Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Og Neymar har periodevis præsteret godt, ja.
Der har også været lange perioder med mangler og hvor slutprodukt.
Vrøvl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

11 - Neymar da Silva

Indlæg af De La Barça »

Piquénbauer skrev:Ok det der har jeg godt nok ikke læst. Tværtimod skulle Alves have været efter Dybala for ikke at kæmpe nok. Her støttede Allegri Dybala mens bonucci var med alves. Det var også derfor de to er blevet sendt videre da ragede uklar med allegri.
Det er også hvad jeg har læst.

Og jeg vil da også give Alves og Bonucci ret.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Man overdriver rigtig meget, når man beskylder Ney for at skabe uro, vaere userioes, ikke at tage ansvar og feste for meget. Jeg synes faktisk han har opfoert sig ret paent, siden han skiftede til os. Han har heller ikke paa noget tidspunkt sagt noget om, at han vil vaere den stoerste stjerne i Barca. Tvaertimod.

Saa sent som i gaar roste han Leo endnu engang, kaldte ham verdens bedste og roste ham for at vaere holdspiller. Hans ros virker aegte. Ikke noget man bare siger.


Man maa bare acceptere, at han ikke er en decideret fan af klubben i en grad, at han ser bort fra andre tillbud.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1595
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 175 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:
Og Neymar har periodevis præsteret godt, ja.
Der har også været lange perioder med mangler og hvor slutprodukt.
Vrøvl.
Husker du kampen mod Villarreal i år, hvor han havde 60 boldtab?
Bare for at tage et konkret eksempel.

Han har satme sine udfald, men vil man ikke se det, så vil man ikke se det. :-)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Champione skrev: Øh, det virker til du lukker øjnene?
Neymar er indbegrebet af en party boy, også på landsholdet har der været episoder og Neymar har offentligt meldt ud at han ikke vil undskylde at han er ung og har brug for fest omkring ham?

Og Neymar har periodevis præsteret godt, ja.
Der har også været lange perioder med mangler og hvor slutprodukt.

En fokuseret Neymar er helt igennem fantastisk..
Lukker øjnene for hvad? Hvad end Neymar og alle andre spillere laver i deres fritid og ferie, det rager mig en skid, blot de præsterer når de er på arbejde. Fodboldspillere er altså mennesker som alle andre, ikke maskiner.

Neymar har præsteret på et vanvittigt højt niveau siden hans ankomst.

Ok, lange perioder er én kamp mod Villarreal.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1595
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 175 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Champione »

zqa skrev:
Champione skrev: Øh, det virker til du lukker øjnene?
Neymar er indbegrebet af en party boy, også på landsholdet har der været episoder og Neymar har offentligt meldt ud at han ikke vil undskylde at han er ung og har brug for fest omkring ham?

Og Neymar har periodevis præsteret godt, ja.
Der har også været lange perioder med mangler og hvor slutprodukt.

En fokuseret Neymar er helt igennem fantastisk..
Lukker øjnene for hvad? Hvad end Neymar og alle andre spillere laver i deres fritid og ferie, det rager mig en skid, blot de præsterer når de er på arbejde. Fodboldspillere er altså mennesker som alle andre, ikke maskiner.

Neymar har præsteret på et vanvittigt højt niveau siden hans ankomst.

Ok, lange perioder er én kamp mod Villarreal.
Ja, fordi jeg kunne huske den ene kamp i hovedet.
Vi kunne passende kigge trådene igennem omkring den kamp, her var der ikke udpræget begejstring over ham.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Tello
Indlæg: 7712
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Sport says that Neymar is annoyed that Adriano, Alves & Douglas left. Barca and his father were attempting to bring other Brazilians.

It's possible that Barca's bid for Coutinho was a desperate attempt to sign his friend and persuade him to stay.

Neymar is bothered that he hasn't had a shot at the golden ball yet, Messi's salary is three times bigger and he has doubts about Valverde.

Things like this have no place at a club that takes itself seriously, but Barca haven't for years
Så fuck til Frankrig.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

Det lyder meget som noget en avis kunne finde på at skrive for at holde en historie i live.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:
Sport says that Neymar is annoyed that Adriano, Alves & Douglas left. Barca and his father were attempting to bring other Brazilians.

It's possible that Barca's bid for Coutinho was a desperate attempt to sign his friend and persuade him to stay.

Neymar is bothered that he hasn't had a shot at the golden ball yet, Messi's salary is three times bigger and he has doubts about Valverde.

Things like this have no place at a club that takes itself seriously, but Barca haven't for years
Så fuck til Frankrig.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Neymar og hans far kan spille russisk roulette med hinanden.

Hvad fanden i alverden foregår der oppe i hovedet på Neymar? Man er jo blæst oppe i hovedet, hvis man er tøsefornærmet over at ens klub ikke gider at hente ens kammerater. Vi er forhelvede ikke en Serie 4-klub, hvor sammenhold, venskaber og spas efter kampe og 3. halvleg er gældende. Det her er dit arbejde man, du spiller for en af de tre største klubber i verden, og du har vundet lort på lort på lort, og du bor i en af verdens dejligste byer og samtidig tjener du oceaner af mange penge både fra Barca, men så sandelig også i sponsorater.

Hvis Neymar er så pissesur over det, så må han for mit vedkommende sågar forlade klubben gratis. Jeg kan simpelthen ikke tolerere, at man skal te sig som en kælling. Du spiller fodbold, og du får penge for det. Når du er færdig og pensioneret, kan Neymar feste alt det han vil med hans brasser-venner.

Jeg er virkelgi sur på Neymar og håber, at han fucker ud af klubben. Ingen er større end klubben. Messi er 10 gange større en spiller end hma, og han har aldrig teet sig sådan her.

Pis af med dig til Frankrig og drik din karriere væk, din festende tudeprinsesse.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Skal vi lige vente med at svine alt og alle til vi rent faktisk ved noget som helst? ;)
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:
Sport says that Neymar is annoyed that Adriano, Alves & Douglas left. Barca and his father were attempting to bring other Brazilians.

It's possible that Barca's bid for Coutinho was a desperate attempt to sign his friend and persuade him to stay.

Neymar is bothered that he hasn't had a shot at the golden ball yet, Messi's salary is three times bigger and he has doubts about Valverde.

Things like this have no place at a club that takes itself seriously, but Barca haven't for years
Så fuck til Frankrig.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Neymar og hans far kan spille russisk roulette med hinanden.

Hvad fanden i alverden foregår der oppe i hovedet på Neymar? Man er jo blæst oppe i hovedet, hvis man er tøsefornærmet over at ens klub ikke gider at hente ens kammerater. Vi er forhelvede ikke en Serie 4-klub, hvor sammenhold, venskaber og spas efter kampe og 3. halvleg er gældende. Det her er dit arbejde man, du spiller for en af de tre største klubber i verden, og du har vundet lort på lort på lort, og du bor i en af verdens dejligste byer og samtidig tjener du oceaner af mange penge både fra Barca, men så sandelig også i sponsorater.

Hvis Neymar er så pissesur over det, så må han for mit vedkommende sågar forlade klubben gratis. Jeg kan simpelthen ikke tolerere, at man skal te sig som en kælling. Du spiller fodbold, og du får penge for det. Når du er færdig og pensioneret, kan Neymar feste alt det han vil med hans brasser-venner.

Jeg er virkelgi sur på Neymar og håber, at han fucker ud af klubben. Ingen er større end klubben. Messi er 10 gange større en spiller end hma, og han har aldrig teet sig sådan her.

Pis af med dig til Frankrig og drik din karriere væk, din festende tudeprinsesse.
Lol slap af.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

zqa skrev:Skal vi lige vente med at svine alt og alle til vi rent faktisk ved noget som helst? ;)
Han har rigeligt med mulighed for at stoppe denne snak, og alligevel har han kun postet et billede af og tre stories på instagram, hvor han har brugt en smiley, der tænker. Han er en douchebag uden lige.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Du vælger simpelthen at svine ham fuldstændig fordi han ikke har sagt noget på insta. Shit mand.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7712
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:
Sport says that Neymar is annoyed that Adriano, Alves & Douglas left. Barca and his father were attempting to bring other Brazilians.

It's possible that Barca's bid for Coutinho was a desperate attempt to sign his friend and persuade him to stay.

Neymar is bothered that he hasn't had a shot at the golden ball yet, Messi's salary is three times bigger and he has doubts about Valverde.

Things like this have no place at a club that takes itself seriously, but Barca haven't for years
Så fuck til Frankrig.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Neymar og hans far kan spille russisk roulette med hinanden.

Hvad fanden i alverden foregår der oppe i hovedet på Neymar? Man er jo blæst oppe i hovedet, hvis man er tøsefornærmet over at ens klub ikke gider at hente ens kammerater. Vi er forhelvede ikke en Serie 4-klub, hvor sammenhold, venskaber og spas efter kampe og 3. halvleg er gældende. Det her er dit arbejde man, du spiller for en af de tre største klubber i verden, og du har vundet lort på lort på lort, og du bor i en af verdens dejligste byer og samtidig tjener du oceaner af mange penge både fra Barca, men så sandelig også i sponsorater.

Hvis Neymar er så pissesur over det, så må han for mit vedkommende sågar forlade klubben gratis. Jeg kan simpelthen ikke tolerere, at man skal te sig som en kælling. Du spiller fodbold, og du får penge for det. Når du er færdig og pensioneret, kan Neymar feste alt det han vil med hans brasser-venner.

Jeg er virkelgi sur på Neymar og håber, at han fucker ud af klubben. Ingen er større end klubben. Messi er 10 gange større en spiller end hma, og han har aldrig teet sig sådan her.

Pis af med dig til Frankrig og drik din karriere væk, din festende tudeprinsesse.
Messi har givet udtryk for, at han gerne ville spille med Agüero, men han har aldrig opført sig sådan her. Og hvis det passer, at han er sur over Lucas Lima, Paulinho og Douglas, så fuck em'. Vi er Barca, vi skal ikke ligge os på knæ for en kinesisk klub og betale 40 mill. euro for Paulinho, bare så dig og din far er glade. Du kan tilpas tage til Ghuanzhao (?), så har du både Robinho og Paulinho, boom. Det der gør mest ondt er, at det er LIGE PLUDSELIG. Og at han intet siger. Absolut intet. Han er en fænomenal fodboldspiller, og hvis han benægter det her, og alt vender tilbage til norm, så er alt glemt. Indtil da, så ser jeg ingen grund til at være positiv overfor Neymar. Håber også Valverde har nosser af stål og sætter ind overfor det her. Lidt ala; nå, er han rejst? Fint, fuck det, vi skal videre i livet, vi kan alt.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2603 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Jeg har det helt rolig omkring det, jeg er tror simpelthen ikke at han skifter til PSG.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster