Pedro Rodríguez Ledesma

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af kklaus »

Se hvor fine de er :-)

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af A$AP »

Og sådan der har Pedro set ud, lige siden han fyldte 12.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20892
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Man United, Arsenal and Liverpool have sounded out Pedro (27). Inter also interested. Player prefers EPL. Barcelona value him at 30M. [md]

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Culé »

English club Arsenal are willing to pay 32M for Barcelona winger Pedro (27). [mundo deportivo]
Til den slags penge skulle man måske overveje at sælge eller hvad synes i? Han har jo ellers lige forlænget sin kontrakt. :-o

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Guardiola »

Behold ham. Vi finder ikke en bedre spiller, som er villig til kun at spise de krummer, der falder af de riges bord. Han brokkersig tilmed aldrig, og knokler igennem. Vigtig spiller når et fodboldhold anskues som hele truppen.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

+1 på Guardiola! Behold Pedrito, vi elsker ham jo!

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20892
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Han er en skøn spiller at have i truppen, som Guardiola påpeger. Og så har han et flot overskæg.

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Alias-A »

Jeg forstår ikke Pedro. Han kommer aldrig i nærheden af en startplads på det her hold. Han er i sin bedste alder og har det helt fint med at være bænkevarmer for evigt? Det er sgu da lidt uambitiøst.
Desuden så er Pedro's udvikling gået i stå og han har ikke niveauet til Barca mere, efter min mening. Han er totalt usynlig og ufarlig på banen. Uanset hvor meget jeg elsker hans arbejdsmoral, så synes jeg at både klub og spiller har godt af, at han får nogle nye udfordringer.
93' Iniesta

PuyolErGud
Indlæg: 10784
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af PuyolErGud »

Fritte skrev:Hvornår har han sidst scoret et mål af betydning?
Alle mål har vel en betydning af en eller anden art... Men det nok lang tid siden. Nu er han så heller ikke startet inde i så mange af de store og vigtige kampe. Men han lavede da et flot mål på sakse, der var med til at lukke kampen. Ikke decideret kampafgørende, men gjorde i hvert fald mig mere rolig :D

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Og han lagde op til neymars afgørende mål mod juve...

Men ja han skal snart videre. Der kommer desværre ikke ret meget andet fra ham end løb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Sir Suiram »

Jeg synes, det er sådan en situation, hvor det hele ene og alene afhænger af Pedro. Manden har været vanvittig vigtig tidligere, og han opfører sig absolut eksemplarisk. Han er et produkt af La Masia, og det er svært at finde en mere inkarneret Barca-dreng end ham.

For mig at se er det sådan en situation, hvor vi er heldige, at det er rigtig let at behandle en loyal og sympatisk spiller godt: Vi kan fint klare os uden ham, så hvis han vil væk, så kan vi let håndtere det, og hvis han ikke vil, så synes jeg stadig, han er en rigtig god breddespiller, der samtidig aldrig brokker sig.

Det eneste negative, ved at han bliver, er, at han tager noget spilletid fra talenterne, men Pedro er til gengæld også stadig på et niveau eller to over dem, vi har, synes jeg.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Jesus, guys. Manden har scoret i en CL finale. Han har lagt op til mål i en CL finale. Han lagde op til det mesterskab-vindende mål mod Atlético. Han lukkede en svær kamp mod La Real, hvor vi var lidt i problemer overfor Rulli, med sit fantastiske saksespark. Pedro er guld værd.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Brombi »

Det sidste mål i finalen mod Juve siger fandme en del om Pedro! Det er langt inde i overtiden, han er en spiller som ikke får så mange minutter og derfor naturligvis heller ikke scorer så mange mål, men alligevel giver han Neymar muligheden for at score, når han selv faktisk har en rimelig god chance! Dét er fandme kvalitet man ikke bare finder rundt omkring i Europa. Behold ham!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Kubala »

Tror at købet af Arda er med til, at han overvejer fremtiden på ny i Barca. Hvis udmeldingerne om Sandro og Munir er sande, og at Luis Enrique har tænkt sig at benytte sig af de to i den kommende sæson, så giver det god mening, at Pedro vil søge væk. Især Munir vil Luis Enrique gerne have op omkring førsteholdet, sikkert pga. aflastning af Suarez sammen med Sandro, og sammenholder man det med, at Pedro ikke rigtigt har fået særlig meget spilletid samt det faktum, at Luis Enrique ikke har været god til at benytte sig af Pedros kvaliteter, så bliver billedet endnu tydeligt. Jeg synes, at det er ærgerligt at miste Pedro, for Pedro er virkelig en dygtig spiller, en spiller, der ikke får/har fået den anerkendelse, som han er berettiget til fra visse fans. Jeg har fuld forståelse for, at han vælger at søge væk(hvis han gør det), men håber, at han bliver.

Man må dog sande, at man er på vej mod nye tider, ikke alene i kraft Luis Enrique og hans måde at anskue fodbold på, men også den måde, den her klub er i gang med at udvikle sig(et genvalg af Bartomeu sender også nogle signaler, at man er villige til at gøre op med visse ting).
Senest rettet af Kubala fre jul 10, 2015 12:42 am, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor har lucho ikke været god til at udnytte pedros kvaliteter? Og vil du ikke uddybe hvad det er klubben er ved at udvikle sig til?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster