Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Sport har været ude og sige at det der loyalitetsbonus er noget fis. Den afbetaling de får har intet at gøre med om han er i klubben. Det er en normal del af neys kontrakt og han får den ligemeget hvor han er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Et eller andet sted, hvor jeg er meget skeptisk og pesimistisk, så tror jeg, at det her er ren hævn fra PSG. Vi tæver dem ud af CL, hvor Neymar dominerer, også forsøger vi at - virkelig hårdt endda - presse en Veratti handel igennem. Så begynder de bare med at hviske ting i N€ymar $r. øre..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Champione »

Tello skrev:Et eller andet sted, hvor jeg er meget skeptisk og pesimistisk, så tror jeg, at det her er ren hævn fra PSG. Vi tæver dem ud af CL, hvor Neymar dominerer, også forsøger vi at - virkelig hårdt endda - presse en Veratti handel igennem. Så begynder de bare med at hviske ting i N€ymar $r. øre..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Man må ihvertfald sidde med en pænt bitter fornemmelse i Barca ledelsen - med mindre de ser salget som en perfekt mulighed for at betale overpris for Paulinho!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Messias
Indlæg: 4
Tilmeldt: tors jul 20, 2017 7:28 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Messias »

Læste Uefa officielt havde sagt til psg de skulle sælge 110mil hvis de skulle købe Ney , så mit spørgsmål er hvad er straffen hvis de ikke gør bøde ?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

De har hele 17/18 sæsonen til det. Og det er ikke til at sige. Det kan være alt fra en bøde til udelukkelse fra cl.

Mit gæt er at de får solgt nok til at uefa bare giver dem en bøde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]


Hahah fra 1:09, Marcelo ved vi er fucked :lol: :lol:

gygfo

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af gygfo »

Jeg har fulgt lidt med på sidelinjen. Jeg er ikke så sikker på, at vi som hold står dårligere, hvis Neymar vælger at smutte. Vi kan ikke erstatte Neymar 1 til 1, men jeg er overbevist om, at vi kan finde en erstatning, som passer langt bedre ind i holdets spillestil. Det hviler selvfølgelig også på, hvordan valverde vælger at spille.

Hvis verratti havde været en mulighed, havde vi stået langt stærkere med ham på holdet frem for Neymar. Det er jeg overbevist om. Men ligegyldigt hvad, bliver det spændende at følge afslutningen på transfervinduet.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

FCBSOCI
Indlæg: 2489
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af FCBSOCI »

Det bliver en lang tråd, det her. Så var det sjovere med de mange indlæg, da vi slog PSG 6-1.

En ting der bliver gentaget mange gange er, at Ney vælger pengene frem for det sportslige. Er vi nu helt sikre på det? Måske vælger han på grund af pengene (presset af sin far). Og det sportslige? PSG har jo allerede et stærkt hold. Nu opruster de med Ney og Alves og beholder samtidigt deres store stjerner. Jeg er ikke helt sikker på, at PSG ikke står mindst lige så godt rustet som Barca i de kommende år. Så hvorfor skulle Ney ikke kunne vinde CL med PSG? Men jeg håber naturligvis, at det ikke sker, og at vi tager revanche på grønsværen...

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana al vent »

FCBSOCI skrev:Det bliver en lang tråd, det her. Så var det sjovere med de mange indlæg, da vi slog PSG 6-1.

En ting der bliver gentaget mange gange er, at Ney vælger pengene frem for det sportslige. Er vi nu helt sikre på det? Måske vælger han på grund af pengene (presset af sin far). Og det sportslige? PSG har jo allerede et stærkt hold. Nu opruster de med Ney og Alves og beholder samtidigt deres store stjerner. Jeg er ikke helt sikker på, at PSG ikke står mindst lige så godt rustet som Barca i de kommende år. Så hvorfor skulle Ney ikke kunne vinde CL med PSG? Men jeg håber naturligvis, at det ikke sker, og at vi tager revanche på grønsværen...
Fransk fodbold er bare uambitiøst i mine øjne. Jeg skal passe på hvad jeg siger, men jeg tror ikke at PSG vinder CL - med eller uden Neymar. Deres modstandere er for svage i ligaen, og det bliver de straffet for når de så møder et tophold i CL. Det er min teori. Deres 6-1 nederlag var ikke sket for Barca, Real, Juventus og Bayern.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Champione »

Det kan da på ingen måde være til diskussion at PSG selvfølgelig ikke er det samme sportslige sted.
Ney siger farvel til verdens største klubkampe mod Real Madrid - kampen med absolut størst fokus og med størst mediebevågenhed - med Atleticos stærke år kan de også nævnes som kampe man misser - og med Barcas tiltrækningskraft, der går Ney måske glip af at spille med de bedste.

Om PSG har større chancer end Barca i CHL? Det tvivler jeg nu også stærkt på - materialet er bedre i Barca og man holdes skarp af den højere konkurrence i ligaen - og det er jo ikke for sjov at Verratti udtrykte sig så klart ift. et skifte til Barca - det opsummerer casen meget godt :cool:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af batistuta »

AS Monaco, Lyon, Marseille osv. er nu heller ikke helt ringe hold. For mig at se er Ligue 1 på højde med bundesligaen og ikke langt fra Serie A, PL og La Liga. PSG med Neymar vil være et hold som er seriøs kandidat til CL.
Barca fan siden 1986.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Slangen Ney, skal til lægetjek i Paris i morgen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

batistuta skrev:AS Monaco, Lyon, Marseille osv. er nu heller ikke helt ringe hold. For mig at se er Ligue 1 på højde med bundesligaen og ikke langt fra Serie A, PL og La Liga. PSG med Neymar vil være et hold som er seriøs kandidat til CL.
På ingen måde. De har ikke vist særlig meget i den turnering, og Neymar på ene hånd kan ikke være den udslagsgivende faktor.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

PSG have authorisation from the local government to parade likely signing Neymar through the streets of Paris, according to Europe 1.

Meget troværdige RMC skriver, at onsdag er dagen, hvor Neymar bliver præsenteret som PSG spiller.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster