Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Billede
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »



18.000 dollars..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:

18.000 dollars..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Håber blot han gjorde det for kameraet, når alle hans valgte sko var enten Jordans eller Nikes. Sko han kan få gratis pga. han er sponseret af Jordan/Nike.

Nok også derfor der ikke er nogle Adidas blandt hans udvalg. Adidas er pt. en del mere komfortable end Nikes sneakers.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Hvad vi i helst?

Føje Kong Ney og senior - og give Ney 10 mio euro ekstra om året

eller

Købe Paulinho for 40 mio euro og give ham 4 mio om året? :cool:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Nyhuus »

Nu er det TV3 Sport der skriver + en avis jeg i hvert fald ikke kender, som bringer rygtet. Så man skal nok tage alle mulige forbehold her. Men der går rygter om, at PSG skulle have tilbudt Verratti + 740 mio. kr. for Neymar:

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... for-neymar

Tænker dog at det er ret usandsynligt, at det er rigtigt.
Men hvis det viser sig at være sandt, så er det lige før at jeg ville sælge, tror jeg.
Er sååååå træt af Ney's far. Og det kommer næppe til at være det sidste transfervindue, hvor vi skal "sidde på pinebænken" hele transfervinduet, fordi papa Ney vil have flere penge.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

BS.

Og hvis det ikke var så vil jeg aldrig "bytte" en genial offensiv spiller (og en af verdens bedste spillere) for en boldflytter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:BS.

Og hvis det ikke var så vil jeg aldrig "bytte" en genial offensiv spiller (og en af verdens bedste spillere) for en boldflytter.
jeg byttede gerne Neymar for 25-årig Xavi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Ja ok den kunne jeg også lige gå med til ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Nyhuus skrev:Nu er det TV3 Sport der skriver + en avis jeg i hvert fald ikke kender, som bringer rygtet. Så man skal nok tage alle mulige forbehold her. Men der går rygter om, at PSG skulle have tilbudt Verratti + 740 mio. kr. for Neymar:

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... for-neymar

Tænker dog at det er ret usandsynligt, at det er rigtigt.
Men hvis det viser sig at være sandt, så er det lige før at jeg ville sælge, tror jeg.
Er sååååå træt af Ney's far. Og det kommer næppe til at være det sidste transfervindue, hvor vi skal "sidde på pinebænken" hele transfervinduet, fordi papa Ney vil have flere penge.
Det er lige for jeg kunne gå med det det, men det kræver så at vi også finder en kvalitets afløser for Neymar, og det kunne være Dybala og Dembele.
Brug de 740 mil fra Neymar handlen på Dybala, og 5-600 mil på Dembele fra vores budget og fra salg, også spille sådan her:

----------Ter Stegen----------
Vidal--Pique--Umtiti--Alba
-------Bussi----Verratti------
Dybala----Messi---Dembele
-----------Suarez-------------
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Skydefinten skrev:Hvad vi i helst?

Føje Kong Ney og senior - og give Ney 10 mio euro ekstra om året

eller

Købe Paulinho for 40 mio euro og give ham 4 mio om året? :cool:
Købe Roy Keane og Joey Barton for max 10 mill. euro, få dem til at tæske Ney Sr. & Bartomeu, boom, done.

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:

18.000 dollars..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Håber blot han gjorde det for kameraet, når alle hans valgte sko var enten Jordans eller Nikes. Sko han kan få gratis pga. han er sponseret af Jordan/Nike.

Nok også derfor der ikke er nogle Adidas blandt hans udvalg. Adidas er pt. en del mere komfortable end Nikes sneakers.
Håber jeg også. At Nike Yeezy kostede 5k$, det er lidt vildt. Ultra Boost er lækre, men Ney's Vapormax i videoen er fandeme lækre! Også lidt nedern, at holdkammeraterne tilsyneladende ødelagde hans Air More x Supreme.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Nyhuus »

Drake skrev:
Nyhuus skrev:Nu er det TV3 Sport der skriver + en avis jeg i hvert fald ikke kender, som bringer rygtet. Så man skal nok tage alle mulige forbehold her. Men der går rygter om, at PSG skulle have tilbudt Verratti + 740 mio. kr. for Neymar:

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... for-neymar

Tænker dog at det er ret usandsynligt, at det er rigtigt.
Men hvis det viser sig at være sandt, så er det lige før at jeg ville sælge, tror jeg.
Er sååååå træt af Ney's far. Og det kommer næppe til at være det sidste transfervindue, hvor vi skal "sidde på pinebænken" hele transfervinduet, fordi papa Ney vil have flere penge.
Det er lige for jeg kunne gå med det det, men det kræver så at vi også finder en kvalitets afløser for Neymar, og det kunne være Dybala og Dembele.
Brug de 740 mil fra Neymar handlen på Dybala, og 5-600 mil på Dembele fra vores budget og fra salg, også spille sådan her:

----------Ter Stegen----------
Vidal--Pique--Umtiti--Alba
-------Bussi----Verratti------
Dybala----Messi---Dembele
-----------Suarez-------------
Den bakker jeg 100% op, den der. Vil virkelig, virkelig gerne have Verratti.
Hvis vi så kan få de 2, så tror jeg nu nok at vi skal klare den uden Ney :glad:
- Dermed ikke sagt, at jeg ikke ville være ærgerlig over at miste Ney..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Vil langt hellere have rak/roberto og ney end verratti og dembele. De er niveaumæssigt tættere på verratti end dembele er på neymar.

Og vigtigst så har de spillere vi har nu vist at de kan præstere for os. Ingen ved hvad der kommer til at ske med verratti og dembele hvor især dembele ville være tvivlsom.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Nyhuus »

Jeg er ikke uenig. Men der var godt nok bare mange kampe sidste sæson, hvor spillet bare ikke hang sammen fordi midtbanen var ikke-eksisterende. Der manglede virkelig en xavi-type, som kunne bringe noget ro og styre spillet bedre.
Netop dét tror jeg at Verratti kan gøre, hvilket er hvorfor jeg så gerne vil have ham. Men du har ret. Intet er givet på forhånd.. Han kan sagtens floppe, og så har vi lavet verdens dummeste handel.

Men får Rak en god sæson, og kan Valverde løse det issue, så klarer vi os nok også uden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Midtbanen var skidt fordi systemet var skidt. Jeg ser det ikke som en indikator for spillernes niveau men derimod systemets fejl. Og derfor er jeg slet ikke enig i de tæsk vores midtbane har fået.

Verratti skal være velkommen men medmindre systemet bliver bedre så vil han være ligeså dårlig som de andre. Alene kan han ikke løfte noget. Eller det tror jeg i hvert fald ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 53 gæster