Seydou Keita

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Squix

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Squix »

Min personlige mening er at Pedro gør det bedre end Iniesta oppe på en kant.
SÅ iflg. din opstilling vil det betyde Iniesta bliver smidt på bænken - til fordel for at Thiago/Fabregas kan deles om den ene midtbaneplads. Virker mig meget usansynligt, specielt udfra det fundament at Iniesta er bedre end dem begge på den plads, som de netop vil kæmpe for.

Kan godt se logikken i din opstilling, men kan bestemt ikke se fornuften i det.

Afellay99

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Afellay99 »

Rotation, så er det vidst heller ik et større problem at vi henter sanchez og fabregas.

Blaugrana97

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Blaugrana97 »

Jeg ved på ingen måde, om det overhovedet vil kunne fungerer.. Men er der nogle, der har i tankerne at Pep måske vil bruge både Xavi, Iniesta og Fabregas på midten.. Altså så det ser således ud:

------------------Xavi------------------
-------------Cesc-----Ini---------------

Xavi valgte jeg til den def. plads, da han hhv. er bedre defensivt end Cesc og Ini. Jeg tvivler selv på, om det ville komme til at køre, men gad vide om Pep har det i tankerne? :)

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Blach »

Blaugrana97 skrev:Jeg ved på ingen måde, om det overhovedet vil kunne fungerer.. Men er der nogle, der har i tankerne at Pep måske vil bruge både Xavi, Iniesta og Fabregas på midten.. Altså så det ser således ud:

------------------Xavi------------------
-------------Cesc-----Ini---------------

Xavi valgte jeg til den def. plads, da han hhv. er bedre defensivt end Cesc og Ini. Jeg tvivler selv på, om det ville komme til at køre, men gad vide om Pep har det i tankerne? :)
Jeg tror, at med Abidal, Puyol og Mascherano i forsvaret... kan det måske godt lade sig gøre!
Jeg håber at Pep prøver det af, for hold da op hvor ville det være overlegent! :P

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Mander »

Det var det, der gik galt sidst... for mange offensive kræfter, ingen defensive. Det skulle kun være i kampe som den mod Inter, hvor vi har bolden 85 % af tiden, og der er mere brug for offensive spillere end defensive. Desuden elsker Pep Busquets, han bliver ikke ofret for Cesc.

Jbninc

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Jbninc »

Mander skrev:Det var det, der gik galt sidst... for mange offensive kræfter, ingen defensive. Det skulle kun være i kampe som den mod Inter, hvor vi har bolden 85 % af tiden, og der er mere brug for offensive spillere end defensive. Desuden elsker Pep Busquets, han bliver ikke ofret for Cesc.
Meget enig. Man kommer til at være så usvigelig sårbar ved kontrasituationer, og nu hvor man har en defensiv midtbanespiller med så store kompetencer i det opbyggende spil, vil det skabe alt for stor ubalance på holdet selv imod hold, der pakker sig.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Bager »

Squix skrev:Min personlige mening er at Pedro gør det bedre end Iniesta oppe på en kant.
SÅ iflg. din opstilling vil det betyde Iniesta bliver smidt på bænken - til fordel for at Thiago/Fabregas kan deles om den ene midtbaneplads. Virker mig meget usansynligt, specielt udfra det fundament at Iniesta er bedre end dem begge på den plads, som de netop vil kæmpe for.

Kan godt se logikken i din opstilling, men kan bestemt ikke se fornuften i det.
Næææ, ifølge min opstilling så bliver Iniesta førstevalg på højre kant, mens Pedro bliver andetvalg. Som jeg også har skrevet før, så mener jeg osse at Iniesta er bedst på midten, men hvis det er, så får vi har fem spillere i form af Xavi, Iniesta, Keita, Fabregas og Thiago hvilket er for meget af det gode. Slut med at gentage mig selv nu.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Blach »

Han har spurgt sin agent om at finde en ny klub! :cry:
Barcastuff skrev:Mali midfielder Seydou Keita (31) has asked his agents two months ago to look for another club, where he can be a starter. [el confidencial]
Barcastuff skrev:AC Milan have asked Barcelona about midfielder Seydou Keita (31) and have made the player a serious offer. [el confidencial]

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Drake »

Blach skrev:Han har spurgt sin agent om at finde en ny klub! :cry:
Barcastuff skrev:Mali midfielder Seydou Keita (31) has asked his agents two months ago to look for another club, where he can be a starter. [el confidencial]
Barcastuff skrev:AC Milan have asked Barcelona about midfielder Seydou Keita (31) and have made the player a serious offer. [el confidencial]
Jeg synes at vi skal sælge ham, for så bliver der mere spilletid til Thiago :D med mindre at vi ikke får Cecs alligevel.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Blach »

Update på Keita:
Barcastuff skrev:Milan, Inter, Juventus, Bayern, Atletico and Valencia have made enquiries about Barcelona midfielder Seydou Keita (31), valued at 14M. [md]
Barcastuff skrev:Keita, who has a contract until 2014, wants to stay at Barcelona and isn't willing to listen to offers. Milan nevertheless keep trying. [md]

Hellyear

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Hellyear »

Er det 14 mio. euro? For så er det da næsten for godt til at sige nej til.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Reevenge »

@ Hellyear

Keita er en af hemmelighederne bag den seneste bølge af succes, en super-professionel, stærk og ydmyg spiller med et højt bundniveau og en adspredelse lig få der altid giver sig 100 % og udfylder trænerens ønske til perfektion. Lidt á la Park for United. Og så er han Pep's yndlingsspiller. Han bør ikke sælges, da en god erstatning ville være svært at finde til en fornuftig pris.

I modsætning til Madrid og deres bænk, som logisk nok avler stjernenykker, er Keita en perfekt spiller for Pep's rotationsprincip (omend det ikke blev benyttet heftigt sidste sæson).

Hellyear

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Hellyear »

Reevenge skrev:@ Hellyear

Keita er en af hemmelighederne bag den seneste bølge af succes, en super-professionel, stærk og ydmyg spiller med et højt bundniveau og en adspredelse lig få der altid giver sig 100 % og udfylder trænerens ønske til perfektion. Lidt á la Park for United. Og så er han Pep's yndlingsspiller. Han bør ikke sælges, da en god erstatning ville være svært at finde til en fornuftig pris.

I modsætning til Madrid og deres bænk, som logisk nok avler stjernenykker, er Keita en perfekt spiller for Pep's rotationsprincip (omend det ikke blev benyttet heftigt sidste sæson).
Det er rigtigt nok, men kan man ikke finde en spiller som ham i ungdomsafdelingen, såsom Roberto?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Daluigi »

Han er en fin breddespiller, og er meget glad for hans indstilling. Men som alle andre, nægter han at forlade verdens bedste klub. Jeg synes dog man skal sælge ham hvis vi kan få 14 M euro... Det er en fin sjat penge for en mand på 31 vi kun bruger som breddespiller.

Han kan altså godt erstattes, hvis vi ser bort for hans sympatiske person ovs.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Michman »

Jeg er så uenig.. Jeg synes han er en rigtig god spiller. Og jeg vil også nødig undvære ham i Barca. Selv om han kun får pokal kampe og de sidste 10-20 min af en kamp er han en spiller jeg vil se i Barca fremover. Også må man rose hans indstilling til tingene. Forstår godt at han ikke vil forlade verdens bedste klub. Og vi har brug for ham som backup.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 96 gæster