Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Chancen for at hente Cech eller Lloris er langt højere, end at hente Courtois.
Hvorfor tror du det? Lloris ville koste kassen! Vi har set en del gange efterhånden hvor svære spurs er at forhandle med. Cech er en legende på SB og hvis han fortsætter sit spil så vil mou aldrig satse på et ungt talent. Så hvis courtois vender tilbage til chelsea så bliver det for at sidde på bænken. Cech er 31 så han har en del år tilbage.

Tror dog stadig at manden vi vil have er ter stegen og ud fra de udmeldinger han er kommet med så burde vi kunne købe ham til en fair pris.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Jeg her 110 procent overbevist om at Reina er en kommende målmand, som skal slås om pladsen med en anden målmand, som kunne være Ter-Stegen. Hele situationen med Pool, Reina og Barca er så muggen, at han kun kan være vores næste sæson.

Lloris, nej tak, give store summer for en spiller som i aften var pinlig imod Hivderusland. ;-)
Allez...

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Ter Stegen, Courtois, og Reina er for mig at se oplagte på hver sin måde.

Reina. Gammel barcamand og spanier. Holder et fint niveau uden at imponere. Hvis han ikke er for dyr, synes jeg det kunne være fint at hente ham som supplering til et talent. Så kunne han stå det meste af 1. sæson, for så langsomt at glide ud med tiden til fordel for talent.

Courtois. Spiller i spansk fodbold og kender niveauet og mentaliteten (ligesom Reina). Kæmpe kæmpe talent hvis niveaumæssige fremtid de færreste sætter spørgsmålstegn ved. Prisen taler dog helt bestemt i mod ham!

Ter Stegen. Den for mig at se, helt oplagte at hente. Han ligger nærmest i sengen og spreder ben ( :roll: ? ) . Hans kontrakt løber snart ud og bliver med al sansynlighed ikke forlænget. Vurderer ham også til et kæmpe kæmpe talent, måske lige et skridt bagefter Courtois lige nu, men i den alder kan det hurtigst se anderledes ud.

Jeg både tror og håber på at Ter stegen kommer. Om substituten så skal hedde Reina eller noget andet, må tiden vise.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Passarella (president River): "I talked for an hour with Tata Martino. He told me Barcelona will need defenders in December." [ole]
Passarella (president River): "Tata asked about Balanta? He knows every player. He said we have great players but never 'we want Balanta'."

Tror godt vi kan regne med at balanta bliver hentet til campen til januar. Han skulle besidde nogle af de kvaliteter vi leder efter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Maritno: "Pasarrella says I told him we'll sign a centre back? No, maybe that we'll consider it. And with Puyi, we'll have our signing."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

http://transferwindow.info/

"Ooookay, det er det mest imponerende stykke interaktive infografik-arbejde, jeg længe har set. Med udgangspunkt i det netop lukkede transfer-marked i fodbold har siden Transfer Window en komplet oversigt over samtlige handler i de ti største ligaer i Europa. Klik lige forbi, det er blæret lavet."

Tjek den ud!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona would be interested in Benfica centre back Ezequiel Garay (26) ahead of the winter transfer window in January. [ie]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

sonnybarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af sonnybarca »

Piquénbauer skrev:Barcelona would be interested in Benfica centre back Ezequiel Garay (26) ahead of the winter transfer window in January. [ie]
Garay er en skør spiller. Han så ud til at kunne blive en af de helt store da Real Madrid købte ham tilbage i 2008, men faldt åbenbart helt igennem. Nu er han blomstret op igen i Benfica og Man U har eftersigende også været meget interesseret i ham.

Jeg er nået til det stadie, hvor næsten hvem som helst, vil kunne gøre mig glad. Der skal i hvert fald nyt blod og ændringer til vores midterforsvar. Garay er spændende, omend han er en ret tung spiller, med store kvaliteter i luftspillet. Derfor må han i min verden være et alternativ til Pique og ikke en makker.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

The Partenopei have failed to settle an agreement with the 27-year-old concerning a new contract, as his current deal expires in June 2014, and will he from January be eligible to negotiate with other clubs.According to Columbian media, it was thought that the contract renewal was delayed due to interest fromJuventus, however it has now been revealed that there was interest from an even bigger club:“On Monday there should be a meeting with the directors to see if the player will renew his contract or not,” Radio Caracol journalist Carlos Aleman told SportItalia.“If he doesn’t, then Barcelona are the most plausible option, especially if Dani Alves leaves. I don’t know if the Juventus links have gone, but Zuniga would prefer the Catalans.“In Colombia both he and his family have repeatedly stated he’s dreaming of Barcelona.”Zuniga, who currently has 50 international caps for Columbia, joined Napoli back in 2009 from Siena and has played 113 games scoring four goals.


Så er rygtet fremme igen, gratis spiller, kan ses på Canal 8 nu.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

sonnybarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af sonnybarca »



Først Götze og nu Lewandowski. Det er altså en anelse usmageligt af spillerene såvel som Bayern München det her. Dortmund er den eneste reelle trussel for dem i det hjemlige, så man kan vel godt snakke om at "købe" sig til titlen, når man på den måde henter sin direkte konkurrents største profiler, begge gange uden at Dortmund har skulle haft noget at sige. Spillerene bærer dog selvfølgelig den største skyld. Jeg holder i hvert fald med Dortmund.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

sonnybarca skrev: Først Götze og nu Lewandowski. Det er altså en anelse usmageligt af spillerene såvel som Bayern München det her. Dortmund er den eneste reelle trussel for dem i det hjemlige, så man kan vel godt snakke om at "købe" sig til titlen, når man på den måde henter sin direkte konkurrents største profiler, begge gange uden at Dortmund har skulle haft noget at sige. Spillerene bærer dog selvfølgelig den største skyld. Jeg holder i hvert fald med Dortmund.
Er det så sært? Dani Alves, Keita, Adriano, David Villa, Jordi Alba og mange andre gennem historien blev også købt hos mere eller mindre direkte rivaler, og svækkede mere eller mindre kraftigt de klubber, de kom fra.

Indtil videre ser det også til, at Dortmund (heldigvis, for jeg kan også lide dem) kan finde ud af at bruge indtægerne konstruktivt. Salget af Götze kunne - så godt og vel - omsættes i både Mkhitaryan og Aubameyang (som vi burde have købt). Fortsætter Dortmund med at handle klogt, kan de såmænd nok også finde sig en brugbar erstatning for Lewandowski. Måske Alfred Finnbogason fra Heerenveen?

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Den eneste forskel som jeg ser det er at BvB burde være det eneste hold som har muligheden for at vinde Bundesligaen. Alves, Keita, Villa, Alba, Adriano, ingen af dem havde en chancen for at vinde den spanske liga. Men et sted så ja, det er normalt. Især Lewan han er ingen BvB boy, det var Gotze, og den handel fandt jeg usmagelig.
Allez...

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

emo skrev:(...) ingen af dem havde en chancen for at vinde den spanske liga.
Deres klubber mistede i hvert fald chancen, nu når de mistede deres bedste spillere. Sevilla var f.eks. en ret stærk 3'er i 2006-07-sæsonen. 5 point fra hhv. Real og Barca.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Men vi købte Alves og svækkede dem yderligere efter 07/08 sæsonen, katastrofe sæson for os, hvor vi endte 18 point efter Real og Sevilla var 21, altså ikke i nærheden af at udfordre nogen eller noget. Vi svækkede dem ja, men vi tog aldrig titel-chancen fra dem.

BvB har, bortset fra sidste sæson en titelchance, og det er meget muligt at de i år kan snuppe deres tredje titel på 4 år.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 50 gæster