Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Tør næsten godt garantere, at klubben afslører et eller andet indkøb, såfremt Real vinder i aften.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jurij »

Quaresma skrev:Tør næsten godt garantere, at klubben afslører et eller andet indkøb, såfremt Real vinder i aften.
Du har nok ret.

Hvis vi sælger Alexis for under 45 millioner, så er jeg fucking sur. Håber jeg må bruge det ord i denne sammenhæng.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Elbarca »

Quaresma skrev:Tør næsten godt garantere, at klubben afslører et eller andet indkøb, såfremt Real vinder i aften.
Ja, det kunne næsten redde dagen, hvis indkøbet var Benatia

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Skulle ikke undre mig hvis den store overraskelse i dag var en forlængelse med Song.

PuyolErGud
Indlæg: 10796
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 601 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Fritte skrev:Skulle Zubi ikke annoncere et eller andet snart?

Han har travlt med at arrangere det næste BBQ efter, at Tata har forladt os og ikke kan ligge hus til.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jurij »

Fritte skrev:Skulle Zubi ikke annoncere et eller andet snart?
Hans og bestyrelsens opsigelse ville være en bedre nyhed end et stort indkøb.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1167 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona are considering a 50M bid for Man United player Juan Mata (26), with new United coach Van Gaal ready to listen to offers [express]
I smell bullshit.

denisasllani98

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af denisasllani98 »

Mundodeportivo skriver i dag, at Bilbaos Herrera er en mulighed, hvis Cesc skulle skifte. Hmmm

Firmino og Rojo er også en mulighed lyder det fra mundo.

Hvad siger i til det?

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2603 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

denisasllani98 skrev:Mundodeportivo skriver i dag, at Bilbaos Herrera er en mulighed, hvis Cesc skulle skifte. Hmmm

Firmino og Rojo er også en mulighed lyder det fra mundo.

Hvad siger i til det?
Nu har jeg ikke set dem spille. Men de virker spænende alle tre :glad:

Herrera ser rigtig spænende ud, og kunne være et rigtigt godt bud til CM. Men jeg foretrækker nok mere en CM der kan udfordre lidt lige som Iniesta, hvis man kan få det. Jeg synes Wilshere og Verratti har lidt af det. Synes vi mangler en der kan over tage fra Iniesta (er 30 år) når han står af. Nu når vi ikke købte Isco

Firmino kunne være et rigtigt godt alternativ hvis vi sæler Pedro. Han virker i hvert fald rigtig spændende!

Rojo kunne være godt alternativ som backup til Benatia, hvis Marcos eller Laporte bliver for dyre.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

denisasllani98

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af denisasllani98 »

Drake skrev:
denisasllani98 skrev:Mundodeportivo skriver i dag, at Bilbaos Herrera er en mulighed, hvis Cesc skulle skifte. Hmmm

Firmino og Rojo er også en mulighed lyder det fra mundo.

Hvad siger i til det?
Nu har jeg ikke set dem spille. Men de virker spænende alle tre :glad:

Herrera ser rigtig spænende ud, og kunne være et rigtigt godt bud til CM. Men jeg foretrækker nok mere en CM der kan udfordre lidt lige som Iniesta, hvis man kan få det. Jeg synes Wilshere og Verratti har lidt af det. Synes vi mangler en der kan over tage fra Iniesta (er 30 år) når han står af. Nu når vi ikke købte Isco

Firmino kunne være et rigtigt godt alternativ hvis vi sæler Pedro. Han virker i hvert fald rigtig spændende!

Rojo kunne være godt alternativ som backup til Benatia, hvis Marcos eller Laporte bliver for dyre.

Jeg synes at Verratti minder mere som en Xavi type, hvor jeg derimod synes Herrera faktisk har noget ala Iniesta i sig. Herrera er desuden en dygtig presspiller. Hvis han ikke er for dyr, synes jeg at han ville være et godt bud! :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

I morgen vil jeg satme have nogle troværdige nyheder om nye spillere. Jeg gider ikke vente længere!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jurij »

Piquénbauer skrev:I morgen vil jeg satme have nogle troværdige nyheder om nye spillere. Jeg gider ikke vente længere!
Ja... lige nu irriterer det mig utrolig meget, at denne hjemmeside hele tiden har nye rygter på forsiden. De har altid skrevet om 1 million rygter, men det er ved at blive for meget. Det er 1 ud af 40 spillere som rygtes til klubben, som vi faktisk køber. Blandt danskere er det f.eks. Bendtner, Poulsen og Kjær, Eriksen har haft smårygter.Michael Laudrup som træner.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1595
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 175 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Jurij skrev:
Piquénbauer skrev:I morgen vil jeg satme have nogle troværdige nyheder om nye spillere. Jeg gider ikke vente længere!
Ja... lige nu irriterer det mig utrolig meget, at denne hjemmeside hele tiden har nye rygter på forsiden. De har altid skrevet om 1 million rygter, men det er ved at blive for meget. Det er 1 ud af 40 spillere som rygtes til klubben, som vi faktisk køber. Blandt danskere er det f.eks. Bendtner, Poulsen og Kjær, Eriksen har haft smårygter.Michael Laudrup som træner.
Point taken - der skal ikke være meget om det før det bliver til en forsideartikel.. Og oftest er det blot en aviskilde - og der name-droppes altså i stor stil i agurketiden..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Barcelona prefer PSG centre back Marquinhos (20) to Roma centre back Mehdi Benatia (27) because of age and better passing game. [md]
Barcelona want to sell Alexis Sanchez (25) before the World Cup. He would join Italian club Juventus. [sport]
Barcelona (114) are fucking retarded.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Billede

Jeg orker ikke vores transfervindue.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster