Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

note: read more about the story here
Visa tweet

note: alves denies a story published by "the sun", explaining the signature hunters attacked a security guard to get into a private area
Det er vidst ikke første gang, at den engelske presse, og i særdeleshed The Sun opdigter historie om Barca og Barcas spillere.

Valget står så imellem, om man vil tro på Sun, som er værre end EB, eller Alves. Eller om om man vil tro på en tyv ( det skal lige siges, at sidste år blev en af de drenge taget for at have brudt i Schalkes hotel og stjålet deres trøjer). Nogle hyggelige mennesker vi har med at gøre, og ååårh hvor er det forfærdeligt, at en tyv bryder sig mindre om vores hold :cry: :cry: :cry: :cry: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

We were right to be suspicious because we've just been pointed in the direction of an incident last year where some students were charged and found guilty of stealing kit from German club Schalke at a Worsley hotel. Two of those students were Stephen Carruthers and James Watt who both pleaded guilty and these are two of the students who spoke to The Sun about their 'coincidental' meeting with Lionel Messi and pals.

http://sportwitness.ning.com/forum/topi ... -for-steal
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Quaresma »

Tja, jeg tror, at de fleste fodboldspillere vil gøre alt for at få deres ro før topkampe - også overreagere i sådanne situationer.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Quaresma »

Visca El Barca skrev:
note: read more about the story here
Visa tweet

note: alves denies a story published by "the sun", explaining the signature hunters attacked a security guard to get into a private area
Nogle hyggelige mennesker vi har med at gøre, og ååårh hvor er det forfærdeligt, at en tyv bryder sig mindre om vores hold :cry: :cry: :cry: :cry: .
Shit, chill.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Mander »

Politiet kommer ikke og fjerner folk, bare fordi de spurgte efter en autograf. Man får heller ikke livsvarig karantæne fra hotellet, hvis det havde været nok bare at smide dem ud. De har gjort noget.

Derudover: the Sun. Selv hvis de har beviser for historien, skal de bevise, at beviserne ikke er opdigtede. Så elendig en sprøjte er det.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg er skam meget rolig Quaresma. Jeg forstår bare ikke, at folk kan gøre så stor en historie ud af så lidt, så ja hvem der skal "chille" er et godt spørgsmål ;-) .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Fjolser.

Jeg kan i øvrigt overhovedet ikke nikke genkendende til det billede du tegner af Alves, Jbninc. Jeg har kun hørt gode ting om Alves og hvis han virkelig var så skidt en fyr, har jeg ærligt talt svært ved at tro, at Messi ville være så gode venner med ham.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af klogfyr »

Jbninc skrev:http://onside.dk/nyheder/champions-leag ... at-ga-amok

Det ville på ingen måde undre mig, hvis det faktisk var sandt. Det passer fint i overensstemmelse med den opfattelse jeg har af Alves, som et ustabilt, usympatisk menneske, men til gengæld en god fodboldspiller.

Og Messi ville sikkert gerne have givet to autografer.
Hvad der undrer mig er, at du forsvarer Ronaldo med næb og klør, når folk anklager ham for arrogance og hvad ellers der ryger hans vej, men er lynende hurtig til at mistænke Alves for det her, fordi du har en opfattelse af, at han er en usympatisk person (fra Ronaldo-tråden havde jeg fået den opfattelse, at man skulle kende en person personligt, før man måtte kalde en person usympatisk eller arrogant. Det er ihvertfald det man får i hovedet fra dem, der forsvarer Ronaldo.).

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Quaresma »

Visca El Barca skrev:Jeg er skam meget rolig Quaresma. Jeg forstår bare ikke, at folk kan gøre så stor en historie ud af så lidt, så ja hvem der skal "chille" er et godt spørgsmål ;-) .
Men hvem er det, der gør noget "stort" ud af historien?

Og dejligt at jeg stillede det, hvis det er et så godt spørgsmål ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

EDIT: Fik jeg skrevet: ;-) ?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Quaresma skrev:
Visca El Barca skrev:Jeg er skam meget rolig Quaresma. Jeg forstår bare ikke, at folk kan gøre så stor en historie ud af så lidt, så ja hvem der skal "chille" er et godt spørgsmål ;-) .
Men hvem er det, der gør noget "stort" ud af historien?

Og dejligt at jeg stillede det, hvis det er et så godt spørgsmål ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

EDIT: Fik jeg skrevet: ;-) ?
Når en avis vælger at bringe historien, hvor de gør sig umage for at tale med de to personer som er involverede. at onside bringer historien på siden, det er at gøre noget stort ud af historien, mener jeg.

Jeg læste om episoden i går, også at de var nogle dømte tyve, der nu snakkede om at de var lidt sure på Barca. Jeg kunne ikke lade være med at trække på skulderen af det.

Nu blev den så postet her, det synes jeg er at gøre meget ud af ingenting. Alt det andet gider jeg ikke bruge tid på ;-) .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Fjolser.

Jeg kan i øvrigt overhovedet ikke nikke genkendende til det billede du tegner af Alves, Jbninc. Jeg har kun hørt gode ting om Alves og hvis han virkelig var så skidt en fyr, har jeg ærligt talt svært ved at tro, at Messi ville være så gode venner med ham.

Er han ikke også en af de mest afholdte personer i klubben, jeg tror ikke at alle ville være så vilde med ham, som tilfældet er, hvis han var usympatisk. Derudover har jeg også kun hørt positive ting om ham, han er meget imødekommende, han smiler næsten altid når han udtaler sig til pressen, og i min verden er han langtfra en usympatisk type.

Men oversætteren og hans talsmand siger han er usympatisk, så noget må være snakken. Han fik jo også stakkels Pepe udvist sidste år, det kan være han er usympatisk. Jeg har dog lært en ting herinde, folk har prædiket om, at hvis man ikke kender spilleren perosnligt, så skal man ikke udtale sig om vedkommendes personlighed, især ikke baseret ud fra nogle artikler. Er man dygtig nok, så har man lov til at være arrogant og usympatisk, den ret har man gjort sig fortjent til. Og man må sige at Dani er dygtig, rigtig dygtig endda.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Quaresma »

Når en avis vælger at bringe historien, hvor de gør sig umage for at tale med de to personer som er involverede. at onside bringer historien på siden, det er at gøre noget stort ud af historien, mener jeg.

Jeg læste om episoden i går, også at de var nogle dømte tyve, der nu snakkede om at de var lidt sure på Barca. Jeg kunne ikke lade være med at trække på skulderen af det.

Nu blev den så postet her, det synes jeg er at gøre meget ud af ingenting. Alt det andet gider jeg ikke bruge tid på ;-)
.

Det var da dejligt. Det lod ellers til, at din kommentar var møntet på enkelte af forummets brugere.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Quaresma skrev:
Når en avis vælger at bringe historien, hvor de gør sig umage for at tale med de to personer som er involverede. at onside bringer historien på siden, det er at gøre noget stort ud af historien, mener jeg.

Jeg læste om episoden i går, også at de var nogle dømte tyve, der nu snakkede om at de var lidt sure på Barca. Jeg kunne ikke lade være med at trække på skulderen af det.

Nu blev den så postet her, det synes jeg er at gøre meget ud af ingenting. Alt det andet gider jeg ikke bruge tid på ;-)
.

Det var da dejligt. Det lod ellers til, at din kommentar var møntet på enkelte af forummets brugere.

Nej, hvis man læser avisens udlægning, især The Sun, så prøver de at køre på at Barcas arrogance nu har ført til, at to så store fans af klubben nu bryder sig mindre om den. Altså at det er klubbens skyld, jeg oplever tit at anti-barca folk bruger lidt af det samme argument. Det er klubbens egen skyld, man kunne godt lide Barca før, men nu kan man ikke udstå klubben, fordi spillerene er arrogante, at nogle spillere diver og sådan kan man blive ved.

Her er der tale om, at det faktisk er perosner, hvor to af dem ( de to der udtaler sig til avisen) erklærede sig skyldig i tyveri sidste år, altså dømt kriminelle. The Sun finder det ikke interessant (eller Onside for den sags skyld, der er jo ingen der siger at man ikke må tjekke sin historie, så længe man bruger The Sun som kilde), at fortælle sine læsere, hvem det er der udtaler sig. I stedet birnger de en rimelig lang artikel, hvor man ikke bestiller andet end at fortælle sine læsere at Barca er arrogante.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Quaresma »

Var det indlæg henvendt til mig, eller?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Jbninc

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Jbninc »

Mander skrev:Politiet kommer ikke og fjerner folk, bare fordi de spurgte efter en autograf. Man får heller ikke livsvarig karantæne fra hotellet, hvis det havde været nok bare at smide dem ud. De har gjort noget.
Helt sikkert. Spørgsmålet er bare, hvem der har optrappet situationen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster