Marc Bartra

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Udvikling? Det er vel det der er problemet - han har ikke udviklet sig. Og det over en del sæsoner efterhånden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af A$AP »

Håber bare at man finder en eller to kompetente erstatninger.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8379
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 638 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:Udvikling? Det er vel det der er problemet - han har ikke udviklet sig. Og det over en del sæsoner efterhånden.
Da han spillede mod City i Cl sidste år viste han hvor god han var.. Han blev sat af kampen efter, så er det heller ikke nemt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Sådan er det når man har bedre spillere foran sig. Og jeg synes stadig ikke at han har løftet sit niveau synderligt over de sidste sæsoner. I hvert fald ikke nok til at slå nogle af.

Bartra ville have rigtig godt af at gå et par niveauer ned og spiller fast. Og heldigvis ser det ud til at han også selv er ved at fatte dette inden han bruger hele sin karriere på bænken.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Heartbreaker »

Sælg ham. Han er ikke god nok til Barcelona.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er en svækkelse for os at miste Bartra. At beholde Vermaelen og Mathieu, for at skille sig af med Bartra, er meget kortsigtet. Der er virkelig ikke nogen særligt stor kløft mellem Mathieu og Bartras niveau - hvis overhovedet nogen - men Lucho foretrækker rutine og en venstrebenet centerback i venstresiden af forsvaret. Mathieu er en solid centerback, men det er Bartra altså også. Vermaelen er dog efterhånden praktisk talt ubrugelig og Mathieu er fyldt 32. På den lange ben stiller det os kun i en værre situation, at sige farvel til Bartra og beholde en eller to af Vermaelen og Mathieu.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Mkj 77 »

Blaugrana92 skrev:Det er en svækkelse for os at miste Bartra. At beholde Vermaelen og Mathieu, for at skille sig af med Bartra, er meget kortsigtet. Der er virkelig ikke nogen særligt stor kløft mellem Mathieu og Bartras niveau - hvis overhovedet nogen - men Lucho foretrækker rutine og en venstrebenet centerback i venstresiden af forsvaret. Mathieu er en solid centerback, men det er Bartra altså også. Vermaelen er dog efterhånden praktisk talt ubrugelig og Mathieu er fyldt 32. På den lange ben stiller det os kun i en værre situation, at sige farvel til Bartra og beholde en eller to af Vermaelen og Mathieu.
Du glemmer Douglas...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Det er en svækkelse for os at miste Bartra. At beholde Vermaelen og Mathieu, for at skille sig af med Bartra, er meget kortsigtet. Der er virkelig ikke nogen særligt stor kløft mellem Mathieu og Bartras niveau - hvis overhovedet nogen - men Lucho foretrækker rutine og en venstrebenet centerback i venstresiden af forsvaret. Mathieu er en solid centerback, men det er Bartra altså også. Vermaelen er dog efterhånden praktisk talt ubrugelig og Mathieu er fyldt 32. På den lange ben stiller det os kun i en værre situation, at sige farvel til Bartra og beholde en eller to af Vermaelen og Mathieu.
Han er fjerdevalg? Vi snakker om en spiller der nærmest aldrig spiller. Det ville imo være som at bytte douglas og adriano ud. Kan desuden ikke se hvorfor det er en svækkelse at bytte ham ud med en yngre og bedre cb for så at have masche og mathieu som reserver.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Blaugrana92 »

Fordi Mathieu og Vermaelen næppe holder i meget mere end et par år. Bartra holder derimod i mange sæsoner nu, så det ville give så meget mere mening at beholde den yngre spiller, der endda tæller som home-grown i UEFA-regi og utvivlsomt er meget, meget mindre løntung end Mathieu og Vermaelen. Jeg kan ikke helt regne ud, hvorfor det er svært at forstå at fordelene ved at beholde Bartra og skille sig af med de andre, er langt større end fordelen ved at gøre det modsatte.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Nu tror jeg umiddelbart ikke at bartra ville se sig tilfreds med at fortsætte som fjerdevalg hvilket selvfølgelig gør det åbenlyst hvorfor han skal sælges. Det er svært at holde "unge" spillere som reserver hvorfor det giver en del mere mening at have spillere der allerede har opnået noget som breddespillere.

Og så tror jeg umiddelbart ikke at det vil være så svært at finde spillere der kan tager over som "de ældre" reserver når mathieu og masche smutter.

Verm er jeg overbevist om bliver solgt sammen med bartra til sommer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8379
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 638 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Michman »

Det er stadig en fejl at sælge ham.. Synes vores forsvar virker bedre når han er med.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1729
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 210 gange
Blevet takket: 202 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Barcaholic »

Michman skrev:Det er stadig en fejl at sælge ham.. Synes vores forsvar virker bedre når han er med.
Jeg ved ikke om det er en fejl at sælge ham, hvis LE ikke gider bruge ham er det helt klart bedst for hans karriere at skifte klub.
Der hvor jeg synes fejlen er, er at LE ikke gider at bruge ham. Køber ikke den med at han ikke er god nok, eller hans mentalitet til træning er dårlig.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1729
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 210 gange
Blevet takket: 202 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Barcaholic »

Barcelona centre back Marc Bartra has confirmed at a press conference that his buyout fee has dropped to 8M. [via sport md]
Nu er det da helt sikkert at han ryger, og så får vi endda kun 8 mil €.

Tello
Indlæg: 7712
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Tello »

Barcaholic skrev:
Barcelona centre back Marc Bartra has confirmed at a press conference that his buyout fee has dropped to 8M. [via sport md]
Nu er det da helt sikkert at han ryger, og så får vi endda kun 8 mil €.
Det er så hjernedødt. Hvad gav vi ikke lige for Vermaelen?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Brombi »

Tello skrev:
Barcaholic skrev:
Barcelona centre back Marc Bartra has confirmed at a press conference that his buyout fee has dropped to 8M. [via sport md]
Nu er det da helt sikkert at han ryger, og så får vi endda kun 8 mil €.
Det er så hjernedødt. Hvad gav vi ikke lige for Vermaelen?
Penge.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster