernespækket angreb, for at få det bedste angreb. Alexis er virkelig begyndt at blomstre og kan Luis Enrique være med til at få Alexis til at præstere, som han har gjort, så behøver Barca ingen til angrebet. I hvert fald ikke nogen, der skal erstatte ham(Alexis). Derfor synes jeg, at man ikke skal smide så mange penge efter Suarez. Kig hellere mod forsvaret og investere de penge der.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ok ser om jeg kan finde den! Helt enig angående alexis men mener du ikke at man skal købe en hvis han bliver solgt?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Jeg vil stadig mene, at det vil være problematisk med Neymar, Suarez og Messi. Det er spillere, der alle gerne vil være i centrum. Neymar har indfundet sig med en sekundær rolle, men det skal Suarez også, og det ville hæmme ham, imo.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Jo, det skal man absolut, hvis man sælger Alexis, men det ville være hul i hovedet at sælge Alexis, imo.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det ville være er sats! Tror dog det ville kunne fungere... Og hvis vi åbenbart bare vil af med alexis så er suarez klart mit favorit!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Ja, vi må vente og se. Personligt håber jeg, at Luis Enrique vender tommelfingeren for et salg af Alexis og ledelsen hører efter, men denne ledelse trumfer alle, hvis de har sat et mål for øje, eller det er den fornemmelse, jeg sidder med.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ikke helt enig. Tror faktisk at LE har en del at skulle have sagt... Det skulle f.eks. være ham der sagde nej til Luiz samt en fra hans staff som ville have bravo. Men det er selvfølgelig spekulationer og der er ingen tvivl om at ledelsen gerne vil lave en kæmpe signing for at få noget goodwill blandt klubbens fans!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Det er måske naturligt nok, at de er begyndt at lytte til træneren, især fordi de er under et massivt pres og ikke kan handle lige så "egenrådigt", som man har set det, men jeg tror stadig, at de kunne finde på at trumfe træneren, hvis de sætter sig et mål for øje. Lidt a la: Målet helliger midlet.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2827
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Norbit »

Så er det snart officielt !
Ifølge barcas hjemmeside, bliver det officielt meget snart.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Neymar - Suárez - Messi ville give det snævreste angreb i verden. Hvis det skulle kunne fungere, skulle alle tre gå på kompromis med deres spillestil, deres indbyrdes samarbejde skulle være fejlfrit og de skulle have decideret perfekt koordinerede frie roller.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster