Gerard Deulofeu

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Blaugrana92 »

Iniesta og Rafinha skal ikke spille i angrebet. Det vil jeg simpelthen ikke acceptere. Især ikke med Iniesta. Han stråler på midtbanen og spilder kræfterne på kanten. Lad for helvede være, Lucho. Jeg kommer ned og stikker dig en flad, hvis du ikke hører efter.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Piquénbauer »

Drake skrev:Piquénbauer:

Så du tror vi henter Guadrado til angrebet i stedet for HB?

Men ja vi er okay dækket ind i angrebet hvis vi bruger Rafinha og Iniesta der også, med de unge fra barca b som ekstra fyld. Men jeg havde håbet på at Rafinha skulle spille mest CM, det samme med Iniesta.

Hvis vi ikke køber en erstatning for Deulofeu, så føler jeg igen vi må nøjes, også bruge spiller ude af deres naturlige position :mad:
Tror han bliver købt til at spille hvor der er brug for ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Raman93 »

Mærkelig beslutning af Lucho. Men han er beslutsom og en stærk autoritet. Det kan jeg godt lide. Men jeg frygter Deulofeu får en Bojan lignede karriere. Det er game over i Barca, tror jeg. Desværre. Fakkk dig enrique

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tror ikke det er gameover for Dølle i Barça, såfremt at han lærer at der er andre på holdet end ham.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Luis Enrique »

Jeg mener man udsætter afgørelsen unødigt. Scenen var sat til, at nu gjaldt det for Deulofeu. Han var kaldt hjem, havde fået sæsonforberedelserne med, der var vel afsat rum til ham på banen og vel også en forventning om spilletid. Nu får han kontakten med førsteholdet hos os udsat endnu et år.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Piquénbauer »

Man havde vel forventet at han var blevet bedre og mere arbejdsom? Det var han så ikke og derfor ville han kun få "tello-minutter" hvilket ikke vil udvikle ham. Så hellere sende ham til sevilla hvor han kan få spilletid og forhåbentligt forbedre sig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Luis Enrique »

I og for sig er jeg enig. Deulofeu er dog et af de talenter, som jeg mener skiller sig lidt/noget ud af fra mængden, så derfor mener jeg tiden var inde til en ordentlig kontakt med førsteholdet. Det bliver nu udsat, og det mener jeg ikke er klogt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Piquénbauer »

Det kan jeg godt se. Men hvis manden ikke vil arbejde så kommer han heller ikke til at spille. LE var ude og kritisere ham i medierne og har åbenbart stadig ikke fået respons fra dølle. Det siger altså en del at han ikke har startet i nogle kampe i preseason og er blevet fravalgt til fordel for munir og adama. Han må have været helt forfærdelig til træning.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Luis Enrique »

Piquénbauer skrev: Han må have været helt forfærdelig til træning.
Formentlig - og så er der noget galt med ham, for når han ikke kan se de muligheder, jeg har skitseret og som det var mit indtryk var alment accepterede, måske tager jeg fejl, så bliver det alligevel aldrig til noget. Så kunne man lige så godt have solgt ham. Min primære anke er beslutningen om at udleje ham.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af rummenigge »

Udfra det Dølle viste for Everton og opstartsfasen så er der langt vej til førsteholdet. Han har en enorm spidskompetence, men har også for store mangler. Fint at han er kommet til Sevilla og hvis han ikke får spilletid her, så er løbet nok kørt for ham i Barca regi.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Luis Enrique »

Men man må så nok også sige - og jeg er ellers ikke så generøs på det område som så mange andre - at spillerummet for vores talentarbejde er blevet indsnævret en del. Lige nu synes det at være sådan, at der myldrer talenter, i hvert fald nye (mærkelige) navne, frem hver evig eneste år, men at ret få af dem får endog blot løs tilknytning til førsteholdet.

BarçaDK

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af BarçaDK »

Navnene, der myldrer frem, tilhører efterhånden meget, meget unge spillere. Hvis man er Barça-god som 13-årig er der ingen garanti for, at man nogensinde når blot dansk Superliganiveau.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af A$AP »

Billede

Billede

Han ser da meget glad ud....

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/nyhedsarkiv/a ... t-forbedre

Jeg tror virkelig at han skal imponere i Sevilla, hvis han skal gøre sig forhåbninger for at få en plads på holdet næste sæson.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Deulofeu: "I've been following Sevilla for years. I decided to come here and I hope that everything goes well. I'm very motivated." [sfc]
Deulofeu: "Before I decided, I talked to Denis Suarez and other people who know Sevilla. I can't wait to start training tomorrow."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 56 gæster